Dit doet me denken aan Lera Boroditsky, die heeft hier een Ted talk over gegeven. Als je haar naam googelt vind je sowieso wat artikelen
Vroeger had je een soort methode die je als ouders kon kopen om een taal te leren. Met een monster (??) en die leerde je kind dan Engels/chinees/alles.
Ik dacht Grizmo ofzo, maar dat is het niet. Kom er dus niet op met Google (ātaal leren dvd monsterā doet niks haha).
Iemand ?
Muzzy?
Muzzy?
Never forget die vreselijke reclame
I am a girl
I am a boy
Ja, dit zijn echt Nederlandse kinderen
I am Muzzyyyy staat echt in mān geheugen gegrift.
AAI EM UH BOOI
ENT AAI EM UH GURLLL
(volgens mij heb ik precies hetzelfde een tijd geleden al op het forum gepost )
Haha oh sorry ⦠ik hoorde dit inderdaad exact in mān hoofd maar kon niet op die rot naam komen
Haha nee ik bedoelde dat niet als reactie op jou maar omdat ik zelf al een keer dezelfde grap had gemaakt door dit fonetisch uit te typen!
Ik zie die vrouw met dat rode kapsel en zoān roze blouse ook nog helemaal voor me. Vond het altijd zoān gekke casting
Zijn er misschien mensen die de gratis Check rijminuen van NS wintercity niet gebruiken en aan mij willen doneren? Je zou mij er heeeel blij mee maken
hoe kun je dat doen?
De code dmāen, haha. Of bedoel je hoe je de rijminuten krijgt?
Welke dag van de kalender was dat?
3 december!
Als iemand trouwens een van die andere dingen wil in ruil voor een Checkcode, let me know.
Ik krijg de melding dat deelname niet meer mogelijk is. (Klik niet op alle codes, alleen als ik er wat mee ga doen.)
Nee ik bedoelde hoe kan ik je die minuten geven. Maar ik zie ook dat het al verlopen is dus het gaat niet!
āZe zag de verlichte/verlichtte ramen aan de overkant van het water.ā Ik kom er maar niet uit welke van de twee het moet zijn, is er iemand die me dat uit kan leggen? Volgens mij āverlichtteā maar dat ziet er zo raar uit?
Bijvoeglijke naamwoorden zo kort mogelijk schrijven, dus verlichte
Om 19uur verlichtte de burgemeester de lampen van de kerstboom.
Stam (verlicht) + te = verleden tijd
Bijvoeglijk naamwoord: de verlichte ramen