Durf te vragen #7

Bedankt voor de reacties allen, ik had geen internet in het vliegtuig dus kon de reacties niet lezen :frowning: Eerst dacht ik nog, laat ik wachten wellicht wen ik aan de geur, maar dat gebeurde niet en de vlucht was bijna 9 uur. Ben naar de stewardess gelopen en zij heeft me naast een andere man gezet, die ook een vieze lijflucht had, maar minder.

Die eerste man liep nog een paar keer langs me toen hij naar het toilet ging en het was mega awkward.

5 likes

Is hier iemand die (kinder)fysiotherapeut is, of wat weet over het ToP programma voor prematuren?

Ik heb een film of serie in mijn hoofd waar een vrouw als klein meisje een horloge kreeg van haar vader. Die als volwassene niet meer heeft maar dan vindt iemand voor haar precies dat horloge in een winkel en geeft deze… Iemand enig idee? Zit dus al paar dagen in mijn hoofd maar niet veel meer detail dan dit

1 like

Iets meer info? Is het Amerikaans, Engels, Nederlands?

2 likes

Is zo’n luchtreiniger nou ook echt effectief tegen de lucht van kachels van buren? Word daar echt agressief van

3 likes

M’n telefoon trilt steeds 1 keer om 07:30 en 19:30, het maakt niet uit of ik hem op niet storen heb staan of niet.
Ik heb dit sinds de nieuwe update en het is geen melding of wekker oid. Weet iemand hoe ik er vanaf kom? Ik word er helemaal gek van.

Het gaat om een iPhone.

3 likes

Heb je iets ingesteld in dagritme ergens in het gezondheids-ding?

3 likes

Whitestripskopen.nl inderdaad, ziet er shabby uit, maar is wel betrouwbaar! Ik wil me overigens nergens mee bemoeien maar het wordt afgeraden tijdens zwangerschap. Ik had ze nog in huis tijdens m’n zwangerschap en heb het toen opgezocht. Sorry als dit vervelend overkomt, is niet m’n bedoeling haha.

1 like

Ik mag zelf een (trouw)ring laten maken en ik ben op zoek naar inspiratie maar ik weet niet zo goed waar ik op moet zoeken. Heb het sieradentopic al uitgekamd maar daar stond weinig. Hij wordt van goud en zonder stenen oid. Wil het liefst model standaard wedding band. Heb tot nu toe:

Maar ik zou graag wat diversere inspiratie vinden of uberhaupt andere zoekwoorden.
Hoe zouden jullie zoeken of wat zou je kiezen (of juweliers tippen als inspiratie?)

7 likes

Nee goed dat je het zegt, had het ook al van iemand anders gehoord. Wist ik niet! Dus wacht inderdaad tot daarna :blush:

1 like

Misschien bij Nadine Kieft?

5 likes

Ik heb zelf een mooi sieraad van Sus Goudsmeden https://www.susgoudsmeden.nl/ mijn ervaring is dat ze op dat soort plekken ook altijd goed meedenken en zelf met ideeën komen. Dus misschien goed om eens bij zo’n klein atelier langs te gaan?

4 likes

Ik heb al iemand die hem gaat maken, de vraag is alleen wat het gaat worden haha
@anon50301661 @Anna88 thanks, hler zitten mooie dingen tussen!

Misschien zoeken op indian golden rings. Je voorbeelden deden mij daaraan denken.

3 likes

Wat is de bedoeling van dit plaatje, moet ik er overheen wrijven en wat is het effect?

3 likes

Verandert hij van kleur?
Er zit er ook 1 in met een geur waar je eerst overheen moet wrijven in ieder geval.

3 likes

Er gebeurt niks, of de kleirverandering is zo minimaal.

3 likes

Is er niet een stukje van de sticker dikker dan de rest? Dat je dat figuurtje zo ook kunt voelen?

2 likes

Ja dat is zo! Ik dacht dat er nog een effect was :joy:

Ik zou zoeken op termen als
dainty lace floral patterned delicate fine gold ring
in verschillende combinaties

Op etsy staan best veel dingen in deze stijl. Hieronder een paar foto’s van ringen die je misschien ook als inspiratie kunt gebruiken

voorbeelden

5 likes