Durf te vragen #7

Heeft iemand ervaring met zo’n waterdichte hoesjes voor je telefoon? Ik wil graag onder water tijdens het snorkelen foto’s kunnen maken, maar echt zo’n gevalletje ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat is nou een goede?

Weet iemand toevallig of je post NL opnieuw kan laten bezorgen? Ik heb een loopband besteld, in eerste instantie zou ik thuis zijn toen hij bezorgd werd maar uiteindelijk veranderde de dag en tijd telkens. Daardoor heb ik de bezorger dus gemist en is het pakket naar een afhaalpunt gebracht. Maar ik weet gewoon niet hoe ik het op moet halen want ehh ja het is een LOOPBAND haha. Ik heb geen auto en ken ook niemand met een auto. Dus dacht kan je dan nog een nieuwe bezorg afspraak maken?

1 like

Nee helaas kan dat niet, ze gaan niet je pakket afhalen van een afhaalpunt om opnieuw te bezorgen, want dan is het volgens het afhaalpunt “opgehaald”. Misschien zo’n deelauto? Je hebt ook deelbakfietsen.

Nee enige wat je dan kunt doen is wachten tot het retour gaat (vlg mij als je een week niet ophaalt) en dan opnieuw bestellen. Maar goed dat is wel heel erg zonde

1 like

Is het zo’n walking pad of echt zo’n gigantische loopband? Want misschien kun je met een steekwagentje of ander soort hondje ofzo het pakje wel ophalen? Zo’n walking pad lijkt me niet echt heel zwaar en groot.
Sorry als het ongevraagde tip is die je zelf ook al had bedacht.

1 like

Ik ga even kijken naar een bakfiets denk ik! Ik heb zelf geen rijbewijs dus zou dan weer iemand anders moeten vragen om te rijden.

@Croky het is een pad maar hij weegt 30kg en is 140cmx65cm en ligt bij een pakketpunt dat 20 min lopen is vanaf mijn huis, dus dat maakt dat ik het ff lastig vervoeren vind :sweat_smile:. Als het nou een ander pakket punt was dan zou lopend samen met iemand tillen wel kunnen bijv.

1 like

Nou, mijn walking pad kwam echt in een enorme doos die bijna even groot was als ik en woog met verpakking 26 kilo. Echt apart dat ze dat bij een afhaalpunt hebben gelegd.

Edit: @Musa welk pakketpunt is het? Kan altijd even kijken of wij evt morgen even kunnen helpen met de auto?

6 likes

Oei das aardig zwaar, nee dan gaat het over… hopelijk snel een oplossing pfff.

1 like

Misschien een winkelwagen gebruiken? Dat heb ik weleens gedaan met iets groots, is wel alleen handig als de weg redelijk vlak is

1 like

Haha jaaa dat idee had ik dus ook, kreeg een melding erbij zelfs van ‘zorg dat je thuis bent zodat onze bezorger het pakket binnen kan afleveren, groot pakket!’. En dan droppen ze het op een pakketpunt.

En omg wat lief!! Het ligt bij … en moet ongeveer naar ….

Haha ook echt een rotplek qua parkeren, maar ik stuur je als ik thuis ben even een DM!

6 likes

@musa dat is echt een kutplek en route met de auto ook ik zou zo’n elektrische huurbakfiets nemen! Staan er vaak rondom het haventje

1 like

Spa weesp is de laatste tijd echt niet meer chill. Ze zijn onderbemand en laten in verhouding te veel mensen binnen. De laatste 2x dat ik er was ging ik echt met een naar gevoel naar huis hierdoor.

2 likes

Is het raar om alvast een borrelplank op tafel te zetten voordat je gasten arriveren? (2 personen). Of is het beter om hem te maken wanneer ze al wat zitten te drinken?
Ik heb een open keuken dus alvast klaarmaken en later pakken is ook raar. Kan me hier dus echt druk om maken haha ben benieuwd wat jullie doen:

• Klaarzetten van tevoren
  • Maken wanneer je gasten er zijn

0 stemmers

Ja, werkt niet :joy:

3 likes

Leuk juist als je al lekker eten klaar ziet staan als je ergens binnenkomt! Voelt heel welkom.

4 likes

Haha ook dat is goed om te weten!

2 likes

Een van m’n lievelings is bij vrienden in de keuken hangen met een glas wijn als ze voor me koken, dus ik zou zeggen klaarmaken als ze er zijn

9 likes

Een stel waarmee ik aan het snorkelen was hadden zoiets: waterdichte telefoonhoes.

Die leek het wel goed te doen.

Zelf gebruik ik voor duiken deze van SeaLife, maar die is redelijk prijzig.

2 likes

Ja eens!

4 likes