Anna+nina?
Misschien wiezewasjes?
Isabel Bernard
Heb deze gister ontdekt. Hemels! Even 2 minuutjes bakken in een goed hete pan. Lekker met kaas ertussen. Maar alles wat je ertussen of erop kunt doen is natuurlijk eindeloos.
https://www.ah.nl/producten/product/wi234558/spring-home-roti-paratha-plain
Weet iemand het verschil tussen zwarte en gewone knoflook
Dit zijn inderdaad ook de paratha die ik altijd in huis heb, ze zijn echt geweldig.
Ok, ga ik doen! Maarreh… dan ga jij ook ff wat aan je profielfoto doen, want zo moeilijk is het niet om een lieveheersbeestje te Googlen.
Jaa lekker hè! Normaal maak ik parathas zelf maar hou wel van gemak. Bij de toko kun je ze ook met verschillende vullingen krijgen: aardappel, uien etc. Ook heel lekker om te proberen.
ik heb ook vaak de rotivellen in de vriezer liggen van de toko
heerlijk
Ah. Zo lief. Kan ik eindelijk weer rustig slapen. Wat vind je van m’n profielfoto?
Prachtig
Oh lekker! Ga vandaag al aan m’n tweede pak beginnen
Weet iemand hoe het zit met het recht op kinderopvangtoeslag als een van de ouders 30% arbeidsongeschikt is en daarvoor een WIA uitkering ontvangt? Er wordt door die persoon 3 dagen volledig gewerkt en er wordt opvang voor 3 dagen aangevraagd.
NB. Ik ben uiteraard met de betreffende instanties aan het bellen voor info maar alles gaat zo traag als stroop dus probeer het simultaan ff hier
Je kunt per kind nooit voor meer dan 2760 uur per jaar kinderopvangtoeslag krijgen. Dat is maximaal 230 uur per maand. Vanaf 1 januari 2023 maakt het niet meer uit hoeveel uur je daadwerkelijk hebt gewerkt. Zelfs met 1 uur werken per maand, heb je recht op 230 uur opvang.
Dan zou je er gewoon recht op hebben toch? Want diegene werkt 3 dagen.
Oh dit had ik nog niet gevonden. Thanks! Klinkt alsof t goed komt dan ja. Mijn zwager had het erover dat je niet voor 3 dagen opvang kan vragen als een van de partners bijv maar 1 dag werkt vandaar
Dat was vroeger zo maar is volgens mij januari 2022 verandert! Anders zou je ook niet kunnen reïntegreren als je geen opvang kan betalen .
Ik heb (tweedehands) schaatsen gekocht en wil ze morgen voor het eerst gebruiken (indoor). Normaal gebruik ik daar de uitleenschaatsen, en dan loop ik gewoon zo op de schaatsen vanuit de kleedkamer naar de piste, op van die matten. Maar ik zie ook wel eens mensen met zo’n bescherming op de messen die ze pas afdoen bij de piste. Heb ik dat nodig? Of is dat enkel voor de serieuze schaatsers met duur materiaal?
Volgens mij had ik als kind al van die schaatsbeschermers. Zijn gewoon twee stukjes plastics, niks fancy’s aan. Verwacht dat het ook niet veel zal kosten om ze aan te schaffen.
Ik ben opzoek naar een zwembad waar het water WARM is . Ik snap dat het water tegenwoordig kouder wordt gehouden ivm de energieprijzen, maar ik hou het met een klein kind gewoon niet lang uit in de zwembaden bij ons in de buurt.
Ik vind het ook helemaal niet erg om wat meer te betalen voor een toegangskaartje; als zich dat dan wel vertaalt in de watertemperatuur. Je kunt bijvoorbeeld een dagpas kopen voor de zwembaden bij Centerparcs, is dat wat?
Alle tips zijn welkom!
Welke omgeving?