De ANWB site zegt dat iemand anders het ook voor je mag aanvragen, dan zou diegene het naar je kunnen opsturen? En misschien dat de ambassade je kan helpen anders?
Ja dat ga ik maar doen, thanks! Hoopte dat je ook online mag aanvragen maar kan niet helaas
Is er een goede vega vervanger voor tonijn? Ik heb net iets gekocht wat naar kattenvoer ruikt en (denk ik) smaakt en bespaar mezelf graag een tweede miskoop
Vuna van garden gourmet. Afrader is het tonijn van princess.
Haha als ‘t naar kattenvoer ruikt zit je toch juist goed!
Ja doet normale tonijn (uit blik dan) ook
Ja die heb ik dus hier staan nu
Die reclame! Hee ik trek twee keer een blik open dus de inhoud is hetzelfde
Helemaal mee eens! Die van Princess is echt misselijkmakend.
Die van Vuna bijna zoals echte tonijn.
Ja die reclame is echt zo dom
De Seasogood is in ieder geval erg smerig, die hoef je ook niet te proberen.
Ik heb een jas besteld waar dit in zit, ‘functional straps’. Wanneer zou dit handig zijn? Voor als ik in de zomer toch mijn winterjas wil showen?
Wanneer je lekker aan het hiken bent en het opeens te warm is (?)
Oja. Daar ben ik niet sportief genoeg voor
Oja als je ze allebei over een arm hebt ziet het er denk ik al minder gek uit, had hem nu als rugtas
Die van Princess vond ik zo erg naar kattenvoer ruiken dat ik hem amper durfde te proeven maar eens met de rest, die van garden gourmet is lekker!
Ik vind die van John West lekker, hier werd eerder ook die van Vuna getipt.
Of als je ergens binnen loopt waar je niet je jas in een garderobe kan achterlaten, hang je hem dus aan de straps over je schouder ipv dat je hem over je arm moet dragen?
Ik heb dit ook bij een jas van Zara en heb het even opgezocht. In dit artikel staat: The most notable design feature is the inner straps, which allows the wearer to carry his coat like a backpack indoors at higher temperatures indoors.
This functional design for the convenience of pilots and military camps is just as useful for modern urbanites. With it, you no longer need to encumbered your coat in your arms, like clothes that just came out of the train station, or wear your clothes around your waist, or worry about the embarrassment of slipping on your shoulders from time to time.
vind het nog steeds nutteloos
Waar zijn de snackkomkommers ineens gebleven? Zowel bij AH als Lidl al twee weken niet gezien.