Wij blijven dus post ontvangen van de oude bewoners. Hebben het een aantal keer opgestuurd maar het blijft maar komenš« Ook echt complete tijdschriften (abonnementen) maar nu ook iets belangrijks (denk ik) van Klarna. Wat zouden jullie doen?
Ik heb alles een tijdje retour afzender gestuurd met āgeadresseerde onbekend op dit adresā. Denk dat het na een maand of 2 wel klaar was. Er is alleen nog 1 hardnekkig tijdschrift wat ik 4 jaar later nog ontvang.
Ik denk dat ik dit maar ga doen. Voelt een beetje flauw want het zijn prima mensen maar we blijven niet bezigā¦
Ik heb de eerste 2 maanden alles retour gestuurd, begin dit jaar kreeg ik na 2 jaar toevalling nog iets in de bus wat belangrijk leek dus dat heb ik ook retour afzender gestuurd maar de rest gooi ik weg.
Heb een jaar het elke keer netjes terug gestuurd en zelfs het bedrijf van de vorige eigenaar gebeld met de vraag of ze het wilden wijzigen, zou hij doen maar niet gebeurd dus gooi het tegenwoordig weg. Maak het dan wel open want ben gewoon nieuwsgierig
Hier na 4 jaar nog wekelijks post van de vorige bewoners. Sinds half jaar gooien we het weg na steeds alles teruggestuurd te hebben. Ook contact met de vorige bewoner hierover gehad. Heeft niet geholpen want ze blijken te beroerd om enige actie te ondernemen.
Best raar want gaat om veel verschillende medische afzenders (ziekenhuizen, verzekeraars, juridische organisaties).
Retour afzender. Ik heb hier ook lang last van gehad en appte vaak een foto dat ik brieven van ze had, en ben zelfs nog zo lief geweest om belangrijke brieven bij t nieuwe huis door de bus te doen (ze wonen nu een paar straten verderop) maar ben er nu echt klaar mee. Wel een keer chocolade ontvangen van zijn werkgever, was lekker.
Als je met iDeal hebt betaald hoort een bedrijf (in ieder geval de finance afdeling) een betaling gewoon te kunnen traceren bij de iDeal partner zoals bijvoorbeeld Mollie.
Staat er iets van een naam als begunstigde bij je betaling?
Ik ben na een tijdje alle bedrijven waar ik iets van kreeg gaan mailen dat ik post krijg voor mensen die hier niet meer wonen. Daarvoor stuurde ik het vaak terug maar dat hielp niet echt. Mailen hielp wel.
Is er iemand die de ondiepe pax kast heeft en daar een normale kledingroede in heeft geplaatst? De ondiepe heeft geen gaatjes in het midden en die uitschuifbare roede die hierbij hoort volgens ikea vind ik niet handig. Het wordt een kast voor baby kleertjes en dus ook kleinere hangers, dus qua diepte zou het wel moeten kunnen. Was vooral benieuwd hoe je dan evt zoān roede bevestigt.
Ja dat is GlobalCollect denk ik.
Ik denk dat je dit ook wel voor een kledingroede kunt gebruiken, schroef je met een klein schroefje vast.
Wij gaan vanaf maandag een midweek naar vakantiepark Molenwaard. Dat zit in de buurt van Gorinchem. Wordt er daar ook actief carnaval gevierd? online vind ik wel dat er een feest is maar ik ben benieuwd of we het gaan merken bij activiteiten en uit eten gaan enzo. Ik dacht dat het in deze regio geen vakantie is deze week dus dacht/hoop ook geen extreme carnaval. Iemand uit die buurt die dit weet?
Welke stad is morgen relatief veilig voor niet-carnavallers? Zat te denken aan bijv. Utrecht maar volgens mij wordt er inmiddels overal carnaval gevierd
Zelfs in Nijmegen is carnaval redelijk beperkt tot 1 plein, dus lijkt me dat Utrecht ook moet kunnen!
Oh echt? Ik dacht dat Nijmegen ook op de kop zou staan maar dan kan ik dus evt. gewoon mijn eigen stad in haha en anders proberen we Utrecht gewoon
Nee valt reuze mee! Alleen op de markt is een tent volgens mij. Mijn zusje uit Den Bosch komt vaak naar ons toe als ze in deze week naar de stad wil. Maarrr ik ben er nog niet geweest de afgelopen dagen, dus geef geen garanties haha
Zie nu dat morgenmiddag de optocht is dus we kijken even wat we gaan doen
Ik woon daar. In de stad is wel carnaval, maar denk dat het meevalt wat je er rondom de stad van merkt hoor. Ik was het zelf eigenlijk vergeten en ben net bij McDonalds geweest. Toen dacht ik wel even, waarom doen mensen zo druk hier (tis niet perse drukker als normaal, maar wel toeteren, harde muziek, roepen naar elkaar)? Toen bedacht ik me pas dat het carnaval is.
Het is daar inderdaad nog geen vakantie komende week en ik verwacht ook dat je er weinig van zal merken, als het al gevierd wordt op maandag en dinsdag. Ik denk vooral nu in het weekend