Ah, ok. Was niet zuur bedoeld. Het komt vaker terug hier, misschien las ik het idd te serieus.
Hahaha huh ik kom uit dezelfde regio maar heb dit nog nooit gehoord, is misschien vooral een familieding dan?
Maar volgens mij komen dingen over Limburg op het forum sowieso vaak ter sprake.
Tenzij iemand patricidale én kannibalistische neigingen heeft, lijkt het me niet heel lastig om contextueel te begrijpen over welke pap men het heeft
Jammer voor me.
Dat krijg je als je de instructies niet leest he haha, thanks! Het werkt!
Ik ben een week weggeweest waarbij ik de koelkast op vakantiestand heb gezet maar er eigenlijk nog kwark en lasagne in zat voor m’n terugkomst. Kan ik dit nog eten of niet? Heb wel gevoelige maag/darmen…
Bereid voedsel kun je in principe maar een paar dagen bewaren, dus de lasagne zou ik weg doen. Maar die kwark zou je toch wel gewoon moeten kunnen eten. Even goed kijken en beetje proeven toch?
Vakantiestand op de koelkast? Wat houdt dat in?
Is een stand dat ie energie bespaart en op zo’n 14 graden staat ipv 6!
Nou dan lijkt het me wel duidelijk dat je dit dan niet meer moet gaan eten nee
Is dat niet wat gek voor maar een week? Het lijkt me dat er nu extra energie gebruikt moet worden om weer goed op temperatuur te komen en je moet je spullen weggooien
(ik wist niet eens dat het bestond trouwens)
Is het dan niet voortaan voordeliger om ‘m bij zo een korte periode gewoon aan te houden ipv vakantiestand. Zonde om die kwark etc weg te gooien voor die mss 40 cent die je bespaart.
Oh, 14 graden is wel behoorlijk warm idd. Zou die kwark ook weg doen ja
Met 14 graden is de lasagne onderhand warm genoeg om te eten
Als de thermostaat van de verwarming ook flink omlaag gezet is, dan kun je de stekker van de koelkast er net zo goed uit trekken en de deur van de koelkast open zetten haha
Hebben jullie je eigen babyfotos thuis? Of liggen die bijvoorbeeld bij je ouders? Ik heb binnenkort een babyshower waar ik een babyfoto van mijzelf mee moet nemen en bedacht mij dat ik die niet heb. Alle foto’s liggen bij mijn ouders waar ik slecht contact mee heb.
In mijn geval liggen die bij mijn moeder waar ik geen contact meer mee heb. Mijn vader heeft 3 a 4 foto’s van mij als baby/peuter/kleuter/jong basisschool kind. Dus daar doe ik het maar mee.
Toen ik uit huis ging kreeg ik een doos van mijn moeder met alle fotoboeken tot mijn 12e, die staan gewoon op zolder hier.