Durf te vragen #7

Oooh bedoelen jullie dat gekartelde stukje omhoog wippen? Dat lukt niet, zelfs niet met een mesje.

3 likes

Waar de rondjes zitten hahaha. Ik ga later de andere lant proberen. Gewoon daaronder het gekartelde gedeelte en dan omhoog?

1 like

Nee vanaf de bovenkant doen! Het zit juist vast aan de onder kant, dus dan gaat hij stuk :stuck_out_tongue:

3 likes

Nee aan de bovenkant. Dus langs boven een mesje erin en dan naar je ‘toe’ zodat het een hoekje wordt

2 likes

Ahhh oke! Ik ga zo proberen. En anders vraag ik het aan iemand met meer spierkracht! Thanks guys

1 like

Haha nee helaas niet :stuck_out_tongue: Maar dit is wel wat ik bedoelde!

Het type advertentie is iets wat me de laatste maanden al vaker opviel en vorige week zag ik er dus ineens een tiktok over van iemand die dat dus maakte.

Influencers zijn passé, nu kunnen onbekende mensen geld verdienen aan reclame maken. :joy:

2 likes

Dat doen ze al jaren hoor

Ik zou over 2 weken in een studio trekken voor 5 maanden (onderhuur) maar ze zegt ineens af :flushed::flushed::flushed::flushed: heeft iemand advies voor me nu? Wtf

3 likes

Had je toevallig als iets ondertekend? Anders mag ze misschien niet zomaar afzeggen?

1 like

Nee dat zou ik deze week gaan doen want ik was nog in het buitenland

1 like

Onderhuur zal vast geen contract zijn voor zo’n korte tijd maar als je wel een contract hebt dan maakt het verder niet uit dat je onderhuurder bent. Zij is gewoon jouw verhuurder en moet haar afspraken nakomen.

In welke plaats zoek je iets?

Brabant

3 likes

Wat zijn de allerbeste paraplu’s die tegen weer en wind kunnen? Liefst een opvouwbare maar naar mijn ervaring zijn die vaak gewoon niet zo sterk.

Stormparaplu’s van bijvoorbeeld Senz

3 likes

Storm paraplu’s van de anwb.

Heb zelf deze

4 likes

Ja deze is heel fijn! Heb er ook een van senz gehad maar die van de anwb vond ik veel fijner (ligt ook fijner in de hand).

3 likes

Ik zeg ook die van de ANWB. Heb een grote en een kleine en beide zijn livesavers.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Speel je een muziekinstrument?

Misschien kan je hier even kijken: Speel je een muziekinstrument?

3 likes