Ja maar ze bedoelt
Als je vla zegt voor vlaai
Hoe noem je dan vla
Ohhh. Zo las ik hem niet. Dan is vla inderdaad pudding
Ik denk dat er iets is misgegaan in de uitleg van @Kameleon - in een deel van Limburg wordt vlaai vla genoemd.
Ik kende iemand uit regio venray en omstreken die noemde vla dus pap. Dan had hij pap gegeten als toetje, dus vla.
Ik noem het allebei vla maar aan de setting weet je wel welke bedoeld wordt.
@viking geen domme vraag, ik kende dit fenomeen ook niet en wat gelatelli citeert dus. ik snapte echt steeds niet waarom ik een plasje vond en toen ik googelde kwam ik er dus achter dat dit blijkbaar voorkomt haha zo kut
Aaaaah, ja sorry! Twee keer vlaai getypt. Daar komt de verwarring vandaan.
Maar hoe noemt diegene pap dan als in brinta oid?
En pap als in een vader
Ik weet niet of je al bent geholpen maar ik ken dit begrip ook van mijn HBO scriptie. Dus bij theoretisch kader leg je dan uit welke theorie van toepassing is op waar je over schrijft.
Voorbeeld: stel je schrijft je scriptie over een bepaalde lesmethode (je onderzoekt bijvoorbeeld of het een effectieve methode is) dan werk je bij theoretisch kader uit waar een lesmethode volgens de literatuur aan moet voldoen om effectief te zijn, waarop de methode is gebaseerd, of er kritiek op de literatuur is etcetera.
Wil ook wel meedenken, stuur maar een pm!
Da’s ook pap.
En da’s ook pap.
Nummers kippen kan wel! Deze heb ik ook (of de 1…) maar de plus of de min lang ingedrukt houden is skippen.
Wat gebeurt er met pakketjes die alleen een postcode hebben, zonder huisnummer? Als ze dus al onderweg zijn
Bij mij is het gebeurd dat ie toen retour afzender ging.
Mijne bleef bij DPD of DHL zwerven tussen het sorteercentrum en bezorging maar ik kon toen het bezorgadres aanpassen en toen kwam ie alsnog.
Omg ik heb iets besteld bij iemand uit California maar zie in de tracklink alleen staan: shipped to ‘postcode’
Zo kut als dit weer helemaal teruggaat
@Feather hopelijk kan ik ook zoiets doen, extra spannend omdat ‘t uit het buitenland komt en het waarschijnlijk nog langs de douane moet enzo
Dit heb ik ook een keer gehad bij Gymshark maar zodra het in NL aankomt gaat het volgens mij goed en zie je het wel staan