Durf te vragen #7

Ik zou even kijken of je oxazepam uberhaupt zomaar mag meenemen. Oxazepam valt onder de opiumwet en daar heb je een verklaring voor nodig.

1 like

Iets voor in huis kopen, zoals planten, decoratie, iets voor de keuken, of in mijn geval een (deel van een) zonnebril, maar dat is mijn persoonlijke tic. Of een dagje uit (met diegene), museum en lunch/borrel inderdaad leuk

1 like

Nee, dit hoeft niet. Maar het klinkt alsof dit bewust is gekozen, dus ik zou een beetje terughoudend zijn met advies geven. Een luisterend oor zijn is ook al helpen.

(Of je moet zien dat ze er echt aan onderdoor gaat, dat lijkt me nog minder de bedoeling)

5 likes

Ik zie dat deze een metalen gesp heeft en die ik zoek lijkt eerder van kunststof. Bedankt voor het zoeken, maar de zoektocht gaat nog verder.

Ik vond ox top spul, dan kon ik helemaal ontspannen, hoofd werd er stil van! Werkt een uurtje of 6.

Edit: en ik zou idd even thuis testen. Zo heftig is het niet!

2 likes

Xenos vast wel

2 likes

Dailystyle?
Mn dochter had een driftbui bij de visboer omdat de cocktailprikkers op waren 🫠 anders daar ff vragen of je wat mee mag haha

1 like

Volgensmij is het geen trend hoor, maar wel iets wat je bij Emma kan verwachten :joy:

2 likes

Hahahahah wel echt dure sieraden dan.

4 likes

So Low? Is wel een gokje, maar gezien de hoeveel meuk die ze verkopen verwacht ik het daar wel :joy:

2 likes

Wow ik heb echt lang naar die beker en dat rietje zitten kijken. Maar zij heeft ook een tatoeage van een clitoris toch haha

1 like

Ze is er eens mee in het nieuws geweest

Daily style en solow hebben ze zeker

2 likes

Ja die heeft Emma heel vaak in, vind het echt tof! Ze heeft me op het idee gebracht om dit ook te doen. Die van mij zit er nu bijna 10 jaar in dus als ie eruit moet ga ik er ook een oorbel van maken, zo blij met dat ding, wil ik niet weggooien haha.

3 likes

Is dit niet uit Wortelboer en Van Rossem? In de aflevering over sex viel het me op dat ze die in had. Vond het wel passend bij de aflevering!

Dit is je zal het maar hebben

3 likes

Ik wou mijn spiraal eigenlijk ook mee naar huis nemen, maar toen ik het zag liggen in een bakje bij de gyneacoloog veranderde ik ter plekke van gedachten haha.

3 likes

Hahaha ja kan ik me voorstellen. Benieuwd hoe het eruit ziet na zo lang in een lichaam.

4 likes

Spoiler want TMI

Als het gewoon bloederig was geweest had ik het geen probleem gevonden, maar er zaten allemaal stukjes weefsel aan vast 🫥

2 likes

Ik heb de ondiepe pax met die rare roede en diepe pax met de gewone roede. Je kan die roede gewoon in de ondiepe plaatsen als je zou willen maar je moet wel wat voorboren want de schroeven zijn dik en stomp.

Je kan bij ook andere winkels/bouwmarkt roedes kopen maar je zal denk ik altijd even moeten voorboren. Maar het kan uiteraard gewoon als je het wilt.

2 likes