Je hebt nu de gen 2, en het verschil zie je duidelijk(er) in dat de lus niet aan de dop bevestigd is bij de ‘’ lekvrije’’
Maar ben het compleet eens met je dat het zacht is uitgedrukt. Ik vind het zo zonde eigenlijk want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik dat kutding dus niet gebruik. het is al een best dure fles maar je kunt mooi uitkijken voor alles wat niet water bestendig is maar wel een prijskaartje heeft.
Ik weet wel, bij de mijne dan, dat als ik ongeveer een uur aan tijd reserveer voor ‘’ dop sluiten ‘’ dat het goed KAN gaan… Maar dan moet je echt een uur ervoor uittrekken dat je dat rubberen gedeelte compleet juist plaatst, maar dat mag geen femto meter (komt nog voor pico, nano, micro meter) verkeerd zitten en hoe je dat doet is op gevoel… hetzelfde geld voor de afsluit dop. Daarna moet je nog een half uur uittrekken voor het testen ervan, of het nu wel of niet lekt… Maar eigenlijk is dat ook gewoon absurd, dat ze nu dus claimen een lekvrije te hebben ontwikkeld, alsof Albert Einstein iets heeft uitgevonden. Terwijl het eigenlijk gewoon heel simpel gaat over een bidon die niet lekt ![]()
Oke, rant is klaar ![]()