De wassen oordopjes daarvan zijn mijn holy grail
Is me nooit opgevallen, maar je kunt toch gewoon zeggen dat je daar graag wil zitten?
Zelfs deze vallen er bij mij uit, ze blijven niet plakken in m’n oor blijkbaar. Zo irritant.
De betere lenzenvloeistof is wel goedkoper. Ik gebruik altijd Optifree en Bausch+Lomb en daar kun je best goede deals op vinden. Als jij gewoon standaard huismerk gebruikt, kan ik me niet voorstellen dat je het online goedkoper kan vinden.
Ik koop het online wel goedkoper omdat het dan vaak een goede deal is en dat heeft m’n opticien nooit. Scheelt ook veel per webshop hoe duur het is. Ik gebruik Biotrue.
Ja dit vind ik ook altijd zo wonderlijk. Ik denk zelf dat het komt omdat je dan al meteen goed staat voor als de bus komt/je goed kan zien of de bus er aan komt en dat je droog staat door dat glazendak er boven of ze vinden het vervelend als mensen voor hun gaan staan. Maar misschien is het ook wel niet nadenken en gewoon in gedachten verzonken zijn.
Bij mij blijven deze goed zitten (maar weet natuurlijk niet of je die al geprobeerd hebt). Vond wax ook wel redelijk blijven zitten, maar zo viezig.
Wij hebben een tijdje geleden een base voor de autostoel gekocht en die is nu kapot, blijft piepen terwijl alles op groen staat. Wij hebben niks gedaan, dus is een fabrieksfout. Winkel gemaild waar we hem gekocht hebben. Moesten een video maken om het te laten zien + een foto van de onderkant waar een serienummer etc. Op staat.
Nu geven ze aan dat de leverancier het product graag wil hebben ter beoordeling. Ik heb gevraagd om een vervangend product (we gebruiken de base dagelijks), maar daar doen ze (=leverancier) niet aan. Gevraagd of we dan gewoon een nieuwe base kunnen krijgen, aangezien ze de video al hebben, maar ook dit is niet mogelijk zegt de winkel. Winkel geeft aan dat de leverancier het volste recht heeft om het product ter beoordeling terug te vragen. Als ik online Google dan zijn er veel mensen die dit ook hebben, dus het lijkt een bekend probleem.
Klopt dat? Ik vind dit zoo kut, want wij gebruiken die base dagelijks (we hebben de batterij eruit gehaald). Dan zijn we hem straks weken kwijt en moeten we het met de autogordel gaan doen. Is er iemand die weet of wij recht hebben op vervanging/ nieuw product? Baal hier zo van
Ik moest even googlen waar dit over ging hahaha. Maar ja, mijn ervaring is dat ze het recht hebben om iets te beoordelen inderdaad. Van een video kan je soms niet goed zien of de klant het gewoon niet goed geïnstalleerd/in gebruik heeft of dat het echt een fabrieksfout is. Kan je niet gewoon zelf een nieuwe kopen en als die binnen is de kapotte opsturen ter beoordeling? Als ie echt stuk is krijg je je geld daar vast voor terug.
Ja bij mij ook en vind ze ook viezig. en die sleepdeep vind ik ook niet lekker zitten
De oordopjes van Loop vallen bij mij vrijwel niet uit. Wel even zoeken welke maat van die opzetstukjes het beste past, maar daarna blijven ze prima zitten.
Ik ben twee weken geleden naar de tandarts geweest. Nu heb ik al die tijd last van gevoelige tanden bij het eten en drinken van koude, warme, zoete en zure dingen. Iedere keer gaat er een lichte pijnscheut door mijn mond. Kan dit komen door de mondhygiëne die is gedaan bij mijn tandarts? Ik lees op internet dat t vaak kan komen door teruggetrokken tandvlees, maar de pijn zit ook deels op mijn kiezen. Ze hebben wel tandsteen verwijdert, vrij intensief, want t was niet fijn. Of zit ik überhaupt bij een slechte tandarts dat het zoveel pijn doet (dit was namelijk pas de tweede keer en de vorige keer had ik ook lang last gehad van een pijnlijke kaak).
Toen ik die pijnscheuten had, had ik een flink gaatje dat steeds dichter bij de zenuw kwam. Kan het zijn dat er flink ergens in gehakt of geschraapt is ofzo? Nou ja ik weet niet of dat zoiets erger maakt. Zijn er foto’s gemaakt?
Geen antwoord op je probleem maar ik heb een autostoel gratis af te halen op marktplaats staan. Mocht je in de buurt van rotterdam wonen mag je hem zo komen halen. Gaat om een maxi cosi tobi fix. Dan heb je in ieder geval een stoel als die andere ter beoordeling weg is!
Zit hier een kapster die misschien advies kan geven? Mijn kind zijn haar is echt schots en scheef geknipt en het is echt heel lelijk nu. Mijn vriend wil het nu graag millimeteren, zodat dan ook zijn baby haar eraf gaat en in de hoop dat het beter terug groeit. Persoonlijk vind ik gemillimeterd haar bij een kind heel lelijk.
Ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen en we struggle al wel wat langer met zijn haar. Hij is nu 4 jaar dus weet niet of het dan wel anders terug komt, behalve dat die baby haartjes er dan wel af gaan.
Oh nee wat stom! Gisteren ofzo was hier ook iemand met super slecht geknipt haar. Maar miss weet @Rozecoupeschaar wel wat je kan doen?
Uniqlo! Maar ze zijn nu amper te verkrijgen omdat het de airism lijn is voor in de warmere maanden. Dus gok dat ze in de lente weer volop verkrijgbaar zijn. Het zijn deze: AIRism Bh-Hemdje | UNIQLO NL
Ik heb er van cotton club en wordt ook verkocht bij costess. Dubbel gevoerd.
Bedenk me net, zijn wek iets bredere banden dan spaghettibandjes
Kun je misschien terug gaan naar de kapper waar je geweest bent? Eventueel een andere kapper vragen dan die het geknipt heeft. Misschien kan de andere kapper het dan (gratis) wel netjes maken en/of advies geven wat te doen. Dat is wat ik persoonlijk zou doen. Als kapper zijnde kan ik niet echt advies geven omdat ik dan het haar van je kindje in het echt zou moeten zien etc. Of het anders terug komt durf ik zo niet te zeggen. Als hij nog veel baby haar heeft kan het zijn dat het als “normaal” haar terug komt inderdaad.