Ik heb deze, al twee vakanties mee gesnorkeld (3 weken Filippijnen en week Griekenland) en bevalt erg goed: JOTO hoesje. Wel zorgen dat de lens goed tegen het plastic aan zit zodat het niet vervormt.
@50193905 @kika dank voor jullie reacties! Ik denk dat ik de shellbox en dat joto hoesje van kika ga bestellen, dan heb ik ook nog een reserve haha. Fijn om te weten dat deze in ieder geval goed (waterdicht) zijn
Wat is een leuk uitje om met 4 vrouwen te doen volgende week?
We zouden naar de sauna gaan maar dat gaat niet door. Ik zoek iets waarbij we veel kunnen kletsen (dus niet de bios).
Het mag dagvullend zijn, en ergens tussen den Bosch Amsterdam en Rotterdam in plaatsvinden.
Geen kookworkshop want er zijn te veel dieetwensen.
Ik kom niet verder dan wandelen en dat is ook weer niet zo lang en straks regent het.
Wij hebben laatst een prison island gedaan en vonden dat echt een hele leuke groepsactiviteit.
een keramiekworkshop? had een hele leuke in utrecht gezien laatst, lekker met taartjes en een koffie enzo. of zelf kaarsen versieren, kan gewoon bij iemand thuis.
Ik heb al jaren deze van Decathlon POCHETTE ETANCHE TELEPHONE IPX8 | ITIWIT | Decathlon.nl
Werkt prima! Kwaliteit van foto’s en filmpjes wordt natuurlijk wel iets minder door het extra laagje plastic dat voor de lens zit maar ik vind het wel een goede oplossing om foto’s te kunnen maken onder water. Ik ga vaak alleen op reis of vakantie en doe dan ook direct m’n briefgeld en creditcard enzo erin zodat ik dat niet achter hoef te laten als ik in het water ga:)
Naar het glasmuseum en een demonstratie in de glasblazerij in Leerdam, en dan lunchen in het vestingstadje en eventueel een stadswandeling daar.
Zo dit is wel echt perfect in het midden voor iedereen! Ik heb deze voorgesteld.
High tea?
Wat vinden jullie de lekkerste tonijn in blik? Het is soms zo smaakloos naar mijn idee
Hopelijk heeft iemand hier verstand van reisverzekeringen.
Momenteel ben ik op vakantie in het buitenland. Mijn gouden ring is hier gestolen () en ik heb zsm aangifte gedaan bij de politie.
Ik heb ooit deze ring gekregen van mijn oma. Zij is inmiddels overleden en ik heb geen aankoopbon of iets. Ik weet wel ongv hoe duur het is geweest toen mijn oma het heeft gekocht.
Mijn vraag: hoe gaat de reisverzekering de waarde bepalen? Iemand ervaring daarmee?
Uit de supermarkt koop ik het liefst fish tales
Edit: oh en altijd op olijfolie! Vind ik echt lekkerder dan water of zonnebloem
Oww wat rot! Hoe is dit gestolen? Als je het ergens achter laat is het vaak niet verzekerd. Ook zit er een max aan de vergoeding van sieraden, dit is meestal een paar honderd euro. Gezien jouw ring heel oud is verwacht ik dat deze laag op waarde wordt geschat ivm de afschrijving. De precieze regels vindt je in je polisvoorwaarden, die krijg je altijd per mail en/of in je account. Ook een tip om dit meteen bij je verzekering te melden.
Thanks voor je reactie!
Het is juist in de waarde gestegen omdat het een gouden ring was van 18 karaat. Ik zie ook op de website van mijn verzekering dat de afschrijvingswaarde 0% is. Alleen ik weet niet hoe ik kan bewijzen of het echt goud is omdat ik geen bon heb of iets. Ik ga in ieder geval de polisvoorwaarden goed doornemen. Thanks!
Ah dat is fijn, ik hoop dat ze je kunnen helpen! Ben wel benieuwd hoe ze een ring kunnen stelen, toch niet van je vingers? New fear unlocked
Een straatverkoper pakte mijn hand vast om een armband om mijn pols te doen omdat hij het zogenaamd wilde verkopen aan mij. Ik zei al meteen dat het niet hoefde en trok mijn hand terug. Later zag ik pas dat mijn ring weg was ik doe nooit mijn ring af (ik slaap er zelfs mee) dus ik weet vrijwel zeker dat het door hem was
Oh neee wat erg!! ik voel je pijn
Gebruikt iemand weleens Groupon voor bijv een gezichtsbehandeling, is dat aan te raden? Ik had het idee dat ze dan misschien heel haastig doen omdat je er zo weinig voor betaalt, maar missh verkeerde aanname