Expansievat is ook redelijk makkelijk zelf te vervangen (met filmpjes op Youtube) mocht je het aandurven!
Wat heerlijk een loodgieter als vriend.
Typisch dit, vind ik eindelijk sneakers die ik leuk vind zijn ze overal uitverkocht Komen de adidas campus 00âs nog terug op voorraad?
Ah top, hopelijk kunnen ze je snel helpen!
@Bunnyslippers zeker heel fijn, je kan ook zoveel mensen helpen. En soms ook irritant hoor als mensen altijd iets van je willen.
Hahaha zo dit hĂ©. Mijn man is elektricien en hij is nu al weken bij mân ouders aan het klussen en ook bij vrienden wordt die altijd gevraagd.
Hij is op gegeven moment wel nee gaan zeggen tegen de meeste mensen. Dus dat helpt wel.
Ik heb der eentje van Soozly, officieel bedoeld voor babyâs maar werkt precies hetzelfde als die hierboven.
Kunnen jullie inloggen op Mijn Ziggo? Heb al met de klantenservice gebeld maar heb het idee dat ik afgescheept ben.
Wat voor genre is dit liedje nou? Vind dit zo lekker, van die moody slome diepe muziek ofzo, maar wel beetje dansbaar. Ik wil een playlist hiervan haha.
@Solee Ik kan wel inloggen ja.
Omg ja dankje!! Ik zat steeds op die nummerradio maar was mweh.
Deze playlistđđ»
Ik gebruik al jaren een kersenpitzak/hittepit, even 3,5 min opwarmen in de magnetron en blijft uren warm. Heb een langwerpige en vierkante, zijn allebei fijn.
Bijvoorbeeld te koop bij Holland & Barrett
Die geur kan ik dus echt niet hendelen. Terwijl het concept heel fijn is.
Er zit geen geluid in
vaak steken ze er iets van lavendel of dergelijke in wat niet geslaagd is
ik bind een kersenpittenlussen ook best wel snel afkoelen hoor, die initiele hitte is echt top maar na een half uur is het nog maar lauw
Kon het toevallig net horen, is het dit? @Lavender95
Bloemenduet uit de opera Lakmé van Léo Delibes
Edit: gevonden!!
Dank voor het aangeven! De audio was een bestand dat ik op mân telefoon heb opgeslagen, misschien dat het daarom bij anderen niet werkt.
Poging 2, filmpje werd te groot dus daarom link naar de aflevering, sorry lastig. Weet iemand hoe de klassieke muziek heet die je onder het commentaar hoort? Shazam pakt hem niet.
Tussen minuut 12:20-12:50 van deze aflevering: Bekijk Blauw Bloed op Blauw Bloed gemist? Start met kijken op NPO Start
Wow nevermind @Zaza dat is m! Super bedankt!!
Zijn er nog mensen met Ben/Odido die niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden?
Hij gaat wel over maar als ik opneem dan hoor ik gewoon niks. En andersom als ik zelf bel hoor ik ook gewoon niks. Niet eens de overgang toon.
Mbs vliegen er ook ineens doorheen. 5g internet lijkt ook niet meer te bestaan. Is plots weer 4g terwijl ik wel extra ervoor betaal. Wat een gezeik nadat ze die domme naam hebben aangenomen
Ik heb het gevoel dat ik hier een paar dagen geleden ook iets over heb gelezen! Dus het ligt niet aan jouw telefoonâŠ
Deze heb ik sinds een week en ik zit er echt aan vast geplakt, je kan ook je handen er zo in doen. En heb hem iedere nacht bij mijn voeten liggen in bed! Eigenlijk wil ik er nog meer zodat ik tussen de kruiken kan liggen straks.
Hoe bevalt de app?