Tenzij je het uit een bepaalde overtuiging doet, en ik ken weinig tot geen mensen die overtuigd flexitarier zijn, vind ik het echt de grootste onzin ooit. Dan ben je gewoon een vleeseter die ook eens geen vlees eet. Net als vegetariers ook weleens vegan eten of je af en toe een dag iets niet eet
Ja, vind dat het woord flexitarier wel weg kan. Je eet dan gewoon vlees idd. Alsof het de norm is dat je élke dag vlees eet en als je een dagje geen vlees eet dat daar dan weer een apart woord voor moet zijn.
Ik denk dat het bij flexitarier erom gaat dat je bewust ervoor kiest bv 4 dagen geen vlees te kiezen en dit ook echt wekelijks doet
Is flexitarier niet iets als zoveel mogelijk vegetarisch eten met af en toe als uitzondering wel vlees eten? Zo heb ik ‘m voor mezelf ingevuld, maar dan kan ik het begrip ook verkeerd geïnterpreteerd hebben.
Ik zie het al minstens 50% van de tijd en bewust
Niet van we hebben het toevallig niet in huis of het is duur dus ik sla over etc
Ik heb geen van alle gekozen. Ik eet wel vlees en vis maar niet elke dag en hier kies ik bewust voor. Ik vind flexitarier gewoon geen fijn woord. Dat woord kan ook betekenen dat je 6 dagen wel vlees of vis eet en 1 dag niet, vandaar deze keuze
Het maakt mij verder geen bal uit, maar als dat de betekenis is die mensen tegenkomen als ze het opzoeken kan ik me voorstellen dat ze dat kiezen.
Als jij dat onzin vindt helemaal prima.
Verder wel eens met @ZusjevanJoost dat hij er beter niet in had gestaan. Had je een ‘beter’ beeld gekregen.
Persoonlijk verbaasd me echt
Ik kom er net achter dat er blijkbaar ook mensen zijn die zich pollotariër noemen
En wat eten deze mensen dan wel of niet?
Gevogelte idd
Aha.
De oma van mijn partner eet dus alle (in nederland gezien) normale vlees/vis behalve kip (want dat vind ze zielig). Zal daar ook nog een naam voor zijn?
Ehm ik wil zeggen vast wel
Wat is ook weer dat iconisch vreselijke gerecht van Rudolph dat te fusion is? Er staat mij banaan bij en ik denk aan een pastagerecht? Van 24kitchen dus
Jaaa ik wist dat het niet lang kon duren dankjewel!!!
Ik vind volkoren macaroni eigenlijk erger dan die banaan
Hahha dat hele recept is een verschrikking als je het mij vraagt.
Dit is een oude 1 april grap toch? TOCH?!
Eten mensen dit echt ja?