Neeee wat vreselijk!!! My god!
Ja ik heb dit 2x gedaan bij verschillende salons en was 1x goed en 1x echt een aanfluiting.
Tnx!
Wel voor herhaling vatbaar of medium? 50-50% dus haha
Ik heb er 1tje besteld bij een kliniek die zowel op Treatwell als Groupon-website zelf hele goeie reviews had. Als dit een fijne behandeling is, zou dat super zijn want het is 3x zo goedkoop wat ik normaal betaal.
Ik heb ih begin van Groupon een enkele keer meegedaan voor korting op sushi enzo maar ben heel benieuwd of dit wat is
Ik werkte bij social deal en ik moet zeggen dat wij alles wel heel streng in de gaten hielden qua reviews. Dus ik durf je wel te beloven dat als je via social boekt het fijn is
iemand ervaring met de voorleesexpress? ik heb me aangemeld als vrijwilliger en ben al naar een info bijeenkomst geweest maar dacht misschien zitten er hier mensen die het ook doen en wat ervaringen willen delen? ik schijn de jongste te zijn in mijn stad, de rest is 55+ en die ken ik natuurlijk ook niet dus daar kan ik het niet aan vragen
Een vriendin heeft een schoonheidssalon en zij biedt gezichtsbehandelingen aan via Groupon. Ze laat deze behandelingen doen door stagiaires. Met andere woorden: de kwaliteit van de behandeling zal mogelijk minder zijn. Verder gaf ze aan dat het voor een salon niet veel oplevert om dit soort behandelingen te doen, omdat er met name mensen op af komen die niet van plan zijn om vaker te komen (als in: leuk voor een keer, maar geen potentiƫle klant). Bij sommige schoonheidssalons heb je ook kennismakingsbehandelingen voor een leuk prijsje. Misschien is dat ook nog het overwegen waard
Ik heb via VLE lessen gegeven aan kleuters, dus naschools een groepje voorlezen en verwerkingsactiviteit. Mān zus heeft een paar jaar bij een kindje thuis voorgelezen vanuit de VLE.
Wat wil je weten?
Leuk! Ik heb dat een aantal jaar geleden een seizoen gedaan. Is er iets specifieks dat je wilt weten?
ah ja ik zou ook thuis bij een kindje of misschien meerdere kindjes per gezin thuis gaan voorlezen! de coördinator zei dat ze vroeger altijd mee op eerste huisbezoek gingen om kennis te maken, en dat de vrijwilliger het daarna zelf over zou nemen. bij gebrek aan coördinators kunnen ze dat helaas niet meer doen, dus ga je gelijk alleen naar het gezin. vraag me af hoe je dat dan aanpakt als er een taalbarrière is? ze weten wel dat je komt maar als je slecht kunt communiceren lijkt het me best lastig. heeft je zus daar ervaring mee?
Om hier even op terug te komen, lieve bunnyslippers en haar man hebben me geholpen!! Was ook echt heel erg nodig want het pakket was gigantisch. Het kwam serieus tot boven mijn schouders haha. De jongen van het pakketpunt keek me geschrokken aan toen ik het lopend op kwam halen. Hij en wat vrienden die daar rond hingen hebben ām in de auto gelegd. We konden nog nĆ©t met zijn drieĆ«n in de auto en zijn zo dus naar mijn huis gereden. Echt ZO fijn, weet echt niet wat ik anders had moeten doen, het pakket was ook veel te groot voor zoān bakfiets.
Love dit soort posts
reactie zus
Ik weet niet meer zo goed hoe de eerste keer ging. Ze hadden er sowieso al van school over gehoord en ik kwam elke week op hetzelfde tijdstip. In mijn gezinnen spraken ze goed genoeg Nederlands voor de basis.
Ze waren bij beide trouwens niet geĆÆnteresseerd om zelf voor te gaan lezen, maar ze vonden het leuk dat ik er was.
Bij het eerste gezin gingen de ouders een paar weken op vakantie en toen was oma er voor de kinderen. Oma woonde er ook dus ik kende haar wel, ze sprak letterlijk geen woord Nederlands, maar omdat de afspraken al stonden ging het goed.
Ik zit op facebook in zoān marktplaatsgroep en nu is er een vrouw boos want ze had een trainingspak gekocht (namaak merk) maar deze heeft de verkoper nooit naar haar opgestuurd en nu wilt ze aangifte doen Maar zoiets (of een poging doen tot) kopen is toch ook enorm strafbaar? Zal de politie daar dan ook iets mee doen als ze echt zoān aangifte doorzet? Lijkt me eigenlijk best komisch dat iemand dan boos is op een ander maar zelf ook enorm illegaal bezig is en dan ook op dr flikker krijgt vanwege heling.
Je hebt het over heling, maar dat is wat anders, namelijk het kopen (of bezitten of verkopen) van iets wat gestolen is.
Het kopen van namaakproducten (voor eigen gebruik) is niet strafbaar. Het verkopen daarentegen wel! Dus degene waar ze aangifte tegen wil doen, zit dubbel fout
Iemand recent geretourneerd naar Mango? Hoeveel dagen duurde het voordat je de ontvangstbevestiging van Mango kreeg?
Bar pasta misschien. Als je van italiaans houdt
Ik herinner me niet meer precies hoe rolstoelvriendelijk het restaurant is maar heb een keer lekker vegan gegeten bij Boompjes in Overloon. Doen interessante dingen met lokale groenten en zo.
Is tot en met juni al helemaal volgeboekt. Als ze de boekingen open gooien is dat binnen een paar uur vol