Durf te vragen #7

Iemand hier die een van deze rugtassen heeft en mij kan vertellen hoe die zijn?

1 like

Dit is waarschijnlijk een totaal nutteloze reactie maar ik kan me niet inhouden. Ik twijfelde tussen die bovenste levi’s en een andere levi’s die ik uiteindelijk gekozen heb omdat die goedkoper was. Erg tevreden over die tas! Ik denk dat deze heel dicht in de buurt komt daarvan. Dus zie dit maar als review over een tas van levi’s :joy:

1 like

Bij mij wel. Was gaan schimmelen.

2 likes

Werd het toen groen? :nerd_face:

4 likes

Kan het me niet echt herinneren maar het was duidelijk schimmel. Dus blauwig/zwartig neem ik dan aan? Of wittig. Maar niet groen nee :smile:

Gewoon effe ruiken en proeven als het er normaal uitziet. Meestal kan het geen kwaad bij droge poeder.

2 likes

Ik ben op zoek naar een nieuwe personen weegschaal. Ik heb een analoge en ik moet het radertje steeds draaien, hij komt niet meer op 0.
Niet heel betrouwbaar meer dus.
Wie heeft tips? Waarom weer een analoge of waarom een digitale (smart) weegschaal aanschaffen? Geen weegschaal is geen optie :yum:

Waarom vallen korte spijkerbroeken altijd zo klein? Ik heb van lange broeken maat 42/44, en ik heb vandaag 3 korte broeken uit verschillende winkels in maat 46 gepast die nog niet eens over mijn bovenbenen gaan.

Ik heb die Levis en hij is chill maar er kan niet super veel in. Het is echt een naar je werk-tas, geen weekendje weg-tas wat mij betreft.

Nu het in een ander topic weer gaat over vreemde vogels. Ik heb ooit deze foto gemaakt maar heb nog steeds geen idee wat voor vogel het is. Weet iemand hier het misschien?

6 likes

Heb je de foto in Nederland gemaakt?
De nieuwe AI functie op mijn telefoon zegt Schuitbekreiger, maar die komt meer in Zuid Amerika voor :sweat_smile:

2 likes

Ah thanks voor je reactie! Dat is wel balen, want ik moet wel kleren en laptop meenemen naar mijn werk. Moet ik op zoek naar wat anders.

2 likes

Ja dit is hem :cheer: De foto is inderdaad niet in Nederland gemaakt. Had ik erbij moeten schrijven.

Zie dat ze ook hun kuifveren omhoog kunnen zetten. Vond hem zonder punkkapsel wel creepy genoeg

Heb je die AI functie op een iphone zitten toevallig? Zo ja, hoe zet je dat erop?

8 likes

Wat leuk dat het klopt! :grin:
Ik heb een samsung toestel dus helaas weet ik het niet voor iPhone. Misschien is er ook een app voor.

Kreeg laatst een systeemupdate met allemaal nieuwe functies die ook echt handig zijn, waaronder deze. Toevallig zag ik gisteren buiten een beestje zitten waarvan ik eerst echt dacht dat het een dor blaadje was, maar op dezelfde manier opgezocht en dat bleek een Agaatvlinder.

3 likes

Ik heb een iPhone en gebruik daarvoor de Google app. Die heeft zoeken met foto wat volgens mij op hetzelfde neerkomt

1 like

Als je je vinger op de foto houdt, komt er een menu op. Met ‘Afbeelding zoeken met google’ kwam de naam ook al op bij mij.

3 likes

Hoi,

volgens mij mag dat niet. Alleen loopt onze polis (jaar) nu af, dus daarom dat het ‘net goed’ uitkomt.

En @Dommel Ik ga gelijk Google op m’n telefoon zetten. Dank!

@JuneOsborne Echt heel leuk zo’n functie. Net een pokédex zo

3 likes

het is me opgevallen dat er in in ieder geval twee steden (utrecht en den bosch) verschillende mensen op straat bedelen met dezelfde tekst op het bord (i am hungry / god bless you)

is dat in meer steden?

2 likes

Ja

5 likes