Hebben anderen ook dat je bij instagram nu niet door filmpjes kunt scrollen?
Bij mij is dat juist na maanden weer terug. Kan nu alleen 't geluid niet meer uitzetten want dat is opeens pauzeren.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en alles gesynchroniseerd van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon maar nu blijft er een 1 staan bij het telefoonboek alsof ik een gemiste oproep heb en krijg het niet weg. Iemand enig idee?
Kijk eens naar je voicemail? De knop meest rechts
Iemand jou laten bellen, niet opnemen en kijken of de melding dan wel weggaat
Dit heeft geholpen! Dankuuu!
Weet iemand hoe ik dit het beste kan schoon maken? Schoenen met pollen (stuifmeel?). Schoenen zijn van leer. Heb voorzichtig met wat afwasmiddel en ossengalzeep geprobeerd maar dat oranje blijft lekker zitten haha
Oh goede, zo’n pot Vanish heb ik nog wel ergens staan. Ga dat straks proberen, thanks!!
En anders misschien Cif?
Is er hier misschien iemand die bij een HR afdeling werkt of verstand heeft van de regelgeving rondom het opnemen van (betaald) ouderschapsverlof die ik hierover een pb met een vraag zou mogen sturen?
Je mag mij een PB sturen! Handig om meteen aan te geven onder welke cao je valt
Yes! (jij werkt ook in de kinderopvang toch? Ik ook, maar dan dus op HR)
Jason Markk. Gebruikt mijn vriend voor al zijn sneakers en dat zijn z’n grote liefdes.
Op wit kun je een papje van waterstofperoxide met dreft en baking soda doen, dat maakt echt heel goed schoon maar is wel een last resort want het zal niet heel goed zijn voor het materiaal
Babydoekje en dan met je nagels proberen bij die rand te komen?
Als dat niet werkt dan wit maken met dit spul van hema:
Wonderspons?
Is de laatste aflevering bij jullie ook 15 april of later?
Dank je! Wat raar. Ik wil hem heel graag luisteren mij bij mij komt hij er niet op. Heb de app al afgesloten en opnieuw opgestart, de app bijgewerkt en via de gewoon internet Spotify opgezocht en hij komt niet. Wat raar!
Ja ik zie hem nu, dank je!
En nu hoor ik dat ze de aflevering die er eerst stond er snel weer af hebben gehaald. Ging over Anouk die het n-woord gebruikte. Ze vertellen waarom ze het hebben verwijderd. Moet dat nog even luisteren.