Ja, dikke prima maar vind de stick fijner.
Ja dat kan gewoon op de kaartjesautomaat!
Thnx! @WinterQueen een voordeel van die gel tov van de stick lijkt me dat je geen witte strepen krijgt, dit heb ik bij Rexona wel heel erg. Of heeft de stick daar ook geen last van?
heeft hier iemand een (deposito)spaarrekening bij een buitenlandse bank via Raisin? ik wil dat misschien gaan doen maar ik vind het eng haha. bang dat m’n geld ineens weg is ofzo
Ahh lukte helaas niet op de kaartjesautomaat, omdat ik een flex abonnement heb. Maar kon het gelukkig toch online nog aanvinken in mn account!
Ik wil dat ook graag weten! Op zich zou je geld niet weg moeten zijn want het valt onder de europese bankgarantie (tot 100.000) maar toch vind ik het ook een beetje eng!
Ik heb eigenlijk alleen soms strepen als ik een strak donker shirt draag en het niet even laat intrekken. Maar dat is echt de uitzondering
Wow ik was helemaal vergeten dat dit bestond haha. Toen die deo een hype was bij de Nederlandse beautybloggers heb ik hem gehad. Vond hem wel chill. Wel koud aan je oksel en soms een beetje lastig te doseren (want de verpakking heeft zo’n kliksysteempje geloof ik).
Ik en mijn partner hebben dat beiden, dus spaarrekening en deposito ieder. Enige waar je op kan letten is geen land met bronbelasting (kan je op filteren) en ik zou alleen een bank nemen in een land met euro’s, want anders krijg je als de bank omvalt je geld terug in de valuta van dat land.
Op mijn spaarrekening heb ik na 3 maanden al wat rente ontvangen, op de rente van mijn 1-jarige deposito moet ik nog even wachten.
Ik vond de identiteit verificatie wel een beetje gek, dat gaat via videobellen met iemand in het buitenland. Maar mijn vriend had precies hetzelfde gehad en was uiteindelijk gewoon hoe zij dat doen.
Raisin opent verder alle rekeningen die je aanvraagt in de app, je hoeft alleen een paar velden daarvoor in te vullen.
Financequeen heeft een artikel erover gepost: Raisin: sparen bij een buitenlandse bank tegen een hogere rente - Finance Queen
Je kan ook nog 90€ cashback verzilveren als je gebruik maakt van een uitnodiging van een huidige klant (50€) en CashbackXL (40€).
Nee, ik heb geen last van strepen. Inderdaad even in laten trekken en beetje opletten met aandoen van strakke shirtjes.
Ik wil voor sinterklaas een potje vragen. Maar ik ben nu aan het zoeken alleen ik kom er niet uit.
Ik weet niet welke zoektermen ik ervoor moet gebruiken want de mijne werken niet.
Het is voor medicijnen in te bewaren. En ik bedoel zo’n soort potje als waar vitamine pillen in verkocht worden, maar dan iets leuks. Als ik zoek op mijn termen kom ik voornamelijk uit op kleine bewaardoosjes waar er bijvoorbeeld 5 in kunnen of van die ma,di,wo,do doosje. Maar er moeten ongeveer 365 pillen in bewaard kunnen worden. Wie kan mij helpen met de juiste zoek termen.
Apothekersfles
Op welke handige website (geen app) kan ik een mooi (simpel) fotoboek laten maken en afdrukken inclusief stukjes tekst? Ik werk meestal met de HEMA website maar ik kan even de functie niet vinden dat je er teksten bij kan zetten, dat is namelijk wel nodig! Wie heeft de gouden tip?
Ligt dat dan niet aan je browser by any chance? Ik heb laatst nog bij de Hema een fotoboek laten maken met teksten.
Krijg je dan zoveel meer rente dat het het risico en gedoe waard is?
Albelli idd
Wat is het risico?
Dank allen! @FredPaillet o geen idee, zou kunnen! Via mn tel had ik het uitgeprobeerd, morgen ga ik voor t echie bestellen dus zal nog eens kijken en dan ga ik ook albelli checken!
Ik heb me er niet echt in verdiept, maar er zijn allerlei variabelen zoals valutaverschillen, andere depositogarantiestelsels, identificatiemethoden, wetgeving, internationale transactiekosten, opnametijd etc. Het is vast wel te doen als je je erin verdiept, maar het is de vraag of het de moeite waard is.
Ik ging even een beetje rekenen. Ik zie dat nu de hoogste rente zonder vastzetten bij een Letse bank is, a 3,5%. Bij een Nederlandse bank kan je 2,5% krijgen. Stel dat je 10.000 euro in Letland wil zetten, wat best een bedrag is, dan heb je het over 100 euro per jaar. Mits je dus niet aan dat bedrag komt. Ik vind dat niet de moeite van het uitzoeken waard. Stel dat je je er 4 uur in verdiept en je er ongeveer 4 uur over doet om de rekening te openen, verificatie te doen, storten, terugstorten etc. Dan verdien je minder dan het minimum uurloon. Ik denk laat maar mocht je 2 miljoen hebben is het vast de moeite, maar dat is niet meer gegarandeerd (tot 100k) en ik zou dan eerder een andere investeringmethode kiezen.