Durf te vragen #7

Fort Beemster! Was hier getipt en was echt heel mooi
Ik was met mijn moeder maar zou ook prima alleen gaan

2 likes

Ja ik kan er nog wel 5 noemen die ik zou aanraden, maar fort beemster is idd ook mijn favoriet!

6 likes

Haha welke andere zou je ook toch aanraden? Wil komende maanden missh nog ergens heen gaan

2 likes

Ahhh dankjulliewel, ik zocht op wellness en vond alleen posts met wellness-rechts erin haha. :joy::sweat_smile:

1 like

Leuk!

Alleen diegene waar ik ben geweest en welke ik boven gemiddeld vind haha:

• sauna van egmond (haarlem) (veel marmer en brons. Moet je van houden, maar i like it)
  • sauna drome (putten) kleiner maar heel fijn
  • bussloo (bussloo) (groot en hotel lijkt me fantastisch)
  • Spa sereen (maarsbergen) voelt heel zen haha
  • spa weesp (weesp) gewoon chill en vaak aanbiedingen
  • thermen Berendonck (nijmegen) groot, ook chill

Maar er zijn er echt super veel, dus ik zou ook gewoon in jou regio kijken!

5 likes

Tnx voor het lijstje!
Leuk dat je naar verschillende plekken bent geweest!

Regio Rotterdam maar daar zit niet zoveel, op Elysium etc na. Juist kleinschalig spreekt me aan en dat is niet zo in deze regio, lijken wat verder te zijn

2 likes

Je hebt in Pijnacker wel een fijne! Ik ga meestal naar Elysium maar die in Pijnacker is eigenlijk mooier, meer sfeer en ook niet groot.

3 likes

In Den Bosch zit Devarana. Ik vond die de 2x dat ik er ben geweest echt heerlijk @Twijfelaar

2 likes

Niet in NL maar mocht je er relatief dicht bij wonen: Vabali in Dusseldorf vond ik heel fijn en mooi!

2 likes

Deze is mijn lievelings :face_holding_back_tears: echt een beetje kneuterig/knus en veel oude mensjes. En de sauna boot!!!

6 likes

Ik ben maar Sgravendeel in m’n eentje geweest en vond dat prima. Zou naar Barendrecht ook zo in m’n eentje gaan. Elysium vind ik niks. Leiden ben ik ook paar x alleen geweest.
Mijn favoriete sauna is wel Bussloo maar die is zo ver weg.

3 likes

Nou tip je er ook wel eentje. Vabali is echt geweldig

3 likes

Is er hier toevallig iemand die stewardess is of iemand die ooit in de afgelopen jaren in de selectieprocedure (vanaf de sollicitaties irl, dus niet online) heeft gezeten?

En mag ik je wat vraagjes stellen daarover?

@turbs is dacht ik stewardess of geweest!

Wat gaaf trouwens dat je hier mee bezig bent, lijkt mij ook nog steeds heel tof! Heel veel succes

2 likes

@lisaanna

Ja klopt! Alleen mijn sollicitatie voor de blauwe is alweer ruim 7 jaar geleden geweest en voor andere maatschappijen nog langer geleden.
Volgens mij is de procedure wel wat veranderd in de afgelopen jaren. Je mag me zeker vragen stellen, weet alleen niet of ik ze kan beantwoorden! Wellicht dat er iemand anders recenter gesolliciteerd heeft?

1 like

Dat weet @Clarity vast :grin:

3 likes

Haha niet dat ik weet!

3 likes

Weet iemand een leuk familie uitje, met de volgende eisen? :

• leuk voor kinderen in de leeftijd 4 t/'m 8 jaar
  • in het midden/oosten van het land
  • niet duurder dan €15,- pp.
1 like

Spoorwegmuseum?

4 likes