Durf te vragen #7

Haha dit is zo’n suffe vraag. Maar ik zoek onderzetters die niet zo fucking irritant aan je glazen blijven plakken :angry:

Herkent iemand dit probleem. Wat voor onderzetters hebben jullie?

4 likes

Geen idee. Heb van glas, kunststof, hout.
Plakt allemaal aan natte glazen vast

1 like

Ik heb vilten onderzetters en die plakken bij mij niet.

6 likes

Ja volgens mij komen deze fotos rechtstreeks van ali/temu/shein @Kusjessoldaat

3 likes

Klassiek gevalletje als het je te mooi lijkt om waar te zijn, is het het ook.

3 likes

Ik ben wel benieuwd wat je er zo chill aan zou vinden? Zijn echt van die typische polyester dingen waar chinese webshops vol van staan.

Ik wil een lucy and yak fleece trui en die was hier geen 90 euro.

1 like

Weet iemand een leuk restaurantje in eindhoven? Keuken maakt niets uit, als er maar vega opties zijn.

2 likes

Ik zie enkel jurken? En zeker geen merken?

1 like

Dit zie ik, maargoed tis sowieso te mooi dus helaas.

1 like

Huh ik zie een compleet andere website lijkt wel!

1 like

Ik heb 'm net incognito geopend en idd ik dan ook! Ik ben via een insta advertentie op die site gekomen.

Haha nou dit klinkt dan sowieso héél sketchy!

6 likes

Ik heb “marmeren” van bij Blokker

Deze maar in gewoon beige.

2 likes

Ik gebruik tegeltjes als onderzetter en heb er nooit last van! Ik plak er dan zelf vilt onder.

3 likes

Dat zou ik niet adviseren, mijn bekken is daardoor licht gekanteld. Ik slaap altijd op mn rug en draai vrijwel niet in mn slaap. Ik trok altijd mn been omhoog zoals jij beschrijft en (heb meerdere fysio’s die bevestigen dat) daardoor kunnen je spieren verkorten. :face_with_raised_eyebrow:

Edit: ik trok altijd hetzelfde been omhoog.

3 likes

Is nep, tijdje geleden had Lucy & Yak zelf ook gepost over meerdere sites met nepnamaakartikelen van hen

3 likes

Er worden morgen op mijn werk bedrijfsfoto’s gemaakt, hebben jullie nog tips voor een goeie foto? Of dingen waar ik op moet letten?

1 like

Mijn collega tipte me om geen dikke trui aan te doen zodat het geen uitgesproken winter foto is, en daar was ik achteraf erg blij mee!

Weet je de achtergrondkleur? Kan ook goed helpen bij het kiezen van de kleur van je kleding voor een mooi contrast!

4 likes

Snel even bijpoederen voordat het je beurt is. Neem verschillende poses aan en wissel serieuze met minder serieuze gezichtsuidrukkingen (glimlach). Zo heb je genoeg foto’s om uit te kiezen.
Oh en draag een fellere kleur van kledij.

2 likes