Durf te vragen #7

Ja ik zie hem nu, dank je!

En nu hoor ik dat ze de aflevering die er eerst stond er snel weer af hebben gehaald. Ging over Anouk die het n-woord gebruikte. Ze vertellen waarom ze het hebben verwijderd. Moet dat nog even luisteren.

2 likes

Die had ik geprobeerd maar werkte niet zo (maar was ook bang om 'm te gebruiken op leer dus wellicht niet goed genoeg gedaan haha).

Heb het nu geprobeerd met die vanish en tandenborstel, is voor 80% beter! De rest neem ik voor lief want het zijn peuterschoenen dusja, get a grip Fatso

3 likes

Hebben jullie wel eens gehad dat ondertiteling op Netflix maar niet wilde laden? De programma’s spelen wel af maar ipv ondertiteling blijft er “loading subtitles please wait” staan en opnieuw laden, internet aan/uit, computer opnieuw opstarten hielp allemaal niet.

2 likes

Heb je al geprobeerd eerst een andere taal als ondertiteling in te stellen? Dat heeft hier in het verleden wel eens gewerkt!

1 like

Dat lukt helaas niet, omdat er geen opties laden ook, dus het menu met talen is ook leeg en er staat loading voor in de plaats.

Oh wat suf. Wij hadden dan bijvoorbeeld wel Portuguese als optie en als die dan liep was er opeens ook weer Nederlands te vinden.

Helpt het om de stekker van de televisie er een paar minuten uit te halen? Dat is altijd de oplossing als ik vergelijkbare problemen heb met Netflix en met ze chat haha

3 likes

Ik heb geen tv(-toestel), gebruik alleen m’n laptop. Voorlopig is m’n oplossing om dan maar geen Franse en Italiaanse dingen te kijken en het af en toe opnieuw te proberen haha :sweat_smile:

2 likes

Weet iemand waar/hoe ik de film Costa! (het origineel uit 2001) kan kijken?

1 like

Videoland

3 likes

Cookies en cache al verwijderd uit je browser? Of is het via een netflix-app?

3 likes

Is hier toevallig iemand die een deeltijd opleiding voor docent beeldende vorming heeft gedaan/doet en ik wat zou mogen vragen hierover?

Is het in onderstaande zin: “ingeleid met” of “ingeleid door”? Ik vind de zin ĂŒberhaupt niet echt lekker lopen, maar weet niet hoe het anders te zeggen.

Iedere film wordt ingeleid met een passend voorprogramma.

Netflix

4 likes

Je kan dit soort dingen checken op film.nl

5 likes

Of justwatch.com @Stroopwafel

3 likes

Ik vind dit filmpje hier heel grappig bij
https://vm.tiktok.com/ZIJnbWad8/

2 likes

Voorafgaand aan iedere film is er een passend voorprogramma

6 likes

Je kan ook schrijven ‘wordt voorafgegaan door’ als je twijfelt en er niet uitkomt :slight_smile:

Ik zou anders ‘ingeleid door’ denken

2 likes

Weet iemand een leuke salon waar ik (als cadeautje voor Moederdag) met mijn moeder en zus een manicure pedicure behandeling kan doen? Zoiets waar je dan met z’n drietjes naast elkaar zit zeg maar wat je vaker in Amerika enzo ziet haha. Locatie maakt niet zo heel veel uit want we maken er een dagje uit van met winkelen.

1 like