Ik heb ze van de zara maar die heeft ook wel bredere banden
Wat superlief š„¹ maar ik woon 2u rijden van Rotterdam. Maar echt heel lief, dankjewel
Aah balen! Ik hoop dat het zich snel op lost!
Wie weet waar dit voor is? Het is ongeveer 10 cm hoog, voelt zwaar, je kunt er je pink insteken (maar verder niks), of 1 bloem/pen.
-foto weg-
Voor de sier denk ik
Misschien is het inderdaad zo simpel haha
Waarom moeten honden die meevliegen in de cabine de hele vlucht bij de voeten staan? Is toch gezellig op schoot als ze in die tas blijven
Vanwege de veiligheid. Stel je hebt ineens een luchtzak en je hond vliegt tegen het plafond aan. Of ineens flinke turbelentie en je hond ligt bij een ander op schoot.
Katten mogen wel in de cabine?
Ik snap oprecht niet wat je bedoeld haha.
Die moeten toch net zo goed onder de stoel staan?
Ik zie die vaak genoeg al dan niet in tassen op schoot (op filmpjes)?
En oh lol ik dacht dat je bedoelde dat ze in het ruim moesten dus nvm
Verschilt dat niet per maatschappij
Niet echt. De bus is misschien een euro goedkoper maar dan ben je ruim anderhalf uur onderweg. Echt belachelijk dat het zo duur is⦠kan je de flixbus naar Breda nemen? Breda naar Tilburg is retour een tientje met de trein
Ik hoop dat je je verplaatsingkosten kan factureren? Is blablacar een optie, dan moet je wel met iemand meerijden of zelf eens kijken of je een auto kan lenen en enkel de benzine en parkeerkosten moet voorzien.
je hebt soms wel wat vroegboekkorting als je in de NS app vooruit boekt, maar dat is niet zoveel. beste zou zijn om een meereiskaartje te kopen en zo voor 40% korting te reizen (maar dan moet je wel ongemakkelijk iemand aanspreken en vragen of je mee mag reizen)
Van waar uit Belgiƫ kom je dan?
Want het lijkt mij nogal onlogisch om met de flixbus naar Eindhoven te gaan om daar op de trein te stappen, als je ook volledig met de trein kan (via Luik of Breda)
Of bijvoorbeeld met de gewone bus van Turnhout naar Tilburg.
Vanaf Turnhout kun je goedkoop met de bus naar Tilburg.
Ja dat is inderdaad maar 2,50 ofzo