Wat is een fijne 4 wielen handbagage koffer dat in de meeste vliegtuigmaatschappijen mee mag als handbagage?
Er is zoveel keuze pff
Wat is een fijne 4 wielen handbagage koffer dat in de meeste vliegtuigmaatschappijen mee mag als handbagage?
Er is zoveel keuze pff
Heb een goedkope van primark, zachte koffer, rolt soepel, past veel in. De oude versie hiervan heb ik meer dan 7 jaar gebruikt, bijna elk weekend en ook vaak mee gevlogen. Deze zomer brak er een deel van een wiel af, meteen dezelfde gekocht op vakantie. Ook hier weer vaak mee gereisd al. Kost iets van 55 euro.
Ik ben heel blij met mān kleine van suitsuit
De 53 cm caretta?
American Tourister vind ik heel stevig en fijn, sterke wieltjes. Gebruik ik al jaren veel, niet heel goedkoop maar gaat erg lang mee
Volgensmij heb ik het oude modem van Fabulous Fifties 55cm
Die heb ik en vind dat een hele fijne koffer!
Thnx iedereen, deze is het geworden. Niet al te duur ook.
Ik heb deze, in een set gekocht met de grote variant. Ik vind het een fijne koffer en volgens mij mag ie mee met de meeste maatschappijen. Heb m daar toen op uitgezocht en tot nu toe mocht ie mee met easyjet, transavia en klm.
En mn vader heeft toen helemaal uitgezocht dat er veel positieve reviews waren, goede kwaliteit enzo. Ik wilde niet dat ik met een jaar ofzo weer een koffer moest kopen.
Ah klinkt ook top, nog even goed naar kijken
Wat ik er ook heel fijn aan vind, is de indeling in de binnenkant. Dat je nog een afsluitbaar vakje en twee schoenenvakken(waar ik ondergoed in prop ipv schoenen) hebt bij het deel waarmee je een grote vak dichtritst. Vind ik heel fijn voor kleinere dingen die ik niet in mn handtas wil zoals een oplader, snoertjes etc, die slingeren dan ook niet door zo een koffer.
Oh die oortjes zo cute die kan ik niet eten
Iemand ervaring met deze leggings?
Certificaat van authenticiteit van gouden sieraden, bewaren of weggooien? Kans is nihil dat ik het ga verkopen.
0 stemmers
ā¦je weet maar nooit en hoeveel plek neemt het nou helemaal in
Hah, ik zie net dat ik van twee gouden sieraden zoān certificaat heb, maar op geen van beiden staat iets van een nummer/omschrijving over welk sieraad het gaat. Het is dus bij deze nutteloos, want je kunt het overal bij stoppen dan natuurlijk.
Echt goud heeft altijd een karaat merkje in het sierraad toch? Dacht zelfs dat dat verplicht is
Is het handig om te hebben voor evt verzekering als het ooit gestolen wordt oid? Dat is de enige reden die ik kan bedenken om te bewaren
Weet iemand of je een internationaal rijbewijs ergens online kan aanvragen of er andere mogelijkheden zijn? Ik ben niet in NL en heb er een nodig mm.