Je kunt kijken naar naaimachine/koelkast lichtjes! Liggen in de ah bij de normale lampen. Zijn dus een stuk kleiner maar wel met zo’n e14 fitting (moet je wel net een lamp met die maat fitting hebben). En dan idd degene met minst lumen pakken.
Ja of Philips Hue!
Ik heb een Philips wake UP Light, kun je ook zo fel en zacht zetten als je wil
Ik heb om dezelfde reden de Humble One gekocht. Nog steeds heel blij mee!
250 lumen is best hoog je kan ook vanaf 30 lumen of wat hoger kopen. Als je googled op laag lumen led dan vind je wel wat.
Ik heb gezocht naar het lampje met het laagste aantal lumen en warm licht. Inderdaad echt moeilijk te vinden! Uiteindelijk vond ik het bij blokker, volgens mij een lampje van Phillips van 25 of 20 lumen. Echt heel weinig in ieder geval en het geeft heel zacht licht, vergelijkbaar met een zoutlamp.
Het is inderdaad een koelkastlampje oid, met een normale e14 fitting en een heel klein bolletje (maar de helft van de fitting)
Bedankt voor de inspiratie.
Ik heb het koelkastlampje van de hema!
Ik ben eigenlijk opzoek naar een sparringpartner Ik probeer iets te begrijpen over ‘het theoretisch kader’ maar volgens mij maak ik het moeilijker dan het is. Is er iemand die ik even kan dm’en erover?
Dit is wel heel breed, theoretisch kader waarover? Wanneer ik het theoretisch kader moest belichten in mijn opdrachten ging dat vaak over de onderliggende (wetenschappelijke) theorieën dus is heel erg afhankelijk van wat je precies moet doen en in welk vakgebied of ik daarin wat kan betekenen.
Het begrip zelf gekoppeld aan welk onderwerp dan ook, maakt niet uit.
Als het voor een scriptie/opdracht oid is kun je me wel een berichtje sturen hoor, ik weet niet zeker of ik kan helpen maar kan het proberen!
Alle hulp is welkom, dankjewel!
Mijn zoutlamp geeft wel voldoende licht hoor, zeker niet te weinig licht voor lezen!
Maar omg mijn zoutlamp lekt af en toe dus daarom zou ik het niet aanraden hahah
Vraag aan Limburgers. Wat wij vlaai noemen (het gebak), wordt in een deel van Limburg toch vla genoemd?
Hoe noemen jullie dan onze vla, het gele toetje voor na het eten?
Pudding. Of gewoon vla en dan noem je vlaai; vlaaaaaaai
Waarom lekt mijn zoutlamp? Een echte Himalaya zoutlamp is gemaakt uit 100% zoutkristal en trekt altijd vocht aan. Wanneer de lamp in een te vochtige ruimte staat en zijn aangetrokken vocht niet kwijt kan zal het gaan ‘zweten’. Zo kan het zijn dat je een plasje zout water onder jouw lamp kan aantreffen.
Je mag ze ook niet in een ruimte met katten zetten blijkbaar want die likken zich ongans aan zon lamp
Van de rest van de vragen wel?
Volgens mij is de logica van veel vragen hier ver te zoeken, maar vooruit; het kwam ter sprake in mijn groep 4.
Ik snap het ook niet zo goed, je hoort toch het verschil in uitspraak tussen vla en vlaai?