Ik eet zelf geen zuur snoep ( ) maar ik zie de laatste tijd online steeds toxic waste voorbij komen, dat schijnt heel zuur te zijn, en het is in ieder geval online makkelijk te bestellen
Ik vind de zure bromfietsen (neppe cadillacs) van de Lidl lekker zuur.
Dit: https://lekkergoed.be/product/snoep-smoelentrekkers/
Al is het wel enkel het buitenste laagje. Maar toch een aanrader.
er werd hier lang geleden een webshop gedeeld met heel veel zuur snoep! @FrauHelga kom er maar in
Ja, Annekeās Snoepwinkel, maar ik denk niet dat die naar mijn land verzenden (en sowieso gaat het me iets te ver om snoep uit het buitenland via internet te bestellen haha).
Ik wil jou wel een pakje opsturen als je me je adres geeft.
Iemand tips voor een fijne balletwinkel met meerdere spitzenmerken?
Ben niet tevreden over de winkel in mijn eigen woonplaats haha, dus vandaar. Liefst in het noorden of in het midden
Niet in Noorden of Midden, sorry, maar ik kwam vroeger altijd hier Papillon winkel in Den Haag - Danswinkel Den Haag | Dansschoenen | Danskleding | Balletwinkel
Jaaaa Anneke inderdaad! Op het gebied van zure snoepjes kan ik echter geen advies geven, ik bestelde daar vooral voor de dubbelzoute drop.
Deze website trouwens: www.annekeszoetwaren.nl
Ziet er uit alsof het 1999 is maar de service en kwaliteit is goed.
Ik heb een gekke vraag. Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin in eindhoven op stap geweest, waar zij een jongen heeft leren kennen die samen met zijn vrienden een weekend daar was. Uiteindelijk zijn wij aan het einde van de avond weg gegaan zonder gegevens uit te wisselen, daar heeft zij nu dus spijt van. Alleen⦠we weten helemaal niets. Geen naam, geen woonplek (enkel dat een deel van de groep uit Amsterdam kwam en een deel uit Utrecht). Ze verbleven in een airbnb, en zijn dus op hetzelfde moment in dezelfde kroeg als ons geweest. Oh, en van een van die jongens staat een foto op de insta van die kroeg. Hopeloze zoektocht dus, ik ga er vanuit dat ze hem uit haar hoofd moet gaan zetten. Maar heeft iemand toevallig nog creatieve ideen?
Misschien wil de kroeg een instastory plaatsen?
Hebben meer mensen problemen met het forum sinds vandaag? Mijn Dark theme werkt niet meer en ik krijg sommige topics niet geopend. Oa waar erger je je aan maar dus ook het āmeld forumproblemen hierā topic blijft laden, ik wou deze post eigenlijk daar plaatsen
Als een man wat deed?
Nja zij heeft die keuze gemaakt om het niet te geven hƩ. Dus het is niet dat hij geen gegevens wilde uitwisselen en zij het nu via een andere weg probeert. Maar het is een speld in een hooiberg dus denk dat ze het er bij moet laten denk niet dat ze het die kroeg gaat vragen, al vind ik het lief dat je meedenkt @Luzarl
ik hou wel van zure ding normaal maar dit is idd echt heel zuur
Ik vind dat ook leuk!
Nouja ik lees niet in het verhaal dat hij t geprobeerd heeft dus kan maar zo dat hij het niet wilde. En dan vind ik het nogal creepy inderdaad om er zo achteraan te jagen.
Misschien kan ze even door de volgers van die kroeg scrollen of ze een bekend gezicht tegenkomt?
Misschien tussen de likes van de foto?