Ik twijfel tussen de aanschaf van een wax melt of een diffuser. Heeft iemand ervaring met beide? Welke werkt het beste qua het verspreiden van geur?
Zijn het niet ook hele andere geuren? In een diffuser doe je (etherische) olie toch?
Ja dat klopt, maar zou je die geuren niet kunnen overeenkomen met de geuren van een wax melt?
Heb beiden niet, maar een diffuser is, mits je goede olie gebruikt, wel veel beter voor de luchtkwaliteit etc in huis.
M’n diffuser ruik ik eigenlijk alleen echt goed als ik er naast zit of als 'ie aan staat in een kleine ruimte, badkamer bijvoorbeeld.
Ik denk het niet, denk vooral een kwestie van voorkeur. Etherische olie zul je geen “appel kaneeltaart” ofzo van hebben en zal minder heftig geuren.
Er zijn wel oliën die naar appel kaneeltaart ruiken toevallig. Hoe sterk het ruikt ligt aan de hoeveelheid druppels die je gebruikt.
Ik heb beide. En ik vind dat er meer geur van de waxmelt af komt. Persoonlijk vind ik dat zelfs een beetje te heftig. Mijn voorkeur gaat uit naar de diffuser, omdat ik dan zelf de intensiteit van de geur(en) bepaal.
Ja eens! Waxmelts zijn intenser maar daardoor inderdaad voor mij ook te heftig over het algemeen. Zeker voor langere tijd. Diffuser heb ik het liefst de hele dag aanstaan, de geur is subtieler maar echt niet zo dat je het niet ruikt. Ook mee te spelen met het aantal druppels inderdaad.
Dat zal wel synthetisch zijn dan? Ik weet duidelijk niets van diffusers, dacht dat daar alleen natuurlijke olie in mag.
Bedoel je zo’n boerenzakdoek? Zeeman
Toevallig is er een filmpje die de bescherming binnen de EU van je geld best duidelijk uitlegt
Wij hebben een geurwolkje (diffuser) in de slaapkamer en ben dol op de eucalyptus geur die we hebben! Echt een aanrader wat mij betreft
Ik heb vorig jaar kasten overgenomen voor kleding en ik denk dat het Billy kasten van de Ikea zijn. Daarin zat een soort rails om kleding op te hangen waar ik er graag nog meer van zou willen maar ik kan echt niet vinden waar dit nou vandaan komt/hoe zo’n systeem heet. Misschien herkent iemand het?
De kast heeft dus alleen gaatjes aan de buitenste randen en niet in het midden. Iemand een tip voor een rails die ik hieraan vast kan schroeven?
Dit is voor de pax ondiepe kast, komplement roede. Hebben wij ook. Ik kreeg het zo net niet gegoogled maar ga nog ff zoeken.
Edit: ik zie dat dat de oude versie is. Dit is de nieuwe:
Bekijk deze KOMPLEMENT van IKEA.
Nog wat extra informatie:
En dan in verschillende breedtes verkrijgbaar.
Oh wow wat een held ben je! Ik heb hier al zo vaak naar zitten zoeken op de Ikea website, maar dan steeds in m’n hoofd die oude versie. Weet je misschien ook of je in die ondiepe kasten systemen hebt voor mandjes ed?
Ja hoor. Gewoon de draadmanden hebben wij en er zijn ook houten lades en planken, schoenenplanken etc en veel wat de pax kast ook heeft maar dan voor ondiepe versie. Je kan in de pax Planner zien wat er allemaal in kan.
Oh thanks! Ik dacht dus de hele tijd dat het Billy kasten waren hahah maar die planner is heel handig om te zien wat er mogelijk is
Ik zie dat ik in de tegenwoordige tijd schreef, maar ze doet het om die reden niet meer!
Een vriendin van mij heeft een horecazaak en zij kan zelf kiezen welke reviews geplaatst worden. Dus mochten er negatieve reviews zijn dan kan ze die gewoon verwijderen. Is wel in België dus mss is dat in Nederland niet zo?
Weet iemand hoe je van je treinkaartje wat je met je bankpas betaald hebt een declaratie kunt indienen? Mijn werk accepteert niet dat “NLO ….” Nummer. Ik had ooit dat link opgeslagen, maar kan het nergens meer terug vinden.