Durf te vragen #7

Wat een kutboek was dit

4 likes

Ah held! Hier had ik nog helemaal niet aan gedacht. Het verlossende antwoord is ja, want ik moet werken op Griend en dat ligt dus precies in een stukje met dekking. :heart_eyes:

18 likes

Lekker bumbelen in de Waddenzee :smiling_face_with_three_hearts:

Wel raar dat je volgens dit plaatje dus wél bereik hebt op Griend maar niet midden op Vlieland en Terschelling haha!

4 likes

Bedankt voor alle lieve reacties en de kaartjes! Ze is er echt super blij mee en de hele sidetable staat al vol. Meer kaarten zijn uiteraard welkom, maar alsnog super dankbaar :heart::heart::heart:

20 likes

Betaald voor 3 papadums (1,25€ per stuk) en ik kreeg dit, klacht waard of niet?

5 likes

Dit vraagt om een poll

  • Ja, klacht waard
  • Nee, geen klacht waard

0 stemmers

2 likes

Boeiend. Het zijn papadums. Lekker opeten en doorgaan met je leven.

7 likes

Nja geen ‘klacht’ waard als in ik wil mijn geld terug maar eventueel een berichtje van ‘hi ze zijn niet heel aangekomen, misschien kan het verpakken de volgende keer anders’ oid zou ik niet heel gek vinden

9 likes

Ik heb geen glasvezel en nu kwam er gisteren iemand van Odido (zit nu noodgedwongen bij Ziggo) aan de deur met een aanbod voor de aansluiting op glasvezel. Ik zou wel graag glasvezel willen en sluiten mij dan gratis aan op de kabel die al door de straat loopt. Ik heb een offerte aangevraagd en kan nog niks geks ontdekken in de algemene voorwaarden (behalve extra kosten als aanleg in woning meer acties vereist). Heeft iemand hier al ervaring mee wat betreft Odido? Het is dus geen collectief project. Omdat het zo aan de deur ging voelt het wat raar
 Je kan het ook zelf online regelen, zag ik.

Bestaat er zoiets als een notificatie functie als iemand iets plaatst op instagram zĂłnder diegene te volgen oid?

Iemand die ik niet meer spreek kijkt telkens mijn stories. Ik plaats soms zo een paar maanden niets, heel sporadisch dus, maar iedere keer weer popt haar naam na het plaatsen op en ze volgt mij dus niet. Heel bijzonderđŸ€Ș

1 like

Ik heb wat mensen in mijn zoekresultaten staan die ik niet wil volgen maar wel af en toe bekijk en daarvan zie je ook dat ze stories plaatsen. Zijn dan wel openbare accounts

1 like

Misschien iemand die het doorgeeft? Gezien de verhalen over tantes en moeders hier van de week die zelf geen melding krijgen maar toch alles weten

2 likes

Is gewoon legit hoor. Sowieso kost een internetaansluiting maken in jouw huis nooit geld tenzij je zelf de eerdere aansluiting kapot hebt gemaakt of deze wil verleggen van bijv de woonkamer naar de meterkast. Er wordt wel eens mee “gedreigd” dat als je het nĂș niet doet en je over een jaar glasvezel wil, het je dan een paar honderd euro kost, maar dat is echt niet waar en een verkooptruc. Alle kosten van het aansluitpunt in de straat tot aan jouw huis (vaak meterkast) voor Odido (of kpn, ziggo, welke provider je dan ook hebt), zij willen immers geld aan jou verdienen door een abonnement bij jou aan te bieden.
Je kunt het online regelen, maar waarschijnlijk is het net zo duur als bij diegene aan die aan de deur stond, alleen krijgt hij/zij een bonus als er aan de deur een abonnement wordt afgesloten.

Al blijf ik alles mbt Odido shady vinden klinken door de stomme naam die ze nu hebben :joy:

6 likes

Ik heb dus steeds de associatie met Ovide en zijn vriendjes als ik Odido hoor :sob:

download

Dit is wel een beetje tell me you’re old without telling me you’re old

26 likes

Kijk uit malloot

13 likes

:coconut:

12 likes

Bedankt voor het liedje in mijn hoofd :sweat_smile:

2 likes

Die persoon krijgt een bonus als je het via hem/haar afsluit

3 likes

Ja, dit weet ik (ook @Spaarlamp ). Ik heb zelf ook dit werk gedaan, maar ben niet zo bekend met de meest recente verkooptrucs en glasvezel in het algemeen. Maar thanks voor het meedenken! Mijn meterkast zit dus niet echt voor in het huis, dus daar ga ik dan nog maar even achteraan voordat ik extra kosten heb. Volgens mij betaal ik bij Odido met glasvezel minder of hetzelfde (ook na de korting) als nu bij Ziggo met een gewone verbinding, dus dat is wel fijn

1 like

Ik denk dat dit het is inderdaad, mijn profiel is gewoon openbaar, wat mij betreft mag ze het prima zien, maar het is toch opmerkelijk dat ze letterlijk iedere story ziet zonder mij te volgen😅 En als ik in de zoekbalk sta zie je natuurlijk ook dat er een story is geplaatst.

Zou zij het dan niet doorhebben dat ik het kan zien of boeit het haar niet. Interessant haha.

1 like