Volgens mij heeft het niet met software te maken maar is het gewoon een apparaatje dat een vinger simuleert.
Tijdje terug las ik hier iets over de perfecte foto maken voor je paspoort en dat er ook op insta/tiktok filmpjes over waren. Ik kan alleen die filmpjes niet vinden en mijn zoekkunsten laten we in de steek. Weet iemand hier welke video’s dat zijn?
Ja dat dacht ik dus ook. En het leek me echt een item wat mensen hier ook zouden hebben, maar ik ben blijkbaar de enige die hier naar op zoek is
Ze hebben hem volgende week van het merk van lidl
Iemand die de tips wil opnoemen of een linkje op YouTube oid heeft? Ik heb geen Tiktok en kan hem daarom niet zien…
Als je bij YouTube reels passport photo makeup zoekt vind je meerdere filmpjes
Misschien heb ik het gedroomd maar ik dacht dat ikbenirisniet (op instagram) zoiets had, zag dat denk eens is in haar stories
jaa ik heb het ook 100% bij haar gezien
Aah ik kan deze niet zien zonder account, nja dan maar weer als een spook op de foto, haha
Dank! Ik dacht dat het ook over ‘poseren’ zou gaan en niet alleen over make-up, maar dit helpt in ieder geval al een deel.
Hebben anderen ook dat je bij instagram nu niet door filmpjes kunt scrollen?
Bij mij is dat juist na maanden weer terug. Kan nu alleen 't geluid niet meer uitzetten want dat is opeens pauzeren.
Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en alles gesynchroniseerd van mijn oude naar mijn nieuwe telefoon maar nu blijft er een 1 staan bij het telefoonboek alsof ik een gemiste oproep heb en krijg het niet weg. Iemand enig idee?
Kijk eens naar je voicemail? De knop meest rechts
Iemand jou laten bellen, niet opnemen en kijken of de melding dan wel weggaat
Dit heeft geholpen! Dankuuu!
Weet iemand hoe ik dit het beste kan schoon maken? Schoenen met pollen (stuifmeel?). Schoenen zijn van leer. Heb voorzichtig met wat afwasmiddel en ossengalzeep geprobeerd maar dat oranje blijft lekker zitten haha
Oh goede, zo’n pot Vanish heb ik nog wel ergens staan. Ga dat straks proberen, thanks!!