Zou je dan niet beter, als het natuurlijk past in de kamer, een diepere kast kunnen kopen die je ook kunt gebruiken als je kindje ouder is?
Ja heb ik wel over nagedacht, maar kamertje is heel klein en deze variant past precies in een nis. Dus gaan het wel met deze ondiepe doen, evt later de roede eruit en een extra plank er in!
De optocht was vorig jaar in 1.5 minuut voorbij gewandeld, en zou dit jaar 10x zo groot worden, dus ik verwacht hooguit een half uur ‘overlast’
Weet iemand op je Apple TV kan delen met vrienden? Als ik Google geeft hij aan dat je kan delen met 5 gezinsleden maar kan dit ook vanaf een ander ip adres?
Apple TV als in dat kastje bedoel je? Daar kun je wel aparte accounts op aanmaken en zo je apps instellen enz.
Oh dat had ik even duidelijker moeten zeggen, ik bedoel de app om series op te kijken
Je hebt nu de gen 2, en het verschil zie je duidelijk(er) in dat de lus niet aan de dop bevestigd is bij de ‘’ lekvrije’’
Maar ben het compleet eens met je dat het zacht is uitgedrukt. Ik vind het zo zonde eigenlijk want dat is eigenlijk de enige reden waarom ik dat kutding dus niet gebruik. het is al een best dure fles maar je kunt mooi uitkijken voor alles wat niet water bestendig is maar wel een prijskaartje heeft.
Ik weet wel, bij de mijne dan, dat als ik ongeveer een uur aan tijd reserveer voor ‘’ dop sluiten ‘’ dat het goed KAN gaan… Maar dan moet je echt een uur ervoor uittrekken dat je dat rubberen gedeelte compleet juist plaatst, maar dat mag geen femto meter (komt nog voor pico, nano, micro meter) verkeerd zitten en hoe je dat doet is op gevoel… hetzelfde geld voor de afsluit dop. Daarna moet je nog een half uur uittrekken voor het testen ervan, of het nu wel of niet lekt… Maar eigenlijk is dat ook gewoon absurd, dat ze nu dus claimen een lekvrije te hebben ontwikkeld, alsof Albert Einstein iets heeft uitgevonden. Terwijl het eigenlijk gewoon heel simpel gaat over een bidon die niet lekt
Oke, rant is klaar
Ik was vandaag in Haarlem en daar niemand carnavallerig gezien
Beetje late reactie maar ik heb ooit twee van de oude flessen aangeschaft en een lekt totaal niet. Maakt niet hoe die in de tas ligt. Hoe hard je ermee schudt. Terwijl de andere echt niks anders doet dan lekken. Tig keer geprobeerd om lekken tegen te gaan, maar no way. Misschien ligt het toch aan de productie/batch.
Als je in Rotterdam het station vermijdt kom je ook geen carnavallers tegen.
Heb je ‘m al eens in een nacht in een emmer met koud water en azijn laten weken? Dit heeft bij mij wel eens geholpen
Dat duurt bij mij altijd héél lang.
Misschien wassen met zo’n kleurdoekje? Of een oud wit shirt ofzo
Kleurdoekjes in de trommel inderdaad. En dan gelijk 2.
Iemand die goed is in geuren en weet welke parfum/deo hier op lijkt? Ik vind deze geur zooo lekker alleen om nou voor de geur droogshampoo te gebruiken is ook nog al wat.
Die doekjes onttrekken toch geen kleur aan de broek? Alleen de kleur die toch al in het water zit wordt erdoor geabsorbeerd maar die zou anders het putje ingaan.
Ik ken de geur niet maar op basis van wat googelen zou ik zeggen: misschien Flowerbomb van V&R.
Amazon noemt als geuren van die droogshampoo: orange, red currant, jasmine, and rose.
Batiste zegt: jasmine, patchouli, orange blossom.
En Flowerbomb volgens Fragrantica =
Misschien kan je kijken wat jij er het meeste uit haalt en dan hier op die geurnoten zoeken.
Wat super lief dat je alles hebt opgezocht! Ik ga even ruiken bij de parfumerie om te kijken of dit overeen komt. Heel erg bedankt!
Ik heb binnenkort een lange vlucht, maar heb vliegangst. Nu heb ik bij een eerdere vlucht (2u) wel eens gevraagd aan de huisarts of ik hier iets mee kon en kreeg meteen Oxazepam voorgeschreven. Vond het destijds vrij heftig voor zo’n korte vlucht en geeeeen idee hoe zoiets zou vallen, helemaal niet bekend met dit soort medicatie en schrok van de lijst met bijwerkingen.
Nu twijfel ik, Oxazepam toch proberen, want 10u+ vlucht en wel zien hoe dat valt, of beter iets als Valdispert, beetje kalmerend, wat ik vooraf eens kan testen. Iemand ervaring?
Heb je toen wel die medicatie genomen of nog geen ervaringen ermee? En hoe ging die vlucht?