Durf te vragen #7

Ik gebruik al een tijdje de koffers van de Action en die zijn echt verbazingwekkend goed voor de prijs. Ook al mee gevlogen.

Maar niet elke koffer sluit met een rits toch, bijv rimowa klik je gewoon dicht

2 likes

Oh zo! Ja, dat heb je natuurlijk ook. Maar Rimowa lijkt me niet echt in het budget passen als ik zo snel op hun site kijk, bijna €1200 voor een handbagagekoffer, dat is duurder dan mijn gemiddelde vakantie :exploding_head: :money_with_wings:

3 likes

Ik heb van Samsonite koffers zonder rits die dichtklikken, dus ze zijn er in elke prijscategorie.

5 likes

Haha ja was maar een voorbeeld!

Ik heb ook gewoon een samsonite die op dezelfde manier sluit zoals @Bunnyslippers zegt

2 likes

Precies. De kliksystemen zijn een stuk betrouwbaarder voor harde koffers in het ruim (heeft KLM-personeel bijv. ook). En ze zijn niet altijd duur.

1 like

Weet iemand rondom Ermelo of Kootwijk een leuke wandel spot met dichtbij een lekkere leuke plek om te lunchen?

2 likes

Ja wtf wie geeft nou zoveel geld uit aan een KOFFER. Die op een gore bagageband wordt gepleurd, 100 keer heen en weer stuitert en als je pech hebt ontploft je shampoofles er ook gewoon in dus waarin zijn die koffers zoooooo veel beter dan een Samsonite ofzo.

3 likes

Dat is echt 1 groot wandelgebied. Koop een wandelkaart of kijk bij staatsbosbeheer.

5 likes

Thanks!

Maar ik zoek dus iets dat echt leuk is en start naast een plek waar je prima kan lunchen. Gaan met een groepje en paar zijn zwanger en kunnen niet zo lang wandelen. Dus dacht misschien weet iemand bij X lunchen en rondom wandelen is een tip.

1 like

De heide van Ermelo is erg mooi om te wandelen
Alleen nog niet in bloei
En ga zeker naar boshuis drie voor de heerlijke appeltaart

1 like

Buitenplaats het Loo kun je in elk geval lekker lunchen. Ik verwacht dat daar ook wel routes starten

3 likes

Gasterij Zondag bij Garderen vind ik wel een leuk plekje, en lekker eten! Ook opties voor een warme/niet-broodjes lunch.

1 like

Zou het ook niet doen. Maar blijkbaar zijn ze mokergoed. Op werk hebben we (een andere) koffer van Rimowa. Was erg duur ook, maar blijft al jaren zo goed. Recentelijk eentje bijbesteld van een goedkoper merk en die gaat nu al een beetje kapot. Juist als zo’n ding 100x heen en weer wordt gegooid is mooie kwaliteit van belang. Maar wel eens dat het een ontzettend hoog bedrag is hoor👀 Er is hopelijk een middenweg te vinden wel

3 likes

Heeft iemand hier het forumbadje en hier een langere afvoerslang op gemaakt? Of weet iemand of dat makkelijk kan? Ik kan uit het verkoopplaatje niet helemaal opmaken wat voor buis het is.

1 like

Heb jij het uiteindelijk gedaan? Ik ben me er nu ook in aan het verdiepen.

1 like

nee ik heb te lang gewacht en nu is de rente gedaald. ik vond het net iets te spannend om een groot bedrag over te maken :sweat_smile: nu wacht ik tot de rente weer stijgt

2 likes

Ja dat dacht ik ook, maar ik had pas controle bij de zelfscan (dus niet handscanner) en was een blikje tomatenpuree vergeten en had truffelcreme 2x gescand ipv 1. Dus wss gewoon die producten verwisseld. Toen moest alles gescand worden en kon ik daarna afrekenen (was uiteindelijk nog goedkoper ook dan het originele bedrag😂)

Maar dit is al 2/3 weken geleden gebeurd en dacht dat ik nu mega vaak gecontroleerd zou worden, maar ben sindsdien nog geen een keer gecontroleerd. Heb hierbij wel dezelfde bonuskaart gebruikt :woman_shrugging:

4 likes

Ik ben op zoek naar iemand met kennis van medicijnen. In Mexico en Amerika worden ze Statex, Xanax en Adderall genoemd. Ik ben een essay aan het vertalen over de morfineverslaving van de auteur en ik wil vragen hoe we bepaalde dingen in het Nederlands zeggen (bijvoorbeeld: gebruiken we in Nederland ook de naam Statex?, hoe gebruik je ‘biobeschikbaarheid’ in een zin, en nog een paar vragen). Als je me hiermee kunt en wil helpen, stuur me een bericht!

Edit: @Merel heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden!

9 likes

Ik kan je denk ik wel helpen!

6 likes