Ik vond steunkousen wel heel chill toen ik in de bediening werkte. Merkte echt verschil aan het einde van de dag.
Zoals @LaPetiteRobeNoire en @grace ook al zeggen, ik zou eens laten checken of je geen steunzolen nodig hebt. Ik heb de mijne al 20 jaar en 13-jarige Mrs.Fraser vond het verschrikkelijk, want ben toch geen oma, maar ik ben zo blij dat mijn ouders toen niet toegegeven hebben en ik zooltjes heb. Ik kan echt niet meer zonder.
Ik heb ook lang een staand beroep gehad en dat had ik nu kunnen doen zonder die zooltjes. Echt laten checken.
Inderdaad steunkousen zijn echt top hiervoor zoals @George zegt. Merk je dat het verlichting geeft in je benen als je thuis met je benen omhoog gaan zitten?
Of herken je dit?
Ik geloof het wel, ik deed dit toen mijn bed bij een muur stond wel eens en ga het weer proberen! Wat in je screenshot staat herken ik niet, ik voel de vermoeidheid wel echt alleen maar in mijn voeten/voetzolen en heb geen spataderen, huidproblemen of vochtophopingen (voor zover ik weet, misschien kan ik daar eens beter op checken - niks duidelijks, in elk geval).
Goed idee om naar de podotherapeut te gaan! Ik heb anderhalf jaar terug mijn been gebroken en heb het idee dat er sindsdien iets in mijn postuur (als in, hoe ik sta, niet hoe fors ik ben) is veranderd waardoor dit probleem is ontstaan, of zich in elk geval sneller heeft ontwikkeld dan anders was gebeurd. In de tussentijd toch maar even op zoek naar steunkousen.
Die breuk kan idd het proces wel versnellen. Anders misschien toch ook nog eens met de huisarts bespreken? Misschien dat je wel het e.e.a. vergoed kan krijgen?
Ja joh, hooguit aangepaste openingstijden van 12-17 ofzo, maar bijna alles open.
Zijn de winkels nou dicht op goede vrijdag morgen of niet? Google helpt niet met dat âtijden kunnen afwijkenâ eh ja daarom zoek ik het op
Nee zijn gewoon open
Tenzij je niet in een stad woont dan misschien
In Nederland is het volgens mij geen officiële feestdag. Ik moet als ambtenaar ook gewoon werken.
Meestal gewoon open, maar geen koopavond.
Edit: hĂš ik reageer op de post van @Alchemy , maar zie het plaatje van @Lula
Ja omdat er geen vragen mogen worden gesteld in wjekw
Het is wĂ©l een officiĂ«le feestdag, maar je moet wel gewoon werken haha. Wat dan het voordeel van dat âofficieelâ is mag Joost weten
Naar zn friends in France.
Hier in de bible belt zijn ze open, er is alleen geen koopavond.
Ben ik een zeur?
We wonen in een appartement in Amsterdam. We hebben een gezamenlijk trappenhuis. Nu hebben we nieuwe buren en die gebruiken het trappenhuis voor hun persoonlijke spullen.
Zoals vieze schoenen (waardoor het hele trappenhuis stinkt) en hun racefiets (terwijl iedereen (inclusief ik) hun racefiets in huis zet. In principe wordt de doorgang niet geblokkeerd maar ik vind het wel asociaal.
Als het zomer wordt moet de fiets denk ik sowieso weg want dan kan ik er niet meer door met mân eigen fiets en daarnaast krijgen we in de zomer een baby en dan kan ik er ook niet meer door met de wagen.
Zal ik er nu al wat van zeggen of pas wanneer het echt een probleem wordt.
In het kader van brandveiligheid moet het waarschijnlijk sowieso een âvrijâ pad zijn. Zou kijken of er iemand hier toezicht op houdt en anders zelf aanspreken.
Ik zou er nu wat van zeggen want je vindt het al vervelend en het trappenhuis is niet voor persoonlijke spullen (alhoewel als ze hun schoenen naast de deur zetten op een manier dat je er geen last van hebt met de doorgang enzo, afhankelijk van hoe en wat is dat mogelijk iets wat wel zou kunnen. Tenzij er iets in een regelement staat dat dat allemaal niet mag. Zoals ook een kapstok ofzo).
Maar ik zou het vooral zsm vertellen omdat je het nu vervelend vindt en als ik de bewoner was zou ik het heel raar vinden als ik dat pas na een half jaar zou horen dat het niet de bedoeling is.
En van de fiets lijkt het me heel duidelijk dat die de gang blokkeert dus dat kan sowieso niet vanwege brandveiligheid maar de schoenen weet ik niet.
Nu
Bij ons mag er helemaal niks op de gang ivm brandveiligheid, zelfs geen mat of schoenen. Dus ik zou zeker iets van zeggen
Het zijn nieuwe buren. Waarschijnlijk weten ze het niet eens, dus gewoon iets van zeggen
Of is dit (wat hierboven wordt genoemd) geen harde regel bij jullie?