Oh dat is wel stom inderdaad! Hij staat bij mij op “verlopen”
Over wintercity gesproken: ik heb een barcode voor een gratis wintercookie als je een warme drank bestelt bij de Kiosk. Maar ik mag die cookie niet, kan ik iemand anders blij maken met m’n barcode?
Neem aan dat ie maar 1x gebruikt kan worden dus DM maar bij interesse!
Ik heb per ongeluk een leren rokje in de wasmachine gedaan en nu is dat laagje eraf en plakt mijn rokje. Is dit nog te fixen?
Bij mij zijn al die winacties al meteen gesloten/grijze knop tegen de tijd dat ik de kalender open, echt zo suf
Ik heb net gekeken en kon gewoon nog meedoen!
Bij mij staat er nu ineens: Al meegedaan Nou ja, het was toch een kleine kans maar wel een topprijs.
Same Miss morgen een herkansing?
Weet iemand of je ergens een lenzencontrole kan plannen (betaald) zonder dat je daar je daar je lenzen moet afnemen? Ik bestel ze sinds een tijd online ipv de opticien omdat dit echt de helft scheelt qua geld maandelijks, maar kan ze daar dus niet meer laten controleren.
Dat kan toch in principe bij elke opticien? Zolang je maar betaalt.
‘mijn’ opticien deed dit niet… alleen als je daar voor 1e keer kwam & dan lenzen afnam. Hij wilde daar niet aan beginnen zei hij. Maar goed om te weten dat andere dat wel doen! Ga ik een afspraak maken, bij een keten dan denk ik.
Heeft iemand ervaring met Huurflits en equivalenten? Ten eerste is het mokerduur en ten tweede vraag ik me af of het zinvol is, want ik zie advertenties voorbijkomen (die echt net zijn gepost), maar op de site van de verhuurder sinds een paar dagen al zijn gesloten/verhuurd. Shady.
wat je zelf al zegt. heb ook een tijdje gekeken want het lijkt heel mooi, maar er staan echt woningen op die al sinds september verhuurd zijn via de originele verhuurder. dus geldklopperij als je het mij vraagt
Ik zit erover te denken een backpack van handbagageformaat te kopen die als een soort ‘vlinder’ opent met een rits in het midden waardoor hij openklapt als een koffer met twee afgesloten helften.
Heeft iemand hier zo’n type tas, en zo ja welke precies en zou je hem aanraden (of voor welke situaties wel/niet)? Ken zelf geloof ik niemand in mijn omgeving die dit heeft maar het lijkt me wel fijn.
Zo’n soort idee:
Ugh balen. Er zijn ook advertenties die ik nog niet ergens anders heb gezien, maar ja… als het al zo gaat. Voor dat geld wil ik louter echte opties zien.
Ja hele slechte ervaringen. Niet doen.
Ik heb chai tea latte helemaal ontdekt en nu zoek ik naar iets waarmee ik ook chai tea lattes thuis kan maken. Ik heb nu theezakjes gehaald van clipper maar dat is het net niet. Ik zie ook chai tea poeder maar is dit wel wat? Wie heeft de beste tip voor een lekkere (romige) Chai tea om thuis te maken.
Ik maak ze met poeder, heb nog geen lekkere thee of kruidenmix voor thuis kunnen vinden.
Bij de Makro koop ik de poeders, die maak ik aan met een klein beetje heet water en giet daar warme opgeklopte (haver) melk bij. Soms nog een scheutje Chai siroop, ook van de Makro.
Hoe maak je het met de zakjes van clipper?
Ik gebruik ze ook, maak een klein laagje thee, ongeveer een 1/4-1/3 van zo een ikea glas, laat dat goed lang trekken, flinke schep suiker en dan melk erbij en dan komt ie goed in de buurt van een chai die ik buiten de deur drink.
Ik zal het op jouw manier ook eens proberen. Tot nu toe vind ik het toch te waterig, terwijl ik m buiten de deur vaak lekker zoet en romig
vind.
Helaas geen Makro pas hier dus dat wordt lastig maar ik zal eens online kijken of ik een siroop kan vinden. Gebruik je die van Monin?