Ik huil echt van het lachen sorryđ
Dit is natuurlijk echt heel kut maar ik vind dit wel de leukste/grappigste opvolgende post die ik dit jaar heb gelezen
Ik heb voor het kerstdiner van die eetbare glitters bij de appie gekocht en wil het ook met het voorgerecht gebruiken. Nu voel ik me beetje dom, maar twijfel ineens of dat wel kan. Zit er smaak aan die glitters of kan ik het met een gerust hart ook voor een hartig gerecht gebruiken?
Deze?
Cake Décor Gold glitter dust #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi541647
In de ingrediënten staat alleen rijstmeel en kleurstof en geen suiker. Dus zou niet weten waarom niet!
Yes die idd. Thanks, ik had dezelfde gedacht, dus zal dan wel kunnenn idd
Wees wel voorbereid dat echt ĂĄlles onder de glitters komt. Ik had het gebruikt om chocolade feestelijk te maken maar toen ik het (heel voorzichtig) strooide kwam er een mega grote stofwolk die mân hele keuken en vloer heeft beglittert. En als je het wil schoonmaken waait het allemaal weer omhoog waardoor het alleen maar verder verspreidt.
Al denk ik dat deze tip te laat komt voor jou.
Maar wel op tijd voor mij dus bedankt, stond voor morgen op de planning
Ik zou komende week heel graag een dag een boek zitten lezen met uitzicht op zee (en af en toe een wandeling op het strand). Heeft iemand aanraders voor waar dit goed kan (in de winter)? Een restaurant/cafe bijvoorbeeld. Het liefste iets wat een beetje bereikbaar is met het ov (en niet op de Waddeneilanden).
Strandtenten in Zandvoort (Tijn Akersloot) zijn goed bereikbaar met OV. Castricum aan Zee is aan te lopen vanaf het station, km of 4 denk ik, of met ov fiets. Daar zit ik graag bij Deining.
ik vind zelf de stranden en duinen bij katwijk en noordwijk mooi - en goed te bereiken via Leiden!
Las dit idd laat, maar had al zo een vermoeden dat dit zou gebeuren, dus heb voorzichtig gedaan en ik heb nu gelukkig geen glimmende keuken.
Wel glitterende mozzarella gegeten en kon qua smaak prima. Mijn moeder vroeg zich nog wel af of de glitters eetbaar waren, nog even getwijfeld of ik haar alles van dr eten zou laten halen, haha.
Hoe werken schoenmaten/voeten opmeten? Ik ging mijn voeten opmeten, en kwam op 24 cm uit. Dat zou maat 37,5 moeten zijn. Ik had altijd 38, maar sinds mijn vorige zwangerschap, heb ik eerder 38,5/39. Ik pas sommige oude schoenen echt niet meer. Maar hoezo geven al die maattabellen dan bij 24 cm 37,5 aan. Moet je er nog iets bij optellen? Nee toch? Ik vind het maar vaag.
Thnx, had ik ook al gevonden, en daar komt maat 38 uit. Maar dat pas ik ook niet. En heb mijn voet echt meerdere keren opgemeten. En vind nog steeds vaag dat niet bij maattabellen staat. Je zou denken, je meet het op, kijkt welke maat er staat en klaar.
Oh ik had je bericht verkeerd gelezen; wat je opmeet komt niet overeen met wat er in zoân tabel staat. Sorry haha, ik dacht dat je het hele concept schoenmaat niet snapte, van waarom is 24 cm niet maat 24.
Heb je gemeten met je voet in de lucht of heb je iemand een lijntje om je voet laten trekken terwijl je staat en die dan opgemeten? Want je voet zakt in als je er gewicht (jezelf) opzet en dan wordt hij langer.
Ik denk omdat je je maat plus iets van ruimte neemt. 24 cm = 38 + extra ruimte = 39. Je voet zit niet van hiel tot teen precies in de schoen toch.
Ja op een a4tje gestaan, tegen een muur en vriend heeft streep gezet bij grote teen en omlijnd
@Ladybug ja idd, maar toch gek als je zoiets overal ziet. Nergens staat dat je er iets bij moet optellen:
Bij de bever hebben ze een soort lichtbak waar je op kan staan en dan krijg je een âdiagnoseâ.
Ik heb bijv maat 39 voeten maar wel breed. Als de schoen een smal model is, kan maat 39 dus te klein voelen.
Misschien hebben jouw 24 cm voeten dat ook waardoor 38 te klein is.
Waar gaat snot heen als je je neus sprayt ?
Als in: eerst zit je helemaal vol, en kan je blijven snuiten. Maar met zoân âverslavende niet langer dan 7 dagen gebruikenâ neusspray is ook het snot wat al in je neus zit ineens verdwenen lijkt het. Waar gaat het heen? Hoe werkt het
Of is dit een medische vraag haha
Edit: ik snap en vind dit wel: âDoor de spray knijpen de vaatjes in je neusslijmvlies samen, waardoor je neus wijder wordt. Hierdoor kun je eigenlijk direct na het sprayen weer goed door je neus ademhalenâ - maar dat slijm wat er zit moet toch ergens heen