@ufo @GrumpyHarry en @vitaminwater
Ik zou nog een update geven hoe dat etentje was!
Het was heeeel leuk! Ik ga dit zeker vaker doen als ik een tafel zie die me aanspreekt. De host zei dat ze soms wel 50 aanvragen krijgt! Dus het is ook maar de vraag of je gekozen wordt.
De host had ontzettend haar best gedaan en we hadden het ook even over het platform en de kosten enzo en ze zei dat ze er altijd wel boven zit en verlies maakt maar dat voor lief neemt. Er zijn zes flessen natuurwijn doorheen gegaan. Het eten was bij haar ook echt restaurantwaardig. Ze had haar eigen brood gemaakt bv. En er was zooo veel en alles was echt bijzonder. Ze fermenteerde ook bepaalde groentes. Dit was een host die veel moeite stopt in het eten wat niet bij allemaal zo is zei ze (en beaamden ook anderen die dit vaker hadden gedaan).
Ik vond het heel mooi om te horen hoe al die vrouwen hun leven inrichten als bewust kinderloos en waar je dan tegen aanloopt in vriendschappen bv. Vond het heel fijn om in een groep gelijkgestemden te zijn en ook inspirerend om te horen wat ze allemaal doen. Zo is eentje nog een master begonnen in een veld waar ze verder niet in wil werken maar puur voor de lol.
Lang verhaal kort: zeker een aanrader!