Durf te vragen #7

In mijn familie is 2 of 3 talig heel gebruikelijk (Nederlands, Papiamento, Spaans, Engels en Portugees) en de meeste doen 1 ouder 1 taal en de 3e taal wordt op school geleerd. Meestal is het Nederlands, Spaans, Engels of Portugees thuis en Papiamento wordt sowieso op school geleerd. En de ouders van de kinderen spreken 1 taal met elkaar, dus het kan zijn Nederlands samen en met het kind de een Nederlands en de ander Spaans.

Als de kinderen met andere familieleden spreken dan kiezen ze vaak ‘natuurlijk’ een taal. Mijn neefjes en nichtjes spreken met mij vooral Nederlands of Engels (ook omdat ik geen Papiamento kan) en met mijn ouders kiezen ze weer vaker Papiamento.

5 likes

Ik gebruik Kruidvat huismerk. Smaken gewoon als hele zoete snoepjes. Klein beetje chemisch wel.

3 likes

Kruidvat heeft ze nu ook voor volwassenen, het zijn wel taaie zoete aldus mijn kind. Die het een hele verbetering vond na de poederige kauwtabletten, die rook je een huis verder nog :wink:

1 like

Die van dagravit! Ik heb zelf normale tabletten maar mijn vriend heeft altijd de gummies en ik neem soms stiekem die van hem omdat ik ze lekker vind. Vrij duur alleen maar wel regelmatig in de aanbieding

4 likes

Haha ik heb wel eens van die vitaminegummies voor haargroei gekocht en in 1 week het hele potje opgegeten omdat ik het zo lekker vond. Dat doe ik niet meer :stuck_out_tongue:

10 likes

Wat zijn de lekkerste pizzabodems -zonder ingebakken tomatensaus- voor de pizarette?

3 likes

Ik heb nu anderhalf jaar een abbo van Yummygums. Ik vind ze heeeel lekker (soms wil ik er meer dan 2 gewoon voor de lekker haha) maar of ze goed werken qua vitamine-boost? Geen idee :sweat_smile:

3 likes

De kauwgummies van kruidvat beauty zijn nu 4 euro per pot. Weet niet of de juiste vitamines erin zitten voor je, maar is de helft goedkoper dan normaal.

1 like

Weet iemand waar je in een fysieke winkel mozartkugeln kan kopen?

Vroeger kon dit bij de Bijenkorf, maar ik heb geen idee of dat nog actueel is. Op de site zie ik ze niet

2 likes

Oh dankje maar die heb ik daar nog nooit gezien! :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik heb ze toevallig vandaag nog zien liggen bij de Hoogvliet, maar geen idee of ze ze bij ieder filiaal hebben.

3 likes

De kruidvat heeft ze ook vaak!

2 likes

Thanks! Net even langsgelopen maar helaas niet

3 likes

Ik zag ze in Belgie bij Lidl, dus misschien in Nederland ook?

3 likes

Ik heb ze wel eens bij de TKMaxx zien liggen

5 likes

Volgens mij is de maker failliet dus het is steeds moeilijker om ze nog te krijgen.

Meen je niettt? Wat jammer.
@Elanor had ik ook gekeken maar helaas

1 like

Komende week in de aanbieding bii Trekpleister!

13 likes

Oh fantastisch :star_struck: dankjewel!

4 likes