Waar zijn de snackkomkommers ineens gebleven? Zowel bij AH als Lidl al twee weken niet gezien.
Bij ons is de boerenkool overal weg. Laats wou ik boerenkoolstampot maken. Dat ging dus niet
Zo klinkt het best wel handig vooral met overstappen met het ov klinkt het wel praktisch.
Hoe kan ik op mijn iPhone meerdere kleine afbeeldingen (verzendlabels) in één a4 plakken zodat ik maar een enkele pagina hoef te printen?
Misschien via Google docs?
Edit: een iPhone-eigen functie weet ik zo even niet
Ik kan op mijn android een collage maken, wellicht kan dat op iPhone ook? In de galerij of hoe het ook heet
Ik zou dit gewoon even snel in canva doen denk ik.
Dank allemaal, ik ga dit proberen en hoop dat het lukt
Andere vraag: als ik een poll aanmaak geeft hij ondanks dat ik “max 1 keuze” selecteer toch meerdere keuzes, why?
Betekent dat niet dat je per persoon maar 1 keuze kunt maken?
Ja maar ik kan dan alsnog meerdere dingen kiezen?
Is het dan niet zo dat je wel meerdere keuzes aan kunt vinken, maar het antwoord niet kunt versturen omdat je er teveel hebt aangevinkt?
Hm dat zou kunnen, ff testen
- Ja
- Nee
- Maybe
0 stemmers
Edit: je hebt gelijk!
Alleen… hoe krijg je dan een poll waarbij je meteen stemt door op het antwoord te klikken?
- Test
- Zo
- Test zo
- En
0 stemmers
Bedoel je dit?
Jep
Op ‘Één keuze’ klikken wanneer je een poll aanmaakt.
Ah yes, de optie “meerkeuze” is overbodig zie ik merci
Heeft iemand de lady speedstick gel weleens geprobeerd?
Ja, maar vond de gewone stick toch beter.
Ik wil vandaag eenmalig een upgrade van 2e klas naar 1e klas bij de NS, ik kan het via de app/website niet goed vinden, maar kan je inderdaad bij een kaartjesautomaat een eenmalige switch aanzetten? (Icm dalvoordeel, dat staat al op mn kaart)
Ja