Ja ik zie ook nog best wat mensen in korte broek. Vorige week een meisje in hotpants en op slippers wtffff
Mijn buurjongen zie ik elke dag van huis vertrekken in een trui, spijkerbroek en sandalen 🫠
Okee, het wordt toch een koptelefoon. Wat zijn jullie tips en aanraders? Het liefst eentje waarbij ik de noise cancelling kan aan- en uitzetten.
Ik ben al jaren heel tevreden met de Sony WH 1000 XM3. NC kan je ook uitzetten. Hij zit ook heel lekker vind ik, ik kan hem uren op hebben. Ik weet niet of hij nog te koop is maar anders is er vast wel een nieuwer model dat minstens zo fijn is.
Ik zou gaan voor de opvolger van die @Wally noemt, de MX4. Ik heb hem recent ook gekocht en ben helemaal in mijn nopjes. Mijj partner heeft al jaren de mx3 en die werkt ook nog gewoon goed (ondanks dat ze er niet heel voorzichtig mee omgaat😅).
Ik heb al jaren de sony xm2 en die vind ik goed.
Mijn man heeft sinds kort de xm4 en ik hoor weinig verschil eerlijk gezegd. De xm4 kost nu 200 overal. Ik denk dat ze allemaal gewoon goed zijn, er zit bij elk model gewoon iets nieuws op qua gadget, bij de xm4 zit een sensor waardoor hij stopt met spelen als je hem afzet bijvoorbeeld.
Hier ook een sony xm3, ooit 270 euro voor betaald maar gebruik ‘m al 4 jaar! Enige wat je er niet goed mee kan is handsfree bellen als je onderweg bent, dan pakt ie echt teveel wind.
En de andere optie die evengoed schijnt te zijn is de bose quietcomfort. Ik vond die zelf wat minder lekker zitten op m’n hoofd, dus kan je aanraden om even in een winkel te gaan passen
Mijn buurjongen ook! Echt raar
Ik heb er 1 van Filippa k, nu 5 jaar geleden gekocht maar nog heel mooi. Ze zijn wel boven je budget, maar ik gok dat je ze ook goed via vinted zou kunnen vinden.
@Vlek ik heb de bose koptelefoon en ben ik heel tevreden mee. Zat bij mij ook beter, ik heb een smal hoofd en die van sony was wat lomper. Dus zeker even het verschil gaan voelen.
Ted Baker heeft mooie wollen jassen, te koop bij Bijenkorf.
Bij deze jassen wil ik wel een kanttekening plaatsen. Ze zijn vooral voor de mooi en voor de niet te koude windvrije dagen of dagen dat je auto in auto uit stapt.
Ze hebben namelijk maar 1 a 2 knopen en een ceintuur, dus bij een echt gure dag waait de wind er zo doorheen aan de onderkant.
Ben alsnog blij met de mijne (heb 2 middellange en een langer model (ongeveer tot enkels), de langere waait door de zwaarte minder snel open, dus ook een overweging.
Maar zoek je dus een mooie wollen mantel die ook voor de echt gure dagen is als je meer buiten bent zou ik er zeker op letten dat hij van boven tot onder meer knopen heeft.
Ik heb zelf een Gil Bret jas, met in totaal 4 knopen. Ooit gekocht bij de kringloop en is nu helaas echt ‘op’. Maar het is wel een fijne jas en er zijn modellen met een binnenjas die je eruit kunt ritsen.
Hahaha ja ik zag inderdaad de nieuwe prijzen die rond de 1000 zijn. Ik heb destijds iets meer dan 500 euro betaald, maar zag op vinted wel rond de 100.
Dit model heb ik
Hij valt bij mij op maat, ik heb normaal maat 38 en in deze ook. Met een gewone trui zit hij nog steeds goed, alleen met een hele dikke trui wordt het wel wat krap. Qua schouders durf ik het niet echt te zeggen, hij zit bij mij perfect, maar heb ook geen superbrede schouders, wel iets breder dan gemiddeld denk ik…
Maar heel eerlijk: merk je echt verschil als je het vergelijkt met een middenklasse wollen mantel? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik met deze jas wel 10 jaar+ ga doen. Als dat wel zo is dan spaar ik wel even door nog (misschien)
Ted baker in de uitverkoop, bij de bij bijvoorbeeld
Iemand tips voor een betaalbare maar goede kwaliteit badmat🥸 liefst zo rond de 90x60 cm iets groter ofzo ook goed
Ik vind die van de H&M home altijd wel mooi. Ik heb er 2 (verschillende) en ze gaan om de beurt in de was en ze blijven mooi.
Ik heb er eentje van de zeeman en die doet het goed hoor. Daarvoor heel lang eentje gehad van de ikea, ook prima (weggedaan omdat ik een andere kleur)