Durf te vragen #7

zijn er echt mensen die van rijstwafels genieten

4 likes

Rijstwafels: :neutral_face:
Maiswafels: :drooling_face:

Dan wel de extra dunne overigens

13 likes

Ja! Vooral van die dunne

5 likes

Met zeezout of snackajacks vind ik heerlijk

2 likes

Zeker! De extra dikke met zeezout en dan smeerworst of een plak kaas erop :heart:

3 likes

Ja met smeerkaas :ok_hand:

3 likes

Voor alle rugslapers: liggen jullie de hele nacht in dezelfde houding of wisselen jullie af en hoe dan?
Want ik probeer mezelf aan te leren op mijn rug te slapen maar als ik niet kan slapen of wil uitslapen ga ik me zo vervelen als ik de hele tijd in dezelfde houding lig. En op je zij kan je dan telkens weer naar een nieuwe zij draaien. Maar hoe doe je dat als rugslaper? Ik voel me soms zo opgebaard als ik op mijn rug slaap en dan sta ik 's ochtends ook maar meteen op omdat het zo saai is en ik geen andere manier kan vinden om te liggen.

De enige afwisseling die ik heb in houding is mijn armen langs mijn zij leggen, of in elkaar gevouwen op mijn buik (dan lig je echt opgebaard haha). Voor slapen is dat heerlijk, maar als ik ā€˜s morgens wakker ben en nog even wil blijven liggen rol ik wel naar mijn zij en pak ik mijn telefoon erbij.
Als je moeilijk kan inslapen op deze manier helpt het wel om je te focussen op je ademhaling en dan bewust te worden van al je lichaamsdelen. Dus even ademen richting je tenen, je knieƫn etc. Dat doen we altijd bij yoga en dat is wel ontspannend.

6 likes

Nou ja ik leg mijn hoofd nog wel eens de andere kant op dus dat je opzij ligt ipv omhoog maar ik kan er ook niet veel mee dat rugslapen. Ik kan niet lang op welke kant dan ook liggen dus ik wissel wel af maar heb de gouden tip ook nog niet.

3 likes

Ik kreeg een phishing sms’je (vermoed ik) met de vraag of ik diegene wilde terug bellen. Maar hoe kunnen ze dan fraude plegen, als je dat vervolgens doet, wat kunnen ze precies ondernemen? Via Google lees ik dat ze je bijv een duur nummer laten bellen waar normaliter kosten voor gelden, die worden dan aan mij doorbelast en komen bij hen terecht
Heeft iemand dit weleens meegemaakt?

Hoofd in andere richting draaien en een been optrekken (wel plat op het bed, niet je knie omhoog of zo) en dat afwisselen.

3 likes

Ja ik heb dit wel eens meegemaakt. Stom en niet nagedacht, dus het nummer teruggebeld. Ik verwachtte een telefoontje dus dacht dat dit het nummer was.

Ik heb maar 5 seconden gebeld tot ik het door had en was al 18 euro kwijt

1 like

Waarom wil je jezelf dat aanleren? En zodra je slaapt rol je toch zo weer naar je zij?

1 like

Balen!
Maar naar welk nummer werd je verbonden, van een bepaalde service ofzo?
En gek, dat behoort dan in feite aan hen toe, maar je kunt je geld niet via bank/telefoon maatschappij laten blokkeren?

Het was sowieso een buitenlands nummer! Ik heb het snel verwijderd en geblokkeerd dus ik weet niet meer welk land. De kosten werden gewoon op mijn telefoonrekening gezet dus daar kon de provider ook niets mee helaas.

3 likes

Nee, als ik eenmaal slaap is het prima en blijf ik gewoon zo liggen. Het is meer de tijd dat ik wakker ben, dan word ik helemaal onrustig van de hele tijd dezelfde houding. Dus daar moet ik gewoon wat variaties in vinden.
En ik merk dat ik minder last van mijn nek krijg als ik op mijn rug slaap en dat mijn gezicht niet zo opgezwollen is als ik opsta. En een fijne bijkomstigheid is dat ik al mijn skincare shit niet over mijn kussen lig uit te smeren.

4 likes

Is deze webshop betrouwbaar? Ik denk het haast niet want kan niks online erover vinden. Maar wie weet haha. Zou wel chill zijn.

2 likes

Als je al wat krijgt als je dr wat bestelt is t dropshipping.
Inconsistente fotosetting bij producten + vreemd lange levertijden wereldwijd = niet doen

5 likes

Ik slaap het liefst met 1 been opgetrokken (als een soort driehoek met je voetzool tegen de kuit van je andere been), en met m’n handen achter m’n hoofd en m’n ellebogen naar buiten. En ik lig als ik wakker ben ook weleens in een soort butterfly-pose met m’n voetzolen tegen elkaar (is wel meer een stretch voor je heupen haha)

3 likes

Heeft iemand tips voor een salon waar je spray tan (volledig lichaam) kunt doen in Amersfoort e.o.? Half uurtje rijden max. is geen probleem.