Ik ga morgen afscheid nemen van mijn oma. Ze is er zelf helemaal okay mee dat ze dood gaat. Maar wat zeg je dan in Godsnaam? ‘Rust zacht en de groetjes aan opa’? ‘Dankjewel dat je mijn oma was’?
Behouden vaart 🫡
Ah nee komt wel goed, denk dat het allemaal wel vanzelf komt. Sterkte in ieder geval!
Ik ga je missen?
Misschien kun je nog vragen of ze nog levensadvies of een motto of tip ofzo voor je heeft?
Sterkte met het afscheid!
Dat is een mooie
ik vind dankjewel dat jij mijn oma was eigenlijk wel heel mooi? of bedankt voor de fijne tijd samen? denk dat je niks raars kan zeggen en dat je het op het moment zelf echt wel weet, veel sterkte
Dat gaat wel vanzelf hoor. Mijn oma noemde mij nog haar oogappeltje op haar sterfbed en dat is voor de rest van mijn leven genoeg. En tegen mijn moeder heb ik wel honderd keer gezegd hoeveel ik van haar hou. Veel sterkte
Is hier een HR/juridisch iemand die dit toevallig weet: met cao onderhandelingen zijn ze vaak heel laat hè, dat bijv in juni bekend wordt van ‘ohja vanaf afgelopen 1 januari krijgt iedereen eigenlijk 2% inflatiecorrectie, dus we gaan dat nu met terugwerkende kracht uitbetalen’
Maar wat nou als je bijv in maart ontslag hebt genomen? Krijg je dan op een of andere manier toch nog die 2% van januari en februari, of heb je dan pech?
Ik heb dit ooit gehad en kreeg het verschil toen later alsnog op mijn rekening gestort.
Ja ik ben halverwege het jaar naar een andere werkgever gegaan en kreeg toen de loonsverhoging met terugwerkende kracht van mijn vorige
Een ongezellige vraag: heeft iemand hier een ouder in een verzorgingstehuis?
Ik wil morgen met de auto naar decathlon Amsterdam Arena.
Welke parkeergarage is het dichtst bij en welke uitgang moet ik dan nemen? Ik raak altijd een beetje gedesoriënteerd in parkeergarages,maar ik kan wel bordjes volgen
Heb jij een noodpakket in huis?
- Ja
- Nee
- Niet bewust, maar wel alles in huis
0 stemmers
Meer informatie: https://www.denkvooruit.nl/binaries/content/gallery/denkvooruit/content-afbeeldingen/nctv-•-denkvooruit-•-folder-noodpakket-a4.png?download
Is nog niet helemaal compleet maar wel bijna. Plus ik koop bewust lang houdbaar voedsel in. Ik zit nog wel wat met hoe je veel kilo rijst enzo goed kan bewaren. Ik heb niet zulke grote bewaarpotten dus tot ik dat heb gefikst heb ik vooral eten in blik en pot op voorraad. Mocht iemand nog tips hebben voor lang houdbaar voedsel ben ik wel benieuwd!
Ik dacht hier laatst nog aan, niet over een noodpakket specifiek maar of ik een paar dingen moet inslaan mocht er ooit een brand uitbreken. Hebben mensen tips voor handige dekens/blussers voor thuis?
daar staat niet waar ik er dan uit moet toch? Of kijk ik eroverheen?
Ik ben een keer in P1 geweest en dat is echt een idioot grote parkeergarage
Wij hebben zo een standaard brandblus deken bovenop de koelkast, lekker dichtbij het fornuis
Maar daarboven is het allemaal op loopafstand, dus het maakt niet echt veel uit waar je er uit gaat
P5, die heeft maar 1 uitgang en je bent zo bij de Decathlon