Durf te vragen #7

Ja in Chrome lukt het wel, ik wilde een lang screenshot maken van iets in de Hema app en dat lukt niet, dus moet het ff via Chrome openen en dan gaat het lukken. Thanks voor jullie hulp @Chesirecat @Mette12

1 like

Heeft iemand de Stoov warmtedeken en is dat fijner dan het kussen, of niet?

1 like

Ik vind van alle Stoov dingen (kussens, wartmedekens) dat ze enorm overpriced zijn en helemaal niet zo warm kunnen

5 likes

Ja daar was ik al bang voor, ik lees net dat je het in de Bijenkorf kan testen. Zal even uitproberen, want ben echte koukleum.
Bizar dat ze zo hypet zijn, niet tevreden dus?

1 like

Vriendin van me heeft er een. Zij is er superblij mee. Ik vond 'm zelf helemaal niet zo warm worden. Doe mij maar een kruik.

1 like

Nee, ik zou ze zelf niet kopen. Ik ben veel blijer met mijn elektrische deken van de Hema, ook een stuk goedkoper! Maar mijn vader is wel van fan Stoov en heeft meerdere kussens en de warmtedeken. Dus het is echt persoonlijk. Als je ze kan testen zou ik dat zeker doen!

2 likes

Ik vind de Stoov ook echt niet warm worden (eerder lauwwarm). Ik ben net als @dblauw gek op mijn elektrische fleecedeken (van de Lidl). Die wordt wel écht warm als je hem op de hoogste stand zet (tip: wikkel hem om je heen, dan werkt het nog beter).

2 likes

Ik heb een Stoov deken, gebruik hem als soort stoelverwarming op mijn bureaustoel. Ik vind dat ding vaak juist veel te warm. Gebruik nooit stand 3. Maar weet niet helemaal of dit het geld waard is gezien het echt prijzig is in vergelijking met andere warmte producten van de Hema.

Batterij is behoorlijk beperkt waardoor ik altijd aan de lader hang. Ik had het ooit gekocht omdat ik dacht “handig, kan je overal gebruiken zonder stroom” maar in praktijk valt dat dus tegen. Heb ook een Stoov kruik, en die werd dus idd niet echt warm meer, maar na contact met de servicedesk heb ik een nieuwe ontvangen en wordt dat ding weer hartstikke warm.

Ben er zelf wel blij mee, maar puur omdat ik die Stoov dingen wat mooier vind dan andere warmte producten.

1 like

Wat misschien ook een optie is, is een schapenvacht op je stoel. Dat is heel warm en lekker zacht. Af en toe moet je het wel even borstelen met een speciale borstel/kam tegen vilten en ik dacht insmeren met bepaald spul maar dat is alles.

4 likes

Vind ik best veel werk haha. Klinkt wel lekker verder!

3 likes

Wat geld er voor jou

• Veganist
  • Vegetarisch
  • Pescetarier
  • Flexitarier
  • Geen van alle

0 stemmers

2 likes

Ben vooral benieuwd n.a.v. het wat eet je vanavond topic
Veel vega altijd

1 like

Leukste catogorie?

• Persoonlijk
  • Culinair
  • Entertainment
  • Shoppen
  • Centraal station
  • Reizen
  • Wonen
  • Beauty
  • Huisdieren
  • Zwanger en kinderen
  • Tv
  • Werk en studie
  • Steden
  • Sport
  • Liefde en relaties
  • Hobbys
  • Kunst en cultuur
  • Forum
  • Gezondheid
  • Actualiteit, politiek en maatschappij

0 stemmers

6 likes

Thuis vegetarisch met heel af en toe wat vis, buiten de deur net waar ik zin in heb (maar ga wel minstens 1-2 x per week ergens eten, dus eet alsnog minstens 1x per week/2 weken vlees :sweat_smile:)

3 likes

Dus flexitariër :joy:

7 likes

Ja, heb ik ook gekozen idd, weet ook niet waarom ik de behoefte voelde om dit te posten :sweat_smile:

3 likes

Omdat altijd als het woord ‘vegetarisch’ ter sprake komt iedereen en z’n moeder moet benadrukken dat ze ook wel eens geen vlees eten.

27 likes

Bijna 20% eet elke dag vlees?

Of is niet zo flauw zichzelf flexitarier te noemen als ze een dagje geen vlees eten

9 likes

Maar dat is letterlijk de betekenis? Als je een of meerdere dagen per week geen vlees en vis eet ben je een flexitariër.