Try paar minuten
Ik heb gisteren iets retour gedaan dus ben ook benieuwd. Moest wel echt lang wachten op mn pakketje.
Haha oké, nog erger dan ik dacht dus
Ik huur een appartement van de woningbouw en wil een zonnescherm voor mijn balkon. Ik zoek gewoon zo’n simpel scherm dat je handmatig uitdraait. Ik denk dat dat een knikarmscherm is. Eis van de woningbouw is dat het effen oranje is.
Ik kan het gewoon nergens vinden? Het meeste is superfancy elektrisch en wat ik heb gevonden aan handmatige schermen zijn die niet beschikbaar in dat ouderwetse oranje.
Woningbouw had een bedrijf aangeraden waar ze mee samenwerken, maar die leveren niet aan particulieren dus daar heb ik niks aan. Iemand hier die toevallig weet waar ik moet zijn/op moet zoeken? Ik woon in West-Brabant.
Studio Konijnenvoer in Arnhem? Weet alleen niet of het rolstoelvriendelijk is dus dat zou je even moeten navragen. Hoor er wel super goede verhalen over!
Wil je hem zelf ophangen? Check dan van tevoren of dat wel gaat lukken. Wij wilden dit namelijk zelf doen en kwamen toen tot de ontdekking dat de ‘bakstenen’ van onze flat geen baksteen maar beton is. Op zich geen ramp want we hadden een boorhamer, maar daar moet je kracht mee zetten en dat boven je hoofd op een trapje terwijl de afgrond een paar verdiepingen lager is maakte dat wij dat ding net zo snel weer verkocht hebben als dat we hem gekocht hadden (Marktplaats trouwens en niet oranje).
Misschien bij een Hubo?
Als het te betalen is, wil ik het laten monteren. Ik heb binnen iig betonnen muren en mijn vader heeft een boor waarmee hij daar doorheen komt. Dus die mag me lekker komen helpen als ik het zelf ga doen.
En marktplaats! Dat ik daar niet aan gedacht heb! Thanks, ik ga meteen kijken.
Ik heb er overigens nu één gevonden die aan de eisen voldoet. Ruim 1100 euro zonder montage. Mijn hemel, wist niet dat dat zo duur was.
@Peachpuff Hubo heeft geen effen oranje…
Misschien een fijn (en goedkoop) alternatief. Kun je bij de ramen waar je het wil ophangen? Dan zou je ook screendoek met tourniquets kunnen overwegen. De tourniquets zijn een soort haakjes waar je het screendoek aan de ringen overheen hangt. De tourniquets draai je dan een kwartslag zodat het vast zit. Heel simpel, maar werkt wel goed!
Betekent wel dat je ze handmatig op moet hangen, maar het scheelt een hoop geld.
Kent iemand het spel Sequence? Ik koop het voor iemand die dit vraagt maar het linkje verwijst naar Bol en daar is ie uitverkocht. Er zijn bijv bij Amazon wel andere varianten maar ik heb geen idee of het dan een heel ander spel is of gewoon hetzelfde idee? Je hebt ze bijv van Family Games, Goliath en Enigma. Wil het niet vragen want dan is de verrassing er wel af.
Ja dat is hetzelfde!
Deze bijvoorbeeld:
Volgens mij is het gewoon hetzelfde spel! Die van Goliath iig
Thanks! Waar zou het prijsverschil dan inzitten?
Deze is bijv veel duurder dan die van Goliath. https://www.amazon.nl/ENIGMA-Sequence-Het-bordspel-GOL7002/dp/B08JHS514F
Zou dit misschien werken voor je:
Ah oké ik hoop dat ze het gewoon druk hebben haha. Ik heb vorige week zondag geretourneerd en heb nog niets gehoord en ik ben de track en trace kwijt.
Moest even googlen, maar dit is helaas niet wat ik zoek. Gaat echt om schaduw op mijn balkon.
@Noodle Ik heb nu zoiets! Maar is te klein en geeft niet voldoende schaduw.
Ik ga sowieso even marktplaatsen.
Ah sorry! Ik zat vooral te denken aan warmte in huis.
Ik heb het weggebracht in de winkel dus weet niet of je daar iets aan hebt. Zaterdag afgegeven in de winkel, maandag bevestiging en vandaag mijn geld. Mijn pakket was ook mega lang onderweg dus durfde het niet echt aan om hem retour te sturen dus daarom maar in de winkel retour gebracht. Hoop dat je snel een bevestiging krijgt!
Zie net je bericht dat je de track en trace kwijt bent. Heb je niet toevallig de app van post nl of de vervoerder waarmee je hebt geretouneerd? Misschien is ie daar automatisch in verschenen.
Gewoon een andere uitgever die z’n eigen prijs bepaalt, de een kan bijv net wat luxer zijn qua doos/speelbord etc maar komt allemaal op hetzelfde neer.
Leuk spel trouwens!
Maakt niet uit! Al lief dat je gelijk zo meedenkt!