Mag zoiets ook?
Ik heb zo’n model en ben er heel blij mee. Staat bij mij geklemd tussen de balustrade en het ‘plafond’.
Mag zoiets ook?
Ik heb zo’n model en ben er heel blij mee. Staat bij mij geklemd tussen de balustrade en het ‘plafond’.
Ah, ik dacht dat dat was wat Noodle postte. Maar dit heb ik dus nu. Te weinig schaduw.
O wow, meer schaduw kan bijna niet, zou ik denken. Tenzij je iets hebt wat verticaal gaat, als een soort rolgordijn? Misschien is dat nog een optie?
O het bestaat ook nog haha bijvoorbeeld dit
Die van mij is te klein tov mijn balkon, vandaar.
Misschien Konijnenvoer in Arnhem? Is helemaal plantaardig, echt bijzondere gerechten en heel lekker (oh ik zie nu dat iemand mij voor was). In Nijmegen zou ik Ultimo of de Meesterproef wel aanraden.
De nieuwe kantine in Arnhem is echt een aanrader! Alles is vegan en ze wisselen wekelijks de menukaart.
Ik zou gewoon bij Bever of welke outdoorwinkel dan ook beginnen. Veel keus en ze hebben echt niet alleen maar van die suffe wintersportjassen.
Bever, de Bijenkorf en Peek & Cloppenburg, maar dan moet je wel een groot budget hebben. Anders kun je ook jassen gaan passen bij Bever of de Bijenkorf en kijken of die merken online ergens in de aanbieding zijn (bij bijvoorbeeld Bergfreunde, Zalando Lounge, Little Green Bag, About You). Die laatstgenoemde winkels hebben ook best een flink aanbod aan goede winterjassen. Goede merken zijn o.a. Elvine, Krakatau, Save the Duck, Khujo, Jack Wolfskin.
Ik vind die vd anwb ook altijd goed en betaalbaar. En er zitten best leuke bij
Voor langere wandelingen kan ik Elvine niet aanraden @Sedana. Regen komt er na een tijdje echt wel doorheen bij de mouwen helaas.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn anwb jas. Water en winddicht en warm genoeg terwijl ik het heel snel koud heb. Oh en veel zakken, o.a. in mouw en aan de binnenkant.
Vorig jaar 2 ANWB jassen gepast (en niet gekocht want ik had die niet nodig) maar was aangenaam verrast m.b.t. kwaliteit en de modellen.
Dit stopt helaas/is al gestopt, iig in de vorm van dit pop up restaurant
Yes ook hier helemaal gelukkig met m’n ANWB-jas! En ook één van Didrikson (nu tweede jaar en hiervoor ook eentje vier jaar gehad, ik pas ‘m niet meer maar hij had nog veel langer meegekund haha) en die zijn ook súperwarm, waterdicht en veel handige zakken.
Ik heb al vier jaar een jas van Jack wolfskin. Hij is heerlijk warm (met uitritsbare binnenjas voor als het minder koud is) en waterdicht!
Ik kan het merk Elvine aanraden. Ik weet niet waar je woont, maar als het goed is verkopen ze dat bij de Rode Winkel in Utrecht en Funkie House in Rotterdam. Zou het nog wel even navragen van tevoren
Misschien de Welkoop/Boerenbond?
Evt een souvenirwinkel of carnavalswinkel
Ik doe iets soortgelijks in mijn regio, en ook tijdens mijn studie gedaan. Was altijd veruit de jongste, maar dat vond ik geen probleem. Ik lees nu voor bij een gezin uit Syrië, en ik vind het heel waardevol. Ik kan echt wat voor de kinderen betekenen en zien ze vooruit gaan in hun taalontwikkeling.
Ben wel benieuwd wat voor haar de reden is om dit toch te doen? Het levert geen nieuwe klanten op en ze verdient er niet veel aan? Of dan toch voor dat kleine beetje wat ze wel verdient?
Als ik het zo lees is het een mooie manier om de stagiaires te laten oefenen