Heb al een aantal jaar de Fresh 'n rebel twins anc. Echt top en goede batterij!
Ik wil wel graag van die leuke basic etiketten maken met een label printer (?) Voor hobby en keuken organiseren. Is die van de action iets? Of zal dat echt voor eenmalig gebruik gaan zijn? Ik zag dat Hema ook een te koop heeft. Iemand hier ervaring met een?
Heb je een gewone printer thuis? Want dan kun je ook speciale labelvellen kopen en daarop printen, scheelt weer een extra apparaat!
Ik heb wel zo’n lettertang van de Hema en dat geeft ook een leuk effect
Welke kant en klare satésaus uit de supermarkt vinden jullie het lekkerst?
Ik had ooit de lettertang van Hema gekocht, werkte prima maar de labels plakten echt voor geen meter. Was echt bedroevend slecht.
Maar dat is 5+ jaar geleden, dus hopelijk hebben ze het verbeterd want dan is het een perfecte oplossing.
(Op mijn werk hebben we zo’n echte Dyson
(edit: Dymo) labelprinter. Altijd zo satisfying om mee te werken)
Ik heb de simpelste Dymo (dat bedoel je toch?) en daar heb ik na veel gekut twee labels mee kunnen printen en nu is ie kapot. Gelukkig nog binnen de garantie maar ik ben tot nu toe nog niet echt fan. Ik zou dus voor een luxere gaan.
Ja ik bedoelde Dymo. Geen idee welke we op werk hebben maar als ik het zo inschat is het wel een meer professionele/duurdere versie
@Saray Nee is nog steeds prut-plak-kwaliteit bij Hema. Op plastic plakt het wel (of omdat het rond is), maar op bijv (plat) glas. een doos of map voor geen meter. Wel echt jammer, want ik ben ook dol op die stans-letter-labels.
Heb ik maar dat is eentje op WiFi en daar heb ik altijd ruzie mee 🫢
En ik vind zulke labels die jij op de foto hebt zo leuk! Die zijn toch met een tang gemaakt?
Oh wat jammer! Die moet ik dus niet hebben!
Wijko!
Ja die zijn met een tang gemaakt inderdaad! Tot dusver plakt alles prima, zowel op plastic als glad en rond en plat haha. Dus misschien heb ik wel geluk gehad met een goede rol. Ik ben heel tevreden!
Hier zelfs op plastic niet, laat uiteindelijk weer los en vind de labels dan ergens in de kast terug
Ja hoor waarom niet. Soms komen de tijden dat je kan bellen slecht uit, dan is mailen handig. Het kan soms wel lastig zijn met een datum en tijd plannen. Dus als je heel beperkt bent zou ik bellen, dat gaat sneller.
Welke thermosfles hebben jullie die het water de hele dag koel/warm houdt? Graag wel 1 die stevig is en niet lekt. Ik kon het niet vinden in de zoekbalk
Volgens mij doen ze dat bellen inderdaad om heen en weer gemail te voorkomen, maar als je flexibel bent in je beschikbaarheid doen ze daar waarschijnlijk niet moeilijk over. Vanuit het buitenland heb ik dat ook vaker op die manier gedaan en dat was nooit een probleem.
Dit merk is heel fijn en heeft verschillende uitvoeringen
Deze van Waterdrop is heel fijn, houdt het megalang koel of warm en lekt absoluut niet bij mij.
Het enige irritante vind ik dat je de ijsblokjes hoort rammelen tegen het staal als ik loop.
Chilly