Durf te vragen #7

Bedankt @FrozenFlame en @Negativ heel fijn om twee verschillende ervaringen te lezen! Wel rot voor jou @FrozenFlame dat het zo’n vervelende ervaring was, gelukkig hoef je er (voor jou) nooit meer heen!

Denk dat ik dankzij de YouTube video wel kan zeggen dat ik de spookhuizen maar moet overslaan :sweat_smile:. Misschien durf ik een walkthrough wel aan omdat dat buiten is, voelt toch anders. Helaas zijn we maar met zn tweetjes dus het treintje werkt misschien niet top, anders ga ik in elk geval achteraan haha.

4 likes

Achteraf kan ik er gelukkig om lachen en vooral een goede les om mij nooit (in ieder geval niet snel) meer over te lsten halen voor iets soortgelijks.

Maar die filmpjes zijn wel een goede graadmeter inderdaad. Ligt er ook aan wat je precies eng vind denk ik. Die jumpscares vind ik dus echt vreselijk en het feit dat je zelf moet lopen, maar nergens kan vluchten :joy:. Als je nou in een karretje er doorheen zou gaan, zou het al wat gemakkelijker zijn.

4 likes

Iemand die bij de Pathé werkt en mij kan vertellen hoelang de Paw Patrol film nog te zien is in de bioscoop? Ik wilde kaartjes kopen voor volgende week, maar kan tot woensdag inzien. Dus ben bang dat hij daarna weg is, want ik dacht dat ik vorige week verder kon kijken.

Op maandag komt de nieuwe agenda online

1 like

Hij is er nu twee weken dus ik vermoed nog wel een tijd hoor, ook als ik kijk naar andere kinderfilms hoe lang die soms draaien

3 likes

Ik vond ze bijna saai, maar ik schrik echt niet snel
Ik had slaughterhouse gedaan ook maar vond het tegenvallen

3 likes

Dat word per locatie besloten adh hoe vol de zalen nog zitten. Vaak gaat ie eerst naar 1 x per dag draaien en dan er uit.

5 likes

Ik was er vorig jaar maar dit is dit jaar ook weer een probleem
Er is te weinig personeel waardoor normale atracties gesloten zijn. De wachtrijen zijn2+ uur en de scare zones zijn soms zo druk dat je de acteurs niet meer ziet maar verder is het wel echt leuk

2 likes

De ervaring en degene met wie ik ging schrokken wel vaak. Ik weet van mezelf dat ik niet snel schrik. Maar gezien de hoeveelheid gillende mensen daar lukt het ze aardig goed😂
En de makeup enz geluideffecten etc zijn wel echt goed en het park zelf is ook wel echt mooi omgetoverd

3 likes

Eerste Google resultaat:

5 likes

Echte speurneus, jij!

16 likes

Je gaat met een groepje het spookhuis in. Het is echt een beetje mazzel/pech hebben. Vaak komt de scare voor of na jou omdat je ongeveer met zn 10en door het huis loopt. Maar is het je eerste keer? Dan zou ik denk ik, gezien hoe je er in staat, de spookhuizen achterwege laten. Als je het dan leuk vindt en het viel je mee, kan je volgend jaar altijd nog in huizen. Vaak kan je ter plekke ook nog kaartjes voor huizen kopen, dus wie weet. Er valt genoeg te beleven in het park zelf.

2 likes

Wordt er in Noord-Holland ook Halloween gevierd, naast Sint-Maarten?

In mijn omgeving niet, er zullen wellicht wat dorpen zijn. Maar het is niet zo normaal als 11 november.

2 likes

De winkels liggen vol met snoep maar ik van mij krijgen ze in ieder geval geen snoep als ze aan de deur komen, doe er echt niet aan mee. Ik vind 11 november zat

2 likes

Hebben er meer mensen last van dat de ing app het niet goed doet via iDeal? Ik kan op mijn telefoon niet de app openen, geeft een foutmelding en dan moet handmatig inloggen…

Ik wou laatst pizza bestellen en kon toen inderdaad niet betalen

1 like

Mijn cv-ketel lekt dit jaar. Monteur kan pas over 2 weken.
Weten jullie of er iets mist, bijvoorbeeld een slang ofzo? Als ik aan de knop draai dan spuit het water eruit.
Lek is alleen als ik douche of de kachel aanheb.

Ik weet wel dat als je cv lekt je hem eigenlijk niet moet gebruiken omdat hij stuk kan gaan. De druk in de leidingen is nodig en dat lekken zorgt ervoor dat de druk eraf gaat.

2 likes

Je expansievat is stuk, als je op de meest linkerknop drukt van de ketel daarmee zet je hem uit. Het getal wat ie dan aangeeft is de druk, die moet 2.0 zijn. Doordat je expansievat kapot is, loopt de druk op op het moment van verwarmen (vergelijkbaar met principe van fluitketel). Normaal vangt je vat het op maar gebeurt dus nu niet. Emmer eronder laten en geen dop in dat rode ding onder draaien, dan kan er iets ergers gebeuren.

Reparatie is relatief makkelijk.

Haha even snel meegetypt met wat mijn vriend zei (hij is loodgieter). Hopelijk heb je er iets aan.

78 likes