Durf te vragen #7

3 december!

Als iemand trouwens een van die andere dingen wil in ruil voor een Checkcode, let me know.

2 likes

Ik krijg de melding dat deelname niet meer mogelijk is. (Klik niet op alle codes, alleen als ik er wat mee ga doen.)

2 likes

Nee ik bedoelde hoe kan ik je die minuten geven. Maar ik zie ook dat het al verlopen is dus het gaat niet!

1 like

“Ze zag de verlichte/verlichtte ramen aan de overkant van het water.” Ik kom er maar niet uit welke van de twee het moet zijn, is er iemand die me dat uit kan leggen? Volgens mij ‘verlichtte’ maar dat ziet er zo raar uit?

2 likes

Bijvoeglijke naamwoorden zo kort mogelijk schrijven, dus verlichte

22 likes

Om 19uur verlichtte de burgemeester de lampen van de kerstboom.

Stam (verlicht) + te = verleden tijd

Bijvoeglijk naamwoord: de verlichte ramen

@Riley @Daelyss Thanks! Ik bleef maar denken dat het een werkwoord was :grimacing:

5 likes

Na 10 dagen heb ik bevestiging gekregen van Mango!

@Bergson

Ja ik inmiddels ook! Twee weken precies na leveren. Heel blij mee haha. Dacht echt eventjes dat ik kon fluiten naar mijn geld gezien ik de T&T kwijt was.

2 likes

Ik zie inneens dit in het stucwerk ergens in huis, iemand enig idee wat het kan zijn?

3 likes

Druppels omdat het niet netjes is gespoten door de schilder?

Edit oh huh het zijn putjes? Haha heeeeeel vreemd ben benieuwd naar de verklaring :joy:

3 likes

Jaa putjes, lijkten wel luchtbelletjes geknapt maar zien dit nu pas, stuc is al 4 jaar geleden gedaan

6 likes

Kind die met speelgoed op de muur getimmert heeft?

4 likes

Lijkt alsof iemand er met een voorwerp in heeft lopen slaan. Toevallig kids die in de buurt hebben gelopen?

3 likes

Heb je kinderen met pistooltjes die iets kunnen afschieten ofzo?

6 likes

Heeft er een dartbord gehangen?

1 like

Omg echt dom, heb het zelf gedaan kom ik net achter.
Heb zon nieuw massageballetje voor rugpijn… ik dacht mooi tussen De muur en rug en dan rollen, werd mij wel eens geadviseerd.

:woman_facepalming::woman_facepalming:

84 likes

Volgens mijn vriend kan dit komen door vocht in de wand.
Edit: haha toch niet

2 likes

Hahahahaha heel kut van je muur maar vind het wel grappig :joy:

9 likes

Hahah ja ik zit er ook om te lachen. Lekker dom ook, maargoed vul het wel een keer op :stuck_out_tongue:

4 likes