Durf te vragen #7

Wat ontzettend lief!

3 likes

Wat een leuke verhalen!!!

8 likes

Toen ik in een boekwinkel werkte herkende ik een man die voor de tweede keer langskwam en hij zei dat hij ontroerd was doordat ik nog herinnerde wat zijn naam was en waar hij vandaan kwam (ja de lat ligt enorm laag), daarna raakten we wat verder aan de praat. Na een tijdje stond hij opeens in de boekwinkel met zijn favoriete boeddhabeeld en een envelop die ik thuis pas mocht openen, mijn bazen kregen ook allebei een envelop. Zat daar dus gewoon 200 euro in :dizzy_face: omdat hij in pay it forward gelooft

63 likes

Ik heb tijdens de avondklok (corona) de eigenaar van autogarage gevraagd of hij wel op tijd thuis zou komen als hij mijn auto nog (met spoed op dat moment) zou repareren.

Hij vond dat zo lief dat ik de keren erna nooit hoefde te betalen. Ondanks aandringen dat ik het toch wilde betalen. Heeft me honderden euro’s gescheeld.

37 likes

@GEEZ weet dit vast wel

1 like

Bij mijn vorige werk vertelde ik dat ik in de baltische staten had gestudeerd en de onderdirecteur vertelde dat hij een interessant boek daarover had gelezen. Een dag later kwam hij een pakketje brengen: had hij het boek voor mij besteld, gewoon zomaar! :slight_smile:

33 likes

Inderdaad zoals merel al aangeeft. Alle stoffen gaan vanuit de crematiekamer richting de milieukamer, daar worden de stoffen gefilterd, en behandeld.
Even jip en janneke, alle slechte deeltjes gaan eruit voordat ze weer verder gaan naar een ander filtersysteem en vanuit daar gaan ze naar buiten via de schoorsteen.

Wel apart dat deze dame hier geen antwoord op kon geven.

4 likes

Zijn de winkels op paasmaandag open in Nederland? Ik zou naar Blokker en Karwei willen gaan.

Meeste winkels zijn dicht.

Edit: woonwinkels zijn wel vaak open en tegenwoordig zie je trouwens steeds vaker dat winkels vanaf 12.00 open zijn op tweede paasdag. Maar verschilt echt per stad ook.

1 like

Nou ligt er inderdaad aan waar. In Rotterdam zijn Blokker en Karwei beide paasdagen open in ieder geval

Dank je, ik zal even bellen voor ik me verplaats.

2 likes

Bij ons in de buurt is alles open! Zeker bouwmarkten en tuincentra, Karwei geeft het per winkel aan op de site. Blokker doet dat volgens mij ook.

2 likes

Ja de meubelboulevards zijn juist open en heel druk altijd

2 likes

Is dit echt of shipping? Op Google vind ik het niet direct. Ik heb wel aangevraagd of ik gevaccineerd ben als kind dus mogelijk is dat het. Maar voor de zekerheid vraag ik het toch even :smile:

4 likes

Zorgmail is in elk geval een legit iets.

3 likes

Zo’n bericht kreeg ik ook toen ik mijn vaccinatiegegevens had opgevraagd, is legit

2 likes

Bedankt!

2 likes

Crossover tussen DTV, “Ik voel me oud” en het topic voor medische vragen, maar heeft iemand tips tegen vermoeide voeten? De afgelopen maanden heb ik er steeds meer last van en vandaag merk ik zelf dat mijn voeten nog moe voelen van gisteren. :smiling_face_with_tear: Ik heb een staand beroep (waarbij ik niet veel loop) en draag volgens mij al prima schoenen. Zijn steunkousen een ding? Heeft iemand tips voor geweldige voetenbadjes, zelfmassages of ervaring met crèmes?

3 likes

Heb je geen steunzolen nodig? Ik bedoel op maat gemaakte, zeker als je veel staat kan dat denk ik veel verlichting geven.

3 likes

Ik vond steunkousen wel heel chill toen ik in de bediening werkte. Merkte echt verschil aan het einde van de dag.

3 likes