Durf te vragen #7

En anders misschien Cif?

1 like

Is er hier misschien iemand die bij een HR afdeling werkt of verstand heeft van de regelgeving rondom het opnemen van (betaald) ouderschapsverlof die ik hierover een pb met een vraag zou mogen sturen?

Je mag mij een PB sturen! Handig om meteen aan te geven onder welke cao je valt

2 likes

Yes! (jij werkt ook in de kinderopvang toch? Ik ook, maar dan dus op HR)

1 like

Jason Markk. Gebruikt mijn vriend voor al zijn sneakers en dat zijn z’n grote liefdes.

1 like

Op wit kun je een papje van waterstofperoxide met dreft en baking soda doen, dat maakt echt heel goed schoon maar is wel een last resort want het zal niet heel goed zijn voor het materiaal

2 likes

Babydoekje en dan met je nagels proberen bij die rand te komen?
Als dat niet werkt dan wit maken met dit spul van hema:

3 likes

Wonderspons?

2 likes

Is de laatste aflevering bij jullie ook 15 april of later?

1 like

Dank je! Wat raar. Ik wil hem heel graag luisteren mij bij mij komt hij er niet op. Heb de app al afgesloten en opnieuw opgestart, de app bijgewerkt en via de gewoon internet Spotify opgezocht en hij komt niet. Wat raar!

Ja ik zie hem nu, dank je!

En nu hoor ik dat ze de aflevering die er eerst stond er snel weer af hebben gehaald. Ging over Anouk die het n-woord gebruikte. Ze vertellen waarom ze het hebben verwijderd. Moet dat nog even luisteren.

2 likes

Die had ik geprobeerd maar werkte niet zo (maar was ook bang om 'm te gebruiken op leer dus wellicht niet goed genoeg gedaan haha).

Heb het nu geprobeerd met die vanish en tandenborstel, is voor 80% beter! De rest neem ik voor lief want het zijn peuterschoenen dusja, get a grip Fatso

3 likes

Hebben jullie wel eens gehad dat ondertiteling op Netflix maar niet wilde laden? De programma’s spelen wel af maar ipv ondertiteling blijft er “loading subtitles please wait” staan en opnieuw laden, internet aan/uit, computer opnieuw opstarten hielp allemaal niet.

2 likes

Heb je al geprobeerd eerst een andere taal als ondertiteling in te stellen? Dat heeft hier in het verleden wel eens gewerkt!

1 like

Dat lukt helaas niet, omdat er geen opties laden ook, dus het menu met talen is ook leeg en er staat loading voor in de plaats.

Oh wat suf. Wij hadden dan bijvoorbeeld wel Portuguese als optie en als die dan liep was er opeens ook weer Nederlands te vinden.

Helpt het om de stekker van de televisie er een paar minuten uit te halen? Dat is altijd de oplossing als ik vergelijkbare problemen heb met Netflix en met ze chat haha

3 likes

Ik heb geen tv(-toestel), gebruik alleen m’n laptop. Voorlopig is m’n oplossing om dan maar geen Franse en Italiaanse dingen te kijken en het af en toe opnieuw te proberen haha :sweat_smile:

2 likes

Weet iemand waar/hoe ik de film Costa! (het origineel uit 2001) kan kijken?

1 like

Videoland

3 likes