Op zich gedeeltelijk eens met bovenstaande maar niet elke thermosfles is een thermosfles. Denk bv aan wat je erin wilt doen, alleen water, of ook andere dingen? Als je ook ander soort drinken erin wilt doen zou ik een fles met een grotere opening zoeken, waar een spons/je hand of een afwasborstel in past.
Als je het alleen voor water gebruikt maar er in de zomer er ook ijsklontjes in wilt doen zou ik ook voor een iets grotere opening zodat deze er makkelijk in passen.
Zelf zit ik lang in de auto en dan vind ik het fijn om dan uit een beker met een rietje te drinken, ipv uit een fles tijdens het rijden. Deze kan ik ook gewoon verder op mijn werk gebruiken en drink ik ook beter uit omdat je anders ook de drop van een fles moet draaien. Ja lui, maar zo werkt het wel bij mij.
Ik neem een beker met rietje vaak mee als ik naar vriendinnen/familie ga. Ik drink veel te weinig en hou niet van lauw water, dus dit zorgt er wel voor dat ik genoeg binnenkrijg.
Als ik onderweg ben dan vind ik een fles weer fijner want deze kan in mij tas zonder te lekken.
Koop ze iig niet van Starbucks, want water blijft daar echt minder lang koud in ten opzichte van andere. Bij TK Max heb je vaak ook veel verschillende voor een normalere prijs.