Durf te vragen #7

Ja

https://www.bd.nl/binnenland/i-am-hungry-god-bless-you-waarom-we-ons-ongemakkelijk-voelen-bij-bedelaars~a33b655e/

4 likes

oh wow :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik zie op insta allemaal mensen met een afstandsbediening voor de ereader. Nu wil ik die ook natuurlijk, maar vind vooral op Amazon voor Kindle. Iemand ervaringen daarmee of aanraders? Ik heb zelf een kobo en kan me niet voorstellen dat dat niet gaat werken, maar tis allemaal nogal slecht te vinden :sweat_smile:

2 likes

Huh, wat doet die afstandsbediening dan?

4 likes

Naar de volgende bladzijde

5 likes

Hahaha dit is echt ultieme luiheid :joy::ok_hand:t2:

6 likes

@kika dit klinkt misschien als enorme onzin, maar ik lees altijd in bed terwijl mijn ereader op zichzelf staat/ergens tegenaan leunt en vind het dan wel echt irritant en koud als ik met mijn hand onder de dekens vandaan moet om de bladzijde om te slaan :sweat_smile:
ik wist niet dat er ook afstandsbedieningen bestonden maar het lijkt me best wel handig haha :joy:

27 likes

Oh ja, dan kan ik me er daadwerkelijk wel iets bij voorstellen (ik ben ook lui). Ik heb hem altijd gewoon vast, dan is mijn duim bewegen om op het scherm te tikken/knopje te drukken natuurlijk evenveell moeite als op een knopje op een afstandsbediening drukken

Maar om de vraag te beantwoorden @growcookeatrepeat Ik zou er niet vanuit gaan dat een Kindle afstandsbediening ook gewoon makkelijk werkt op een Kobo, amazon is wat dat betreft een soort Apple, het kan waarschijnlijk wel maar wel met een workaround/extra software/blablabla

1 like

Hahahhaa ja het is ook ultieme luiheid, maar ik lig dus net zoals @LaPetiteRobeNoire al zegt in bed te lezen en dat is allemaal gehannes. Dus nu dacht ik: treat yo self hahaha, dan kan ik em op mn nachtkastje balanceren en hoop ik comfortabeler te liggen.
@kika ah dat had ik niet scherp, goed om te weten.

5 likes

Je kan ook helemaal next level gaan

En nooit meer je bed uitkomen

27 likes

Ik heb in m’n hoofd een ‘kinder’ rijmpje wat eindigde op k-u-s-s-e-n-d en ik denk dat we dat op de bassischool zongen maar heeft iemand enig idee wat daarvoor komt.
In het engels is het ‘sitting in a tree, k-i-s-s-i-ng-’ maar het lijkt me gek als het in het Nederlands is ‘zaten in een boom …’ want dat past niet?

2 likes

Qua lettergrepen past het wel precies op de engelse versie… zou best kunnen dus!

2 likes

… en … zitten in een boom te K-U-S-S-E-N.

3 likes

Heeft iemand een idee hoe ik champagneflutes veilig kan kan vervoeren op de fiets/in de trein? Ik dacht aan theedoeken maar dat lijkt me nog niet voldoende te beschermen :sweat_smile:

2 likes

in een doos van de supermarkt waar flessen in gezeten hebben! en dan elke flute in een theedoek, per stuk in zo’n vakje van de doos zetten. succes!

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnqVChV/

Ik hou van dit liedje en de hele vibe hoe die vrouw het zingt :heart_eyes:

Het heet 我要我要 maar op Spotify vind jk alleen de versie gezongen door een man. En in het filmpje hoor ik dat ze meezingt met een vrouwenstem. Weet iemand of ik deze ook op Spotify kan vinden? Denk het niet hè anders had ik hem zelf ook gevonden daar :grinning:

2 likes

haha wat een topfilmpje, zo droog die vent op de achtergrond aan het dweilen

Haha ja echt een vibe :smiley:
Oh dat zei ik al

3 likes

hmm op youtube zoeken ook veel mensen dit zie ik
heb nu wel dit gevonden maar denk dat dit niet langer is dan het stukje op tiktok? 我要我要 (I want I want) tiktok cover version on loop (youtube.com)

daar zegt wel iemand: "The women singing in the video can be found on douyin her user is 东北小黑姐. "
en hier staan wel meer filmpjes van haar! 发现更多精彩视频 - 抖音搜索 (douyin.com)

3 likes

Ja had via TikTok ook meerdere filmpjes van haar gezien maar deze blijft het leukst. Ik wilde hem de hele dag op Spotify draaien haha.

Dank voor de linkjes!

1 like