Durf te vragen #7

Als het meerdere gangen is inclusief drank dan is dat toch helemaal niet zo’n gek bedrag?

4 likes

Dit zag ik ook voorbijkomen en leek me super interessant! Ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden.

2 likes

Vind ik ook. Ik heb een eetclub en als ik host ben ik alles bij elkaar snel zo’n 200 euro kwijt.

@Marsepein ik ben ook heel benieuwd hoe je het gaat vinden, super leuk concept!

2 likes

Ik zie dat er een (moes)tuin topic is, zou er ook behoefte zijn aan een balkon-topic? Met tips of inspiratie over je balkon leuk opknappen / aankleden of plantjes etc groeien op je balkon. Is toch echt wel anders dan een tuintopic, maar misschien denkt de rest daar anders over.

2 likes

Wordt volgens mij op dit moment ook in dat topic besproken. Dus denk dat het daar wel bij past?

Ja alleen dan scroll je dus ook langs aaaallemaal posts over tuin dingen die niet echt relevant zijn. Daarom dacht ik misschien is een splitsing handig.

2 likes

Nee joh, lekker over je balkon gaan posten. Dan reageren er vanzelf mensen en moeten alle mensen zonder balkon er even langs scrollen. Prima toch

4 likes

Ik heb mijn moestuin op mijn terras dus je bent echt welkom.

2 likes

Deze is helaas uitverkocht, maar ik zoek zoiets

2 likes

Ik ben echt een noob, geen auto of rijbewijs en moeite met afmetingen inschatten. Ik heb dus een ingelijst schilderij van 70x100cm wat ik in een Uber moet vervoeren. Past dat gewoon in een gemiddelde auto?

1 like

Ja hoor op de achterbank moet dat gewoon passen

2 likes

Haha jaaa ja lachen mag! :sweat_smile: Ik vind het er gewoon ZO groot uit zien dat ik me niet helemaal kon voorstellen dat het door een autodeur zou passen. Ik ga het zometeen ondervinden!

1 like

100 cm = 1 m en dat is gewoon een wat grotere stap die je zet qua lengte dus zo kan je er misschien wat gevoel bij krijgen dat dat sowieso ook wel in een auto past

3 likes

Wat zijn aanraders voor loungesets voor buiten? Die een beetje goed blijven en ook mooi zijn.

2 likes

Heeft iemand een aanrader voor fijne zomerse huisslippers/sloffen? Ivm gehorige houten vloeren en onderburen blij willen houden :slight_smile:

Crocs (geen grap)

8 likes

Die archies die hier vaker zijn aangeraden zijn echt heerlijk

4 likes

Die van Kwantum zijn in ieder geval niets.

3 likes

Deze van Gabor draag ik al jaren in de zomer thuis (ik werk ook thuis).
Kleuren zijn van zwart t/m okergeel wel te krijgen.
Goedkoop zijn ze niet maar vind ze niet TE lelijk en juist heel fijn omdat ik niet dag in dag uit een teenslipper kan verdragen en ook vaak trap moet lopen. Voetbed is stof en erg zacht! Ik bestel ze online, bijvoorbeeld bij Omoda

Edit: Ik draag een maat kleiner dan ik normaal heb van deze slippers!

3 likes

Ik zou sowieso naar aluminium kijken. Wij hebben een zwarte aluminium loungebank van Exterioo en die is na twee winters buiten staan zonder hoes nog steeds mooi en goed. Kussens gaan natuurlijk wel naar binnen dan.

1 like