Durf te vragen #7

Ik kom toevallig Noah Kahan best veel tegen op tiktok en hij heeft een nummer samen met Sam Fender dat bijv op Kink wel veel gedraaid wordt (want daar ken ik hem van).

Waren hier toch wat mensen die de ölend tas hadden besteld? Weet niet meer wie. Maar er past ook een laptop in, is het goed dagelijks voor werk evt te gebruiken? Of is dat hengsel niet zo sterk

1 like

Volgens de website

Kan er een laptop in

Compatible with laptops up to 17"

2 likes

Ja tnx, de maat klopt maar heb wel vaker tassen gehad waarbij het gezegd werd maar dat in de praktijk niet zo fijn (stevig) werd ervaren.
Was benieuwd naar ervaringen in gebruik, zal dat er ff bij zetten

Is er iemand die ik een vraag mag stellen over de eindafrekening van salarisadministratie via een dm? Ik kom er niet helemaal uit en wil wel een sterke email opstellen erover.

2 likes

Weet iemand nog een leuke kindvriendelijke plek in de buurt van Gorinchem? Dus niet erin want geen zin in auto’s parkeren en gedoe maar een beetje in de buurt. Mag iets van een speelboerderij zijn of een buitenplaats met speeltoestellen…
ook leuk voor volwassenen met een beetje een lekkere kaart haha

2 likes

De kinderboerderij (Natuurcentrum) in Gorinchem is leuk. Kun je ook wat eten en drinken, met grote speeltuin en makkelijk te bereiken vanaf de snelweg. Tis wel een klein stukje lopen door het park. Kan via DM de beste parkeerplaats aangeven.
Bij het piazza centrum, vlakbij het natuurcentrum, zit een leuk restaurantje Proeverz. Daar hebben ze een speelkeukentje staan en is kindvriendelijk.

5 likes

In het weekend mag je naast het ziekenhuis parkeren (Parkweg), kan je gewoon op de intercom bij de slagboom drukken als ze al niet meteen opendoen. Dan parkeer je letterlijk naast de ingang van het Natuurcentrum.

4 likes

Bedoel je de personeelsingang? Life hack, dat wist ik zelfs niet.

3 likes

Ja klopt! Is naast de uitgang van de parkeergarage van het ziekenhuis.

2 likes

Je mag mij wel een berichtje sturen!
Ik werk niet op de salarisadministratie maar weet er wel redelijk veel van

Ik wil ook met je meekijken, tijdje op salarisadmin gewerkt en nu hr.

Ik moest meteen denken aan deze podcast. Sowieso een leuke podcast als je houdt van muziek en alles er omheen, en je (backstage) verhalen wilt horen van de mensen die in de industrie werken. Ik weer niet meer zeker of het in deze podcast helemaal duidelijk wordt, want is een tijdje geleden dat ik hem heb geluisterd.

6 likes

En @Mrs.Fraser, bedankt voor jullie aanbod! Ik ben er tijdens het formuleren van de vraag achtergekomen waar het tekort vandaan komt. Dus niet meer nodig :relaxed:

2 likes

Weet iemand wat dit is? Kreeg het van een vrouw die moslim is.

1 like

Lijkt op een koekjesbodem

1 like

Kan het misschien Zamita zijn?

Edit: zie ook wel dat het sellou wordt genoemd, dus mss vind je meer onder die naam.

2 likes

Waar smaakt het naar/kan je bepaalde ingrediënten ontdekken?

Gemalen noten? Lijkt me sterk dat je totaal niet kan opmaken wat het is als het voor je staat… je ruikt of proeft toch meer dan wij kunnen haha

3 likes

Er zitten in ieder geval nootjes in, ik proef ook iets van anijs/sterren munt. Het is een beetje zoet en heeft een zanderige textuur.

Ik heb het idee dat je er nog iets mee moet maken, ik vind het niet heel lekker om zo op te eten in ieder geval…

2 likes