Durf te vragen #7

Noord/Zuid Holland, maar alle tips in NL zijn welkom

Centreparcs heeft volgens mij ook de temperaturen omlaag gezet. Blijft denk ik wel de warmste optie maar dan weet je dat vast

Het Golfslagbad van de Hoornse Vaart (Alkmaar) is 30 graden.

2 likes

Het probleem vind ik vaak niet de watertemperatuur maar als je er dan uit gaat
Tochtig en bibberen in zo’n omkleedhokje :cold_face:

2 likes

Misschien kijken waar ze ook zwemmen voor reuma patiënten faciliteren. Die zwemmen sowieso in warm water ivm de gewrichten. Misschien dat ze ook vrij zwemmen aanbieden?

3 likes

Ja revalidatiecentra bijvoorbeeld! Beatrixoord in Haren is een voorbeeld

2 likes

iemand ervaring met zilver/goudsmid cursussen?

3 likes

Bosbad Putten! Je moet wel de kindervakanties ontwijken als het kan want dan is het verschrikkelijk druk.

1 like

En een hele coole glijbaan (vond ik 30 jaar geleden toen ik er was :sparkles:)

3 likes

@Doperwtje jammer, maar fijn om te weten, dank!

@Friemel kijk zoiets zocht ik!! 31 graden is heerlijk. En qua kosten is het echt prima; €7,50.

@George ook een goeie tip! Ik kan het op de site niet terugvinden (alleen temperaturen van het 25- en 50 meter bad), dus ik geloof je op je woord haha.

@broodrooster ja de plek waar we nu vaak heen gaan heeft een zogeheten doelgroepenbad waarin ze ook therapeutisch zwemmen aanbieden, dus die hebben wel een apart, warmer, bad. Dat is alleen maar 2 uur per week toegankelijk voor vrijzwemmen. Begrijpelijk, maar jammer!

@Loowny thanks, ziet er ook goed uit en leuk buitenbad ook!

Ik denk dat we eerst het Caribabad gaan proberen, want ben nu ook wel benieuwd naar de glijbaan @Gelatelli haha!

Bedankt voor alle tips, als ik er aan denk zal ik ze reviewen :blush:

5 likes

Ohhh heb gister aloo parathas gemaakt met deze en het was echt megalekker :heart_eyes: dank voor deze tip!

3 likes

Het Sterrenbad in Wassenaar heeft een heerlijk warm bad. Ging ik vroeger altijd zwemmen. Echt heerlijk alsof je in badwater zwemt haha.

1 like

Yes hiero. Wat wil je weten?

Het is hier ergens op het forum ooit gegaan over het maken van een screenshot met je telefoon over een hele pagina, dus dat je ook het beeld wat je krijgt als je naar onder scrollt in je screenshot hebt. Weet iemand nog hoe dat moet, op een Android telefoon? Ik krijg het niet voor elkaar, en Google heeft het over de toets ‘capture more’ nadat je een screenshot maakt, maar die kan ik nergens vinden.

1 like

Ik heb een samsung en ik weet daarop hoe het mogelijk is

Bij mij is het dit knopje.

Ja hier ook een samsung, tell me more :sweat_smile:

Oh ja dat knopje heb ik ook @Chesirecat maar als ik erop druk wordt hij grijs en gebeurt er niks

2 likes

O ik druk erop en kan scrollen, te zij ik al onder aan de pagina ben

2 likes

Maak je de screenshot wel aan het begin van de pagina? Als je het onderaan doet kun je idd niet omhoog scrollen.

2 likes

Omg ik voel me echt een boomer nu.

2 likes