Durf te vragen #7

Wij doen het ook wel eens met wraps als bodem. Daar rondjes uit steken. Minder lekker dan echte pizza maar wel veel sneller klaar. Vooral handig als er kinderen meedoen.

1 like

Is je apparaat dan niet gewoon stuk?

1 like

Gebruik dit voor de spatels!!

afbeelding

45 minuten wachten op een pizza herken ik niet, hier eerder tien minuutjes oid?

1 like

Geen idee, hij werd wel heet. Het was met een vriendin en haar apparaat. Maar ik was gelijk genezen :sweat_smile: Was met de kant en klare minibodems van de AH trouwens.

1 like

Haha oh daar heb ik een half trauma van toen ik eens bij een vriend van een vriendin ging eten en hij ons de hele middag lekker maakte met vega stoofvlees. Toen ging-ie het maken en stond het binnen een half uur op tafel. Ik heb nog nooit zoiets goors op :sob:

2 likes

Gister gelukkig mailtje gekregen na ruim 2 weken wachten!

1 like

Doet iemand mee aan de adventkalender van de NS? Ik wil vandaag op Doe mee klikken maar de knop is grijs dus kan niet meedoen voor de superhoofdprijs. Heb al opnieuw geladen, cookies verwijderd etc

Het was een winactie, dus misschien is die al vergeven?

Hmm maar het geldt alleen als je vandaag op de knop drukt en het lukte vanochtend al niet? Beetje gek denk ik dan

1 like

Oh dat is wel stom inderdaad! Hij staat bij mij op ā€œverlopenā€

4 likes

Over wintercity gesproken: ik heb een barcode voor een gratis wintercookie als je een warme drank bestelt bij de Kiosk. Maar ik mag die cookie niet, kan ik iemand anders blij maken met mā€™n barcode?

Neem aan dat ie maar 1x gebruikt kan worden dus DM maar bij interesse!

1 like

Ik heb per ongeluk een leren rokje in de wasmachine gedaan en nu is dat laagje eraf en plakt mijn rokje. Is dit nog te fixen? :smiling_face_with_tear:

Bij mij zijn al die winacties al meteen gesloten/grijze knop tegen de tijd dat ik de kalender open, echt zo suf

Ik heb net gekeken en kon gewoon nog meedoen!

Bij mij staat er nu ineens: Al meegedaan :smiling_face_with_tear: Nou ja, het was toch een kleine kans maar wel een topprijs.

2 likes

Same :grimacing: Miss morgen een herkansing?

2 likes

Weet iemand of je ergens een lenzencontrole kan plannen (betaald) zonder dat je daar je daar je lenzen moet afnemen? Ik bestel ze sinds een tijd online ipv de opticien omdat dit echt de helft scheelt qua geld maandelijks, maar kan ze daar dus niet meer laten controleren.

Dat kan toch in principe bij elke opticien? Zolang je maar betaalt.

6 likes

ā€˜mijnā€™ opticien deed dit nietā€¦ alleen als je daar voor 1e keer kwam & dan lenzen afnam. Hij wilde daar niet aan beginnen zei hij. Maar goed om te weten dat andere dat wel doen! Ga ik een afspraak maken, bij een keten dan denk ik.

1 like

Heeft iemand ervaring met Huurflits en equivalenten? Ten eerste is het mokerduur en ten tweede vraag ik me af of het zinvol is, want ik zie advertenties voorbijkomen (die echt net zijn gepost), maar op de site van de verhuurder sinds een paar dagen al zijn gesloten/verhuurd. Shady.