Durf te vragen #7

Het was sowieso een buitenlands nummer! Ik heb het snel verwijderd en geblokkeerd dus ik weet niet meer welk land. De kosten werden gewoon op mijn telefoonrekening gezet dus daar kon de provider ook niets mee helaas.

3 likes

Nee, als ik eenmaal slaap is het prima en blijf ik gewoon zo liggen. Het is meer de tijd dat ik wakker ben, dan word ik helemaal onrustig van de hele tijd dezelfde houding. Dus daar moet ik gewoon wat variaties in vinden.
En ik merk dat ik minder last van mijn nek krijg als ik op mijn rug slaap en dat mijn gezicht niet zo opgezwollen is als ik opsta. En een fijne bijkomstigheid is dat ik al mijn skincare shit niet over mijn kussen lig uit te smeren.

4 likes

Is deze webshop betrouwbaar? Ik denk het haast niet want kan niks online erover vinden. Maar wie weet haha. Zou wel chill zijn.

2 likes

Als je al wat krijgt als je dr wat bestelt is t dropshipping.
Inconsistente fotosetting bij producten + vreemd lange levertijden wereldwijd = niet doen

5 likes

Heeft iemand tips voor een salon waar je spray tan (volledig lichaam) kunt doen in Amersfoort e.o.? Half uurtje rijden max. is geen probleem.

Haha dit is zo’n suffe vraag. Maar ik zoek onderzetters die niet zo fucking irritant aan je glazen blijven plakken :angry:

Herkent iemand dit probleem. Wat voor onderzetters hebben jullie?

4 likes

Geen idee. Heb van glas, kunststof, hout.
Plakt allemaal aan natte glazen vast

1 like

Ik heb vilten onderzetters en die plakken bij mij niet.

6 likes

Ja volgens mij komen deze fotos rechtstreeks van ali/temu/shein @Kusjessoldaat

3 likes

Klassiek gevalletje als het je te mooi lijkt om waar te zijn, is het het ook.

3 likes

Ik ben wel benieuwd wat je er zo chill aan zou vinden? Zijn echt van die typische polyester dingen waar chinese webshops vol van staan.

Ik wil een lucy and yak fleece trui en die was hier geen 90 euro.

1 like

Weet iemand een leuk restaurantje in eindhoven? Keuken maakt niets uit, als er maar vega opties zijn.

2 likes

Ik zie enkel jurken? En zeker geen merken?

1 like

Dit zie ik, maargoed tis sowieso te mooi dus helaas.

1 like

Huh ik zie een compleet andere website lijkt wel!

1 like

Ik heb 'm net incognito geopend en idd ik dan ook! Ik ben via een insta advertentie op die site gekomen.

Haha nou dit klinkt dan sowieso héél sketchy!

6 likes

Ik heb “marmeren” van bij Blokker

Deze maar in gewoon beige.

2 likes

Ik gebruik tegeltjes als onderzetter en heb er nooit last van! Ik plak er dan zelf vilt onder.

3 likes