@Riley @Daelyss Thanks! Ik bleef maar denken dat het een werkwoord was
Ja ik inmiddels ook! Twee weken precies na leveren. Heel blij mee haha. Dacht echt eventjes dat ik kon fluiten naar mijn geld gezien ik de T&T kwijt was.
Druppels omdat het niet netjes is gespoten door de schilder?
Edit oh huh het zijn putjes? Haha heeeeeel vreemd ben benieuwd naar de verklaring
Jaa putjes, lijkten wel luchtbelletjes geknapt maar zien dit nu pas, stuc is al 4 jaar geleden gedaan
Kind die met speelgoed op de muur getimmert heeft?
Lijkt alsof iemand er met een voorwerp in heeft lopen slaan. Toevallig kids die in de buurt hebben gelopen?
Heb je kinderen met pistooltjes die iets kunnen afschieten ofzo?
Heeft er een dartbord gehangen?
Omg echt dom, heb het zelf gedaan kom ik net achter.
Heb zon nieuw massageballetje voor rugpijn… ik dacht mooi tussen De muur en rug en dan rollen, werd mij wel eens geadviseerd.
Volgens mijn vriend kan dit komen door vocht in de wand.
Edit: haha toch niet
Hahahahaha heel kut van je muur maar vind het wel grappig
Hahah ja ik zit er ook om te lachen. Lekker dom ook, maargoed vul het wel een keer op
Ik huil echt van het lachen sorry🙈
Dit is natuurlijk echt heel kut maar ik vind dit wel de leukste/grappigste opvolgende post die ik dit jaar heb gelezen
Ik heb voor het kerstdiner van die eetbare glitters bij de appie gekocht en wil het ook met het voorgerecht gebruiken. Nu voel ik me beetje dom, maar twijfel ineens of dat wel kan. Zit er smaak aan die glitters of kan ik het met een gerust hart ook voor een hartig gerecht gebruiken?
Deze?
Cake Décor Gold glitter dust #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi541647
In de ingrediënten staat alleen rijstmeel en kleurstof en geen suiker. Dus zou niet weten waarom niet!
Yes die idd. Thanks, ik had dezelfde gedacht, dus zal dan wel kunnenn idd
Wees wel voorbereid dat echt álles onder de glitters komt. Ik had het gebruikt om chocolade feestelijk te maken maar toen ik het (heel voorzichtig) strooide kwam er een mega grote stofwolk die m’n hele keuken en vloer heeft beglittert. En als je het wil schoonmaken waait het allemaal weer omhoog waardoor het alleen maar verder verspreidt.
Al denk ik dat deze tip te laat komt voor jou.