Durf te vragen #7

Is het niet die van Waar is Wally?

3 likes

Robbedoes?

2 likes

Mad magazine?

2 likes

Ik ben op zoek naar een youtuber die haar vlog altijd eindigde met een anus (plaatje plus tekst). Ze had een onbekende naam (een samenstelling van de achternamen van haar ouders). Ging op reis met haar moeder en had veel broertjes en zusjes. Ze woont in Amsterdam.

@Lort @Bailey Nee die zijn het helaas niet.
@Ferngully Haha nooit gezien, maar is wel een goede gelijkenis!

3 likes

Kun je meer details geven? Bijvoorbeeld specifieke gebeurtenissen, andere personages of kenmerkende elementen?

1 like

Suske heeft ook een rood shirtje aan

1 like

Dennis the menace?

Bobby’s world? (geen stripboek misschien :thinking: )

Edit of heb je een foto van de persoon die je erop vind lijken

1 like

Weet iemand waar ik het luisterboek “het achtste leven” van Nino Haratischwili kan kopen/luisteren? Ik was halverwege (bijna 20 uur geluisterd) en daarna was die niet meer beschikbaar in de oba app :sob:

Het lukt niet om het assortiment van sommige luisterapps in te zien, dus dacht ik vraag het hier.

2 likes

Niet op Nextory!

2 likes

Op Storytel alleen de Engelstalige versie

7 likes
Tsjakka?

pdf_9d0ae590-1a36-012b-2a61-f9b88d433e0c

7 likes

Ik zou het echt niet weten, ik heb een bepaald plaatje in mijn hoofd maar ga nu zelfs twijfelen of het wel echt bestaat haha :joy:

Bij de online bibliotheek

Daar kan ik hem niet vinden.

Ik zie hem op Podimo. Edit: met het normale abbo kun je maar 10 uur luisteren per maand. Als je met 20 uur halverwege bent, is het een project tm februari.

2 likes

Ah super bedankt iedereen! :pray: ik ben nu podimo aan het downloaden.

1 like

Guus Flater?

pdf_82aabf76-ee07-11e6-8d25-635f72a7967a

1 like

@Pantalones @Zonnestraaltje Had ik inderdaad ook gevonden maar dat zijn ze helaas niet. Ik blijf nog even doorzoeken.

1 like

Het is Ernie van Bert :wink:

3 likes