@Fredje ok, nou als het bij die inventum kan lijkt het me dat het meestal wel kan maar ja weet het Indd niet zeker. Misschien moet ik het even vragen in een winkel maar ik ga daar dan niks kopen want de vriezer is al besteld @uprooted want wij willen no frost en er was er maar 1 in die hoogte. Daarnaast hadden we zoiets van we moeten echt zsm een vriezer, en als hij echt niet in de gangkast past dan maar in de schuur, dus hij wordt sowieso gebruikt.
Iets meer naar voren kan niet want er loopt ook een klein trapje naar beneden en dan kan de deur niet open.
De vorige eigenaren zeiden dat ze een stukje van de bovenkant af moesten zagen bij hun vriezer
Onder het bureau in de studeerkamer vaak
Soms ook gewoon neergezet op de gang, op een stoel in de woonkamer. Maar ‘opgeruimd’ is onder het bureau.
Onder de kapstok op de bovenste plank van het schoenenrekje
Ik heb een bankje onder de kapstok waar spullen in kunnen dus daar zitten ook tassen in.
Op een soort van schoenenrekje onder de jassen
Trapkast, een grote tyfus zooi daar maar dat ziet niemand als de deur dicht is.
In een inbouwkast in de woonkamer. Gooi 'm er gewoon in en dan deur dicht, doei
Ik in de hal, maar wij hebben een vrij grote hal. Mijn man heeft hem onder de trap kast staan tot mijn grote ergernis want hij staat elke keer op een andere plek waardoor ik erover struikel.
Ik vermoed dat je dan geen plaats hebt om in de gang een klein kastje te zetten? Of anders een opbergpoef, die kan je zowat overal neerzetten en vanalles inpleuren
Ik had dit issue ook en zette het altijd op een eetkamer stoel. Ik wilde daar heel geaag vanaf rn heb nu een plankje opgehangen onder de kapstok! Wel maar ruimte voor 1 tas maar ben er erg blij mee
Kent iemand een goed doel/instantie of stichting dat medische producten kan gebruiken? En dan met name voor kinderen?
Ik heb op mijn werk per ongeluk een doos zuurstof brillen voor kinderen gekocht, maar ik werk met bejaarde We kunnen er niks mee, ligt in de weg maar vind het zonde om ze gewoon weg te gooien
Misschien Kinderhospice Kwatro mailen?
Misschien domme vraag maar ik ben in Bodegraven voor koffie en theater en ben met de auto, maar op de plek waar ik sta (en veel andere plekken) mag ik maar 1,5 u staan met de parkeerschijf. Moet ik dat ding dan tussentijds verzetten? Of een andere plek zoeken? Ik ga echt weinig met de auto en zeker niet naar dorpen dus geen idee hoe dit werkt maar het is wel heel onhandig
Hoe lang ben je weg? Als het echt 3 uur is bijv dan moet je m tussentijds verzetten. Maar je kunt vaak wel wat smokkelen met 'm iets later zetten.
Edit: op eigen risico natuurlijk
Ja, schijf draaien na 1.5u of een andere plek zoeken waar je wel gewoon lang mag staan.
Dank allen! Ik ben uiteindelijk op een andere plek gaan staan, maar hoe onhandig is dit systeem? Laat me dan maar gewoon betalen, veel efficiënter…
Nou het idee is dus dat je er niet langer dan 1,5 uur staat.
En als je langer wil staan, moet je hem ergens anders zetten.
Precies zoals je nu hebt gedaan, dus het werkt vrij efficiënt.
Ok ja ik heb idd precies gedaan wat moest om een boete te voorkomen dus het systeem werkt wel, maar waarom moet het zo? Laat mensen dan gewoon betalen na 1.5 uur…
Misschien dat iedereen daar de auto pakt om naar de plaatselijke jumbo te gaan en er niemand (behalve ik dan) ooit een (half) dagje Bodegraven doet ofzo, maar je zou dus op deze manier niet eens naar een film kunnen? Dan moet je dus plekken zoeken die niet op een parkeerterrein zijn (daar google ik altijd op). Ik gebruik bewust de auto echt weinig, maar vraag me mede daardoor wel af of ik de (ongeschreven) autoregels ooit onder de knie krijg.
Haha het voelt echt als een heel obvious uitleg, maar meestal zijn die max 1-2 uur parkeerplaatsen heel dichtbij of in het centrum (voor een snelle boodschap) en zijn er dan ietsje verder grotere parkeerplaatsen voor langer parkeren. Als je in een vreemde plaats komt kun je meestal borden met Parkeerroute volgen om bij parkeerplaatsen voor langer parkeren uit te komen.
Maar dan had jij misschien wel geen plek meer? Als er geen doorstroom plaatsvindt, dat is nu wel, als ze met maximale tijden werken. Het werkt dan wel beide kanten op hè