Hier? OVpay zelf regelen
Heeft iemand nog een goede boekentip over leren loslaten (van minder leuke dingen/gevoelens/oncontroleerbare situaties)?
Wellicht helpt leesvoer me ietsje verder. Of misschien past dit beter in een ander topic, dan hoor ik het graag!
Jawel de reviews moeten een soort van goedgekeurd worden maar wij zien ze alsnog allemaal in het systeem (gelukkig). Sommige ondernemers kijken daar ook helemaal niet naar. En verwijderen is natuurlijk ook maar een tijdelijke oplossing want alle reviews tellen mee voor het aantal sterren dat je scoort op de website. De systemen zijn trouwens precies hetzelfde, hoofdkantoor is in den bosch (ook voor de vlaamse, duitse en franse markt)
Ik vind zelf het boek ‘patronen doorbreken’ goed (ben psycholoog maar raad deze ook aan bij anderen), niet specifiek dit thema maar wel veel tav waarom bepaalde patronen zijn ontstaan (wat dit ook is), wat daaronder ligt etc. Helpt om meer inzicht te krijgen vind ik!
Ik heb er vorig jaar een van Ivy Oak (model Charlotte) gekocht, die was in de uitverkoop rond de €240, en ben er heel blij mee. Goede zware kwaliteit en ook netjes afgewerkt enzo. Als het echt extreemkoud is, of als het regent/sneeuwt draag ik hem niet, maar voor gewone droge koude dagen is hij erg fijn
Heeft iemand hier wel eens iets besteld? https://adrume.nl/
Ik kreeg een advertentie op insta en ze hebben zieke kortingen maar ik heb zo’n idee dat het te mooi is om waar te zijn
Dankjewel, hier kan ik wat mee!
Trustpilot zegt niet doen.
Ah ik vond alleen de Deense versie en had niet verder gekeken, maar wat daar staat is iig niet goed (en bevestigt wat ik al dacht). Thanks!
Dat is jammer zeg! Het eten is zo goed en ik vond het leuk dat ze iedere week wisselden van menu.
Ken het niet maar als het te goed klinkt om waar te zijn is het dat ongetwijfeld ook.
Ik heb van mijn werk een code gekregen waarmee ik met punten iets uit kan zoeken op zo’n site. Nu twijfel ik of ik voor een bon van coolblue/mediamarkt ga voor een noise canceling koptelefoon of een bon voor een zalando bon/fashion cheque zodat ik schoenen kan halen. De waarde die ik op de bon kan zetten is €100. Kan ik voor dat bedrag een goede noise canceling koptelefoon krijgen, of kan ik dan beter iets bijbetalen? Voor de schoenen moet ik sowieso 50 tot 100€ bijbetalen. Ik heb keuze stress .
Ik hoor altijd dat de Sony koptelefoon heel goed is dus ik zou daar voor gaan, dat voelt denk ik ook meer als een cadeau voor jezelf ondanks het bijbetalen. Schoenen zijn natuurlijk ook heel leuk, maar die koop je toch sneller ‘zelf’ zo los
Ik kom niet op de naam van een nummer. Ik dacht dat het van Klein Orkest was maar kan het niet vinden dus misschien toch een andere artiest. Het gaat over hongersnood. In het eerste couplet hoor je over een rijk kindje dat speelt met een trein en hij eet heel veel. En het couplet erna over een arm kindje dat sigaretten verkoopt op station en hij heeft honger. Verder kom ik niet… iemand?
Edit: O wow ineens kom ik erop, haha. (Buikpijn heet t)
Ik zou om dezelfde reden ook voor de koptelefoon gaan!
Iemand recentelijk bij natuurmuseum Brabant in Tilburg geweest? Is dat leuk?
Zou gaan om een uitje met een 12 en 9 jarige die allebei heel erg van dieren houden.
Ah ja, die stond op een casettebandje dat bij mij thuis vroeger veel in de auto op weg naar vakantie geluisterd werd. Toen vond ik dat altijd één van de saaiste liedjes van het bandje, haha.
Jaa ik ook! Haha. Nu vind ik m wel echt mooi