Je keel in en dan doorslikken?
Het snot dat verminderd wordt door neusspray, wordt meestal opgenomen door de bloedvaten in het neusslijmvlies of afgevoerd naar de keel, waar het wordt doorgeslikt en uiteindelijk door het spijsverteringsstelsel wordt verwerkt.
Mag je met het 2e Pathé ticket gratis van de AH ook met 1 persoon 2x gaan op losse dagen of moet je met 2 personen samen (een betaalde en een gratis)?
Volgens mij wel hoor! Want je krijgt 2 verschillende codes.
Anders moet je eens proberen te reserveren voor 1 persoon, code invullen en dan kijken of de korting eraf gaat.
Ja kan gewoon!
Heeft iemand ervaring met Tripper? Zie dat de kaartjes voor t museum waar we morgen heen willen een stuk goedkoper zijn.
Ik heb daar een tijd terug tickets gekocht voor een museum werkte prima!
Dank je, heb ze gekocht, gaan morgen al
Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van zoân online pasfoto service? Ik wil na 8 jaar gezeul met paspoort een id kaart aanvragen maar geen zin om naar zoân gare pasfoto zaak te gaan (lees= ik wil een beetje een decent foto en lui).
De prijs lijkt me prima maar als het vervolgens niet geaccepteerd word alsnog sneu geld natuurlijk.
Ik heb dat ooit geprobeerd maar ik zag er echt niet uit. Haha en niet gewoon lelijk maar elke keer was ik er nog niet klaar voor of mn ogen stonden raar of wat dan ook⊠echt een humbling experience. in een fotozaak houden ze nog een beetje rekening met je menselijkheid
Wow dat zou een goeie zijn. Zoveel stomme ouders die hun kinderen stomme dingen laten doenâŠ
Maak het aan zou ik zeggen
Heeft er iemand een goede tip voor een film op netflix voor een 12 jarige puber? Films die een hit waren; slumberland, grinch, spiderman.
Nu mijn neefje wat ouder wordt vind ik het lastiger om goede films te kiezen dus hulp is welkom!
Nederlands ook goed? De boskampiâs dan.
Ik laat neefjes en nichtjes altijd zelf een film uitkiezen op Pathe thuis. Ze weten vaak heel goed wat ze willen.
Mijn nichtje gaat nog goed op de klassiekers van highschool musical, Glee, Grease en Titanic. Maar misschien leuker voor meisjes?
Marvel achtige films?
Ik heb (tot een jaar geleden) weinig geld gehad met een aantal problemen tot gevolg. Rood staan is afbetaald, achterstanden opgelost en ik heb âopeensâ geen geldproblemen meer en kan dingen doen die ik nooit dacht te kunnen (een B&B-kamer huren i.p.v. hostels!). Maar ik ben elke dag (!) bang dat ik weer terugval naar mijn financiĂ«le problemen. Iemand daar ervaring mee? Of herkenning? Hoe krijg ik dat onderwerp geld eens uit mijn hoofd!
Zou het je helpen om potjes te maken, of te budgetteren? Ik ben ook een poosje obsessief geweest na blut zijn, mij heeft inzicht toen geholpen om de balans weer te vinden. Dan weet ik waar er ruimte zit, maar ook wanneer ik op moet letten dat ik niet meer uit geef dan er binnen komt.
Gefeliciteerd trouwens met uit de schulden komen!
Wat knap dat je alles hebt afbetaald!! Logisch dat dit een thema is en blijft in je leven. Ik zou denk ik zoveel mogelijk met potjes werken, dus bijv een spaarpot voor als dingen kapot gaan in huis, een spaarpot voor âde toekomstâ, een potje voor kleding kopen, potje voor vakantie, etc etc. Dan krijg je veel overzicht over je geld en kan het misschien al genoeg rust brengen door er dan af en toe naar te kijken en te beseffen: âohja, ik heb genoeg, het gaat goedâ. Je kunt dan automatisch overmaken instellen per potje, en de bedragen zijn dan afhankelijk van wat er bij je binnenkomt.